رده وام فوری طرح خوشه بانک سینا

طرح خوشه بانک سینا

برای دانستن جزئیات طرح خوشه بانک سینا و چگونگی محاسبه و میزان نرخ کارمز‌د دریافت این وام اول جدول را ببینید و سپس نوشته‌های رده را بخوانید.

شرکت
نام وام
طرح خوشه
سود
10 %

سود این وام ۱۰ و ۱۷ درصد است به‌صورتی‌که:

  • نسبت وام به سپرده ۲ برابر سود وام ۱۰ درصد
  • نسبت وام به سپرده ۳ برابر سود وام ۱۷ درصد
سقف وام
50 میلیون تومان
نوع ضمانت
مسدودی سپرده
ضامن رسمی
نیاز به سپرده
حساب سپرده لازم
کوتاه مدت عادی
سود سپرده
4 %
مسدودی سپرده
نسبت مبلغ وام به میزان سپرده
300 %

نسبت میزان وام به سپرده برحسب سود وام ۲۰۰ و ۳۰۰ درصد است

حداکثر زمان بازپرداخت
36 ماه
قسط وام
1,613,359 تومان

این مبلغ قسط برای سود ۱۰ درصد است

1782636 برای سود ۱۷ درصد

کل سود وام
8,080,937 تومان

14174910 برای سود ۱۷ درصد

مجموع رقم وام و سود
57,818,333 تومان

63214167 برای سود ۱۷ درصد

سپرده جداگانه
-
شرایط و مقررات

وام گیرنده نباید به بانک بدهکار و یا دارای چک برگشتی باشد

درباره طرح خوشه بانک سینا چه می‌دانید

طرح تسهیلاتی خوشه بانک سینا که با هدف افزایش رضایتمندی مشتریان و ارائه خدمات متنوع بانکی در تمامی شعبه‌های این بانک اجرایی شده است، یکی دیگر از طرح‌های تازه‌ بانک سیناست. این طرح بر اساس مقررات قانون عملیات بانکداری بدون ربا و همچنین برای هرچه نزدیک‌تر شدن به تحقق آرمان‌های بانکداری اسلامی اجرا شده و در راستای رشد تولید، شکوفایی اقتصادی و بالا رفتن میزان اشتغال به بازار آمده است. این طرح هم همانند برادر خود (طرح پردیس) می‌خواهد به کمک اشتغال‌زایی در فضاهای‌های کوچک کسب و کار بیاید و کمکی باشد به راه‌اندازی انواع تولیدی‌ها و کارگاه‌های کوچک در زمینه‌های مختلف.

طرح خوشه شایسته‌ترین خدمتی است که به شهروندان و مشتریان بانکی ارائه می‌شود. به این ترتیب بر اساس طرح خوشه -که می‌باید آن را نوعی سپرده سرمایه‌گذاری عادی کوتاه مدت با میزان سود 4 درصد دانست- این امکان برای تمامی مشتریان متقاضیان به وجود آورده تا بتوانند با افتتاح یک حساب سپرده که مبنای محاسبه وام خواهد بود از تسهیلات این طرح تا سقف 50 میلیون تومان بهره‌مند شوند.

 

نحوه محاسبه میزان تسهیلات بر اساس میزان سپرده فرد

شماره شبا بانک سینادر خصوص چگونگی کارکرد و محاسبه میزان و مبلغ این تسهیلات بانک سینا به این ترتیب عمل می‌کند که؛ اگر فرد مبنا را بر دریافت تسهیلاتی معادل دو برابر میزان سپرده خود بگذارد، نرخ کارمزد دریافتی از او 10 درصد می‌شود و تنها به دو ضامن برای تضمین بازپرداخت اقساط خود نیاز خواهد داشت.

اگر این میزان به سه برابر افزایش پیدا کند نه تنها نرخ کارمزد با 7 درصد افزایش به 17 درصد خواهد رسید که فرد تسهیلات گیرنده برای تضمین بازپرداخت اقساط ماهانه خود به یک ضامن معتبر دیگر نیز احتیاج پیدا خواهد کرد؛ این همه در حالی است که این افراد یا ضامن‌ها گذشته از وجه ضمانی خواهند بود که به تعبیری باید آن را ضامن اصلی فرد متقاضی به شمار آورد.

از سویی دیگر در طرح خوشه بانک سینا وجه اولیه فرد را با میزان نرخ سود مصوب شده، تا پایان تاریخی که فرد تسهیلات‌گیرنده آخرین قسط ماهانه خود را پرداخت می‌کند، مسدود خواهد کرد.

همانند همه تسهلات بانکی، فرد متقاضی باید خوش‌حساب باشد، هیچگونه چک معوقه بانکی یا برگشتی نداشته باشد. البته گواهی اشتغال اعم از جواز کسب یا فیش حقوقی و هرچه از این دست نیز از باقی مدارکی است که فرد می‌باید آنها را در دست داشته باشد و این شرایط همچنین برای ضامن‌ها نیز برقرار است و اعتبار آنان بسته به میزان دریافتی و درآمدهای ماهانه‌ آنها خواهد بود.

تعیین مدت زمان بازپرداخت وام نیز بر مبنای همان میانگین و معدل گردش حساب بوده و از 5 ماه تا 3 سال متغییر است و مبلغ ماهانه هر قسط برای سقف وام با نرخ بهره 10 درصد که 50 میلیون تومان است و در بازه‌ 36 ماهه که طولانی‌ترین مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات است، چیزی حدود 1 میلیون و 600 هزار تومان خواهد شد. همین میزان برای تسهیلاتی که سه برابر سرمایه سپرده فرد بوده و نرخ کارمزد آن 17 درصد است، به 1 میلیون و 780 هزار تومان خواهد رسید

تسهیلات 50 میلیون تومانی بانک سینا را که در قالب طرح خوشه شکل گرفته و در اختیار متقاضیان قرار دارد، می‌توان از جمله‌ کارسازترین تسهیلاتی برشمرد که در این بازه ریالی قرار دارد و از مناسب‌ترین پیشنهادها برای افرادی است که فرصت در انتظار ماندن برای دریافت تسهیلات را نداشته و در مدت زمان کوتاهی نیازی مبرم به دریافت پول از طریق یک وام آسان دارند.

این طرح منقضی شده است

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

5 دیدگاه
  1. لیلا می‌نویسد

    فکر کنم اول باید یک سپرده 25میلیون تومن بذاریم بعد از سه ماه بریم روش یک وام 50تومن بگیریم که 5میلیونش بلوکه میشه که البته سود 4درصدی بهش میدن ولی بعد از تسویه وام این سود را میگیری
    اون 25میلیونی که اول گذاشتی هم بعداز سه ماه برمیداری
    یعنی 70میلیون میگیری 25که پول خودت بود 45هم وام 10درصدی میگیری
    با دو تا ضامن معتبر این وام را میدن
    من رفتم پرسیدم که گفتم خدمت شما

    9
  2. ناصر می‌نویسد

    یعنی برای گرفتن وام ۵۰ میلیونی،۲۵ میلیون پول بذاریم بعد هر ۲۵ میلیون مسدود میشه تا زمان تسویه وام؟؟

    10
  3. محمد می‌نویسد

    حداقل سپرده برای طرح خوشه چقدره

    3
  4. امید می‌نویسد

    توضیحات گنگ است
    بنویسید دقیق برای 50 میلیون چقدر باید سپرده گذاشت و چه مدت باید قبل از وام بخوابد و بعد 50 میلیونی که بانک وام می‌دهد چقدرش بلوک میشود

    75
    13
    1. لیلا می‌نویسد

      پنج میلیونش بلوکه میشه
      که تو این مدت سود چهاردرصد بهش میدن ولی سودش 6م بلوکه است

وام بدون چک و ضامن
×
وام بدون چک و ضامن
تا 50 میلیون تومان
دیجی‌پی