رده وام نقدی طرح همراه سلامت بانک توسعه تعاون

طرح همراه سلامت بانک توسعه تعاون

طرح همراه سلامت بانک توسعه تعاون برای بهره‌مندی پزشکان و متخصصان پزشکی طراحی شده تا بتوانند دفتر و محل کارشان را نونوار کنند. جزئیات را اینجا بخوانید.

شرکت
نام وام
همراه سلامت
سود
23 %
سقف وام
1,700 میلیون تومان
  • پزشکان فوق‌تخصص، دندانپزشک متخصص، پزشک فوق‌تخصص جراح و پزشک متخصص جراح برای خرید ابزار و تجهیزات حداکثر تا سقف 30.000 میلیون ریال و جهت تعمیر و بهسازی محل کار حداکثر تا سقف 13.000 میلیون ریال
  • پزشکان متخصص، دندانپزشک عمومی و متخصص، دکتر علوم آزمایشگاهی، رادیولوژیست، سونوگرافیست و فیزیوتراپیست جهت خرید ابزار و تجهیزات حداکثر تا سقف 17.000 میلیون ریال و جهت تعمیر و بهسازی محل کار حداکثر تا سقف 7.500 میلیون ریال
  • پزشک عمومی، دامپزشک، اپتومتریست جهت خرید ابزار و تجهیزات حداکثر تا سقف 4.500 میلیون ریال و جهت تعمیر و بهسازی محل کارحداکثر تا سقف 4.500 میلیون ریال
  • جهت تعمیر و بهسازی محل داروخانه و خرید تجهیزات حداکثر تا سقف 8.500 میلیون ریال
  • جهت خرید تجهیزات و احداث یا تعمیر و بهسازی محل کلینیک‌ها و مراکز تصویربرداری حداکثر تا سقف 70.000 میلیون ریال از تسهیلات اعتباری طرح هم‌راه سلامت بهره‌مند شوند
نوع ضمانت
سند ملک
نیاز به سپرده
حساب سپرده لازم
قرض الحسنه
مدت زمان خواب سپرده
3 ماه
مسدودی سپرده
نسبت مبلغ وام به میزان سپرده
100 %
حداکثر زمان بازپرداخت
48 ماه
قسط وام
54,487,502 تومان

این رقم برای سقف وام ۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان است

کل سود وام
915,400,078 تومان
مجموع رقم وام و سود
2,625,860,078 تومان
سپرده جداگانه
-
هزینه‌های جانبی

۶ میلیون ۷۰۰ هزار تومان شامل تشکیل پرونده و کارشناسی ملک

شرایط و مقررات
  • وام گیرنده نباید به بانک بدهکار و یا دارای چک برگشتی باشد
  • وام گیرنده باید حداقل ۳ ماه در بانک گردش حساب داشته باشد

 

بانک توسعه تعاون در راستای پایبندی به مفاهیم ایجاد شده در حوزه‌ ارائه خدمات‌ تخصصی به گروه‌ها و طیف‌های مختلف جامعه و همچنین برای پذیرش مسولیت‌های‌ اجتماعی متفاوت و کارآمد، طرح‌های تسهیلاتی گوناگونی را با هدف‌گذاری‌های مشخص، طراحی کرده؛ طرح همراه سلامت با شعار همراه سلامت مرم ایران، یکی از تاثیرگذارترین و جدیدترین آن‌ها بوده است.

همانطور که اهمیت و نقش حیاتی جامعه پزشکی و به‌طور کل کادر درمانی بر کسی پوشیده نیست، در لزوم وجود چنین طرحی نیز تردید وجود ندارد؛ روشن است که هرگونه تلاشی برای به‌روز کردن فضاها و تجهیزات درمانی به بهبود سطح کیفی زندگی و همچنین سلامت جامعه خواهد انجامید.

باید اشاره کرد که اختصاص بخش قابل توجهی از این تسهیلات به خریداری تجهیزات و امکانات پزشکی بر اساس نیازسنجی‌ای بوده که نیروهای متخصص در بانک توسعه تعاون از انتظارات جامعه هدف خود به دست آورده‌اند. با این حال خدمات ویژه‌ این طرح تنها به همین زمینه درمان و پزشکی محدود نشده و می‌کوشد تا با اعطای این تسهیلات تا سقف ۶۰۰ میلیون تومان، گذشته از ایجاد بستری مناسب برای خرید انواع تجهیزات و ابزارهای پزشکی، تعمیر و بهسازی انواع فضاهای درمانی و محل‌های کار پزشکان را نیز پوشش دهد. بنابر این آن دسته از پزشکان و به‌ ویژه داروسازانی که نیاز چندانی به تجهیزات آنچنانی و ابزارهای نو نداشته و نیاز اصلی فضاهای درمانی آنها تعمیر و بهسازی خود آن فضا‌ست، می‌توانند از تسهیلات اعطایی این طرح ویژه بهره‌مند شده و درمانگاه‌ها یا داروخانه‌های خود را بازسازی کنند.

 

شرایط دریافت وام همراه سلامت توسعه تعاون

شماره شبا بانک توسعه تعاونطرح همراه سلامت توسعه تعاون شامل پزشکان عمومی و پزشکان متخصص و فوق تخصص، جراح‌های متخصص و همچنین دندانپزشک‌های عمومی و متخصص، تمامی دکترهای علوم آزمایشگاهی، رادیولوژیست‌ها و سونوگرافیست‌ها و فیزیوتراپیست‌ها نیز به همراه اپتومتریست‌ها، پزشکان داروساز، دامپزشک‌ها و موسسات خدمات درمانی و بهداشتی به حیوانات می‌شود.

تسهیلات این طرح علاوه بر خرید تجهیزات می‌تواند در بازسازی، تعمیر و بهبود بخشیدن به امکانات داروخانه‌ای، کلینیک‌ها و مراکز تصویربرداری مورد استفاده قرار گیرد. همچنین در دستور کار شعبه‌های بانک قرار گرفته که رسیدگی به تقاضاهای رسیده از مناطق محروم و شهرهای دورافتاده‌تر از مرکزهای استانی الویت بیشتری دارد. چراکه این مناطق معمولا از امکانات پزشکی و خدمات درمانی کمتری برخوردارند و رشد و توسعه این‌گونه خدمات در این چنین مناطقی از اولویت‌های بانک و مسئولان آن به شمار می‌رود.

کارشناسی سند مالکیت و ارزش‌گذاری ملک موردنظر برای ضمانت، بازبینی فضا و برآورد هزینه‌های بازسازی و بهسازی محیط و همچنین کارشناسی و تایید قیمت کالاهای خریداری شدهاز جمله شرایط دریافت این وام است.

در این طرح، در رهن گذاشتن سند مالکیت راهکار جامعی شده و فرد دیگر نیازی به ضمانت دیگران نخواهد داشت. بلکه فرد متقاضی در صورت دارا بودن شرایط شمرده شده تنها با افتتاح یک حساب سپرده قرض‌الحسنه و سرمایه‌گذاری‌ای نهایت 3 ماهه می‌تواند از امکانات طرح تسهیلاتی همراه سلامت بانک توسعه تعاون بهره‌مند شود و فضای خود را به بهترین شکل ممکن و به نفع بهبود سلامت عموم تغییر دهد.

 

سقف وام توسعه تعاون چقدر است؟

تعیین میزان و سقف تسهیلاتی که به هر متقاضی و همچنین فضای کاری او تعلق می‌گیرد، گذشته از اهمیت معدل و میانگین حساب فرد و سپری شدن مدت زمان مورد نیاز تا نوبت‌دهی، با سطح توانمندی و تحصیلات او، همچنین مجموعه خدمات ارائه شده در آن فضا رابطه‌ای مستقیم داشته و بر اساس تخصص افراد و فضاها به این گروه‌ها تقسیم خواهد شد.

  1. تمامی جراحان متخصص و فوق تخصص و پزشک‌های فوق‌تخصص، و همچنین دندانپزشک‌های متخصص برای خرید ابزار و تجهیزات می‌توانند حداکثر تا سقف یک میلیارد و 3000 میلیون تومان و برای تعمیرات و بازسازی محل کار حداکثر تا سقف 1300 میلیون تومان تسهیلات دریافت کنند.
  2. پزشکان متخصص، دندانپزشک عمومی و متخصص، دکتر علوم آزمایشگاهی، رادیولوژیست، سونوگرافیست و فیزیوتراپیست‌‌ها برای خرید ابزار و تجهیزات حداکثر تا سقف 17000 میلیون تومان و برای تعمیر و بهسازی محل کار حداکثر تا سقف 750 میلیون تومان تسهیلات دریافت کنند.
  3. پزشک عمومی، دامپزشک، اپتومتریست برای خرید ابزار و تجهیزات و همچنین برای تعمیر و بهسازی محل کار حداکثر تا سقف 450 میلیون تومان تسهیلات دریافت کنند.
  4. این رقم برای تعمیر و بهسازی محل داروخانه و خرید تجهیزات داروخانه‌ای نیز حداکثر تا سقف 250 میلیون تومان خواهد بود و برای خرید تجهیزات و احداث یا تعمیر و بهسازی محل کلینیک‌ها و مراکز تصویربرداری هم متقاضیان می‌توانند حداکثر تا سقف 7000 میلیون تومان از تسهیلات اعتباری طرح همراه سلامت بهره‌مند شوند.

 

مدت بازپرداخت و اقساط وام همراه سلامت

مدت بازپرداخت تسهیلات اعتباری طرح همراه سلامت در بیشترین حالت ۴ ساله بوده و فرد می‌باید طی قسط‌هایی با مبلغی برابر ماهیانه آن‌‌ها را به همان حساب خود واریز کند. علاوه بر این، باید یادآوری کنیم که نرخ بهره‌ بانکی در خصوص این تسهیلات 23 درصد بوده و هزینه‌های کارشناسی نیز از آنجایی که بانک معمولا از کارشناسان مستقل کمک می‌گیرد، بر عهده دریافت‌کننده تسهیلات بوده و در بالاترین حالت چیزی در حدود ۱۰ میلیون تومان خواهد بود.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

وام بدون چک و ضامن
×
وام بدون چک و ضامن
تا 50 میلیون تومان
دیجی‌پی