رده خرید اقساطی دیجی‌پی

دیجی‌پی

دیجی‌پی از زیرمجموعه‌‌های دیجی کالا است که می‌توانید از طریق چک یا سفته از اعتبارات آن استفاده کنید. جزئیات بیشتر را اینجا بخوانید.

شرکت
حداکثر اعتبار
50 میلیون تومان
سود
23 %
نرخ موثر
44.53 %
  • این نرخ برای دوره بازپرداخت ۱۲ ماه است
  • برای حداکثر زمان بازپرداخت این نرخ ۴۶.۸۶ درصد است
نوع اعتبار
کیف پول
حداکثر مدت بازپرداخت
18 ماه
  • برحسب حداقل و حداکثر سقف وام حداقل زمان بازپرداخت ۶ و حداکثر زمان آن ۱۸ ماه است
پیش‌پرداخت
دارد
مبلغ اقساط
3,310,700 تومان

این مبلغ برای حداکثر سقف وام و بازپرداخت است

مدل ضمانت
چک
  • سفته الکترونیک نیز به عنوان ضمانت مورد قبول است
  • مبلغ ضمانت برای سقف ‌اعتبار ۵۰ میلیون تومان، مبلغ ۷۵ میلیون است
سایت‌هایی که می‌توان خرید انجام داد
دیجی‌کالا
مدل پرداخت اقساط
آنلاین
کالاهای مورد خرید
بیش از ۲ میلیون کالا در سایت دیجی کالا
اعتبارسنجی
غیرحضوری
جریمه دیرکرد
دارد

همه چیز درباره خرید اقساطی دیجی پی

اسفند سال ۱۳۹۷ اپلیکیشنی رونمایی شد که در ابتدا هدف خود را روی ارتقای کیفیت تجربه پرداخت آنلاین گذاشت اما در ادامه امکان خرید اقساطی از دیجی کالا را فراهم کرد. دیجی پی علاقه دارد خود را با صفت «هوشمند» بودن معرفی کند.

همان‌طور که می‌شود حدس زد اصلی‌ترین کاربرد خرید اقساطی با دیجی پی، خرید از دیجی کالاست. فرآیند این خرید هم از این قرار است که بعد از انتخاب کالای مورد نظرتان در دیجی کالا با گزینه‌ای به اسم «به اعتبار دیجی‌پی قسطی بخر» روبرو می‌شوید. اگر قصد خرید قسطی دارید در این مرحله اطلاعات هویتی و پایه را وارد می‌کنید و دیجی پی در لحظه اعتبارسنجی را انجام می‌دهد. بعد از بارگذاری چک ضمانت که می‌تواند به نام اعضای خانواده‌تان هم باشد منتظر می‌مانید.

با تایید شدن مدارک تا سقف ۵۰ میلیون تومان در کیف پول دیجی پی شما شارژ می‌شود. کیفی که به طور مستقیم به درگاه پرداخت دیجی کالا متصل است. البته یک امکان دیگر هم برای دریافت کارت آسان خرید بانک تجارت وجود دارد. کارت خریدی که مانند تمام کارت‌های بانکی است و قابلیت خرید به شکل آنلاین را در هر فروشگاهی به شما می‌دهد. با کارت آسان خرید می‌توانید از حداقل 250 هزار تومان تا حداکثر اعتبار داخل کارت خرید انجام دهید.

طبق گزارش سالانه‌ دیجی پی، این برند تاکنون ۳۳۰ میلیارد تومان اعتبار به کاربران تخصیص داده است. رتبه اعتباری ۲۱۰ هزار نفر کاربر هم تاکنون توسط دیجی پی بررسی شده است. به وسیله بستر خرید اعتباری که در دیجی پی فراهم شده تاکنون ۲۷۰ هزار کالا به فروش رسیده است.

نکته: یادتان باشد که تمام خریدهای اقساطی دیجی پی بازپرداخت 18 قسطی دارند و کارمزد این خریدهای اقساطی را هم همان اول به صورت نقدی از خریدار می‌گیرند.

دریافت شماره شبا با شماره کارت و حساب

مزایای دیجی پی

چه مزیتی بزرگ‌تر از این‌که در فروشگاه آنلان و بزرگ دیجی‌کالا امکان خرید هر کالایی را به شکل اقساطی داشته باشید. خرید از دیجی‌کالا این خوبی را دارد که می‌توانید کالای مورد نظرتان را با با کالاهای دیگر مشابه مقایسه کنید یا ارزان‌ترین قیمت را برای خریدتان پرداخت کنید.

پشتیبانی و پیک دیجی‌کالا هم که تحویل سفارش و خرید شما را آسان می‌کند. در هر صورت شما به 4.5 میلیون فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا برای خرید اقساطی دسترسی دارید و جز کالاهای آرایشی و بهداشتی و سوپرمارکتی، امکان خرید از تمام محصولات موجود در پلتفرم دیجی‌ کالا را دارید. شما تا سقف 50 میلیون تومان اعتبار خرید قسطی دارید، اما اگر خریدتان بیشتر از 50 میلیون تومان است، مابه‌التفاوت آن را می‌توانید نقدی پرداخت کنید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

15 دیدگاه
  1. میلاد می‌نویسد

    اقا من ۲۰میلیون تو کیف پول دیجی پی پول داشتم الان شش روزه نمیتونم برداشت کنم برداشت میزنم میریزم ب کارتم میزنه در انتظار بعد ۲۴ساعت اسمس میاد ناموفق ملت مگ مسخره ان خو پولم رو نیاز دارم که برداشت دارم میزنم زنگم میزنی پشتیبانی هر روز میگه امروز درست میشه

  2. امیر می‌نویسد

    10ذوزه چک های من یه دست شما رسیده هنوز تایید فیزیکی رو انجام ندادید وام پیشنهاد میکنید

  3. جواد می‌نویسد

    سلام
    وام ۱۵ تومنی ۲ روزه برای من فعال شد و خرید زدم
    برای وام ۱۵ تومنی باید بعد از اتمام ثبت نام و قبل از فعال شدن اعتبار مبلغ ۱۵۳۰۰۰۰ تومن هزینه خدمات دیجی پی رو آنلاین پرداخت کنید بعد از پرداخت طبق اعلام سیستم بعداز ۷۲ ساعت کاری اعتبار فعال میشه که برای من کمتر از ۲۰ دقیقه فعال شد،بعد از فعال شدن بلافاصله امکان خرید رو دارید
    اقساط وام هم ۱۲ ماه هست هر قسط ۱۴۰۰ و کل باز پرداخت وام به بانک ملت ۱۶۹۳۳۷۳۸ تومد هست که با کارمزدی که همون اول برای دیجی پی پرداخت کردین میشه حدودا ۱۸۴۰۰۰۰۰ تومن که با این وضع وام دادن بانک ها برای میانگین گرفتن و پول خوابوندن به حساب و شرایط فضایی ضامن گزینه مناسبی هست
    اون ۱۵۰۰ هزینه زیرساخت دیجی پی رو شما هرجور حساب کنی چیز زیادی نیست!خودت شخصا بخوای وام بگیری هرروز باید بری بانک،توی ترافیک ،نوبت های طولانی بانک.و…

  4. حسام می‌نویسد

    وام دیجی پی در نهایت در عرض یک هفته به راحتی تحویل شما میشه اما خب برای ۵۰ میلیون وام، ۱۱ میلیون و پانصد هزار تومن سود پرداخت کنید و از طرف دیگه هم اجناسی که از دیجیکالا می خرید حداقل ۱۰ الی ۳۰ درصد از اجناس بازار گران‌تر هستند. پر کل این وام برای گیرنده یک باخت به تمام معناست.

  5. حمید می‌نویسد

    همش مسخره بازیه همش میزنه اعتباری به شما تعلق نمیگیره خوب اگه اینجوریه چرا وقت مردم رو میگیرین ضمنا من قبلا به هیچ عنوان از هیچ بانکی وام نگرفتم نمیدونم مشکلش چیه

    2
  6. نصرالله کشاورز حدادها می‌نویسد

    دیدگاه بنده بابت این کارهای خوب بانک تجارت عالی هستش

    1
  7. رضا می‌نویسد

    چراظرفیت تکمیل شده دیگه نمیده اعتبارکی دوباره اعتبارمیده

  8. احمد می‌نویسد

    من تو این شیش ماه گذشته تاحالا ۴ بار از دیجی پی اعتبار گرفتم که دو بارش واسه خودم بوده ، نمیفهمم چرا بعضیا از بهره بانکی یا کارمزد دیجی پی دارن ایراد میگیرن فکر کنم تاحالا از هیچ بانکی حضوری وام نگرفتن که قدر این وام راحت که من هربار درکمتراز چهارروز گرفتم رو بدونن! من کلی لوازم خانگی از دیجی کالا گرفتم فقط با یه سفته الکترونیک و اونم فقط تو خونه!

    2
    1
  9. کاربر می‌نویسد

    سلام، در رابطه با کسانی که قصد دارند از خرید اقساطی دیجی پی استفاده کنن،
    تجربه خودم: درخواست وام ۱۵م بود که با هزینه زیرساخت و بازپرداخت ۱۲ماه در نهایت چیزی حدود ۱۸۵۰۰ می‌شد که خود دیجی پی همون اول بهتون میگه (حالا نمیتونم دقیق بگم چند درصد، ولی همون اول کار بهتون میگه که کل مبلغی که تا پایان دوره وامتون باید پرداخت کنید چقدره، خودتون می‌تونید وام رو ۲۳درصد در نظر بگیرید، اون مبلغ اضافی رو هم کارمزد دیجی پی محسوب کنید)، اگر موافق بودید مراحل بعدی ادامه پیدا میکنه و اگر چک ندارید سفته الکترونیک هم قبول میکنه، بعد اینکه مدارک رو بارگزاری کردید باید هزینه زیر ساخت که تقریبا ۱۰-۱۲ درصد کل مبلغ وامتون میشه رو پرداخت کنید، بعدش ظرف مدت ۳روز براتون پیامک میاد و اعتبار ۱۵م وارد حساب دیجی پی شما میشه، درسته شاید نسبت به وام ۲۳درصد بانکی که درنهایت ۱۶وخرده ای میدید، سود بیشتری از شما بگیره اما وام شما ۳روزه بدون دردسر و ضامن آمادست (برای من که اینطور بود)، البته بازهم به خودتون بستگی داره که این شرایط رو بپذیرید یا خرید نقدی کنید‌‌.
    درمورد خرید از دیجی کالا و استفاده از اعتبار وام، حتما با شماره موبایلی که تو دیجی پی وارد کردید وارد بشید تا در زمان پرداخت، گزینه پرداخت اقساطی نمایش داده بشه.
    امیدوارم که برای دوستان مفید واقع بشه

    1
    1. محمد می‌نویسد

      دیجی پی اعتبار سنجی شدم و ارزیابی اعتبار همه تا مرحله امضای سفته و اطلاعات کامل پیش رفت آخرش که هزینه و اطلاعات منو گرفت زده اعتبار به شما تعلق نمیگیره کلاهبرداری جدیده و ازین سفته و قرارداد که ازم گرفته میتونه سوء استفاده کنه واقعا کلاهبرداریه چرا اول نگفتن اعتبار نمیدن با رتبه اعتباریA واقعا مسخره کردن خودشون رو

      1
  10. محمد نخعی می‌نویسد

    سودش خیلی زیاده. سه میلیون و دویست هم بعنوان هزینه زیرساخت میگیرن. اصلا بصرفه نیست

    1
    4
  11. ناهید می‌نویسد

    سلام در رتبه بندی نظر سنجی درخواستم قبول نمیشه ،من تا حالا وام نگرفتم،ضامن هم نشدم پس چرا رتبه بندی من مشکل داره،

    2
    6
  12. سمیع می‌نویسد

    باز پرداخت قسط چگونه است؟ آیا اقساط
    کالای خریداری شده را باید پرداخت کرد یا اقساط اعتباری که تخصیص یافته؟

    1. کریمی می‌نویسد

      منم دقیقاً همین مشکل رو دارم. نتیجه استعلام و اعتبار سنجیم هم از سایت ice میگه هیچ گونه مشکلی ندارم. ولی هربار استعلام گرفتم در دیجی پی میگه شما مشمول نمیشی. از مبلغ کم تا اقساط زیاد تا مبالغ بالا همه رو امتحان کردم. نمی‌دونم مشکلش چیه!

  13. علیرضا می‌نویسد

    اگه چک صیادی تون حاضر باشه . کمتر از یک هفته اعتبارتون شارژ میشه برای خرید دی جی کالا. خیلی خوب بود .

    3
    8
تسهیلات بدون ضامن
×
تسهیلات بدون ضامن و وثیقه
تا 50 میلیون تومان
ویپاد | ترابانک پاسارگاد