رده بررسی فرصت‌های سرمایه‌گذاری که کارگزاری بانک دی پیش روی شما گذاشته است

فرصت‌های سرمایه‌گذاری که کارگزاری بانک دی پیش روی شما گذاشته است

بررسی
نویسنده: رده
31 تیر 1398
کارگزاری بانک دی

چرا باید صندوق‌های سرمایه‌گذاری را انتخاب کرد؟

رپرتاژ آگهی: انتخاب صندوق‌ها برای سرمایه‌گذاری مزایای زیادی را می‌تواند برای شما در پی داشته باشد که مهم‌ترین آن‌ها کاهش ریسک سرمایه‌گذاری شماست. بر اساس قوانین سازمان بورس، صندوق‌های سرمایه‌گذاری ملزم به تشکیل سبدی متنوع از دارائی‌های نقدی و اوراق بهادار هستند که بخشی از این دارایی‌ها شامل دارایی‌های با درآمد ثابت همچون سپرده‌های بانکی و اوراق مشارکت می‌شود که ریسک سرمایه‌گذاری را به شکل قابل‌توجهی کاهش می‌دهد. مدیریت حرفه‌ای دارایی‌ها، نقد شوندگی سریع، صرفه‌جویی نسبت به مقیاس و نظارت و شفافیت اطلاعاتی دیگر مزایای سرمایه‌گذاری در انواع صندوق‌های سرمایه‌گذاری است.

انواع صندوق‌های سرمایه‌گذاری

صندوق‌های سرمایه‌گذاری بر اساس میزان دارایی‌های نقدی و نوع سرمایه‌گذاری در بازارهای مختلف ازجمله سپرده‌های بانکی و اوراق بهادار دسته‌بندی‌های مختلفی دارند. درواقع تنوع صندوق‌های سرمایه‌گذاری می‌تواند انواع سلیقه‌های سرمایه‌گذاری را با انواع ریسک‌پذیری و بازده مورد انتظار پوشش دهد. صندوق‌های سرمایه‌گذاری درآمد ثابت، صندوق‌های سهامی، صندوق‌های مختلط و صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله ازجمله صندوق‌های سرمایه‌گذاری هستند که می‌توانید انتخاب کنید.

فرصت‌های سرمایه‌گذاری در صندوق‌های کارگزاری بانک دی

کارگزاری بانک دی که از سال 79 فعالیت خودش را آغاز کرده با تأسیس و راه‌اندازی صندوق‌های سرمایه‌گذاری مختلف فرصت مناسبی را برای سرمایه‌گذاری در گزینه‌های مختلف فراهم کرده است. افرادی که قصد سرمایه‌گذاری غیرمستقیم در بورس را دارند اما وقت یا اطلاعات کافی برای سرمایه‌گذاری در اختیارشان نیست، می‌توانند کارگزاری بانک دی را به‌عنوان واسط انجام سرمایه‌گذاری خود قرار دهند. یکی از محاسن بزرگ این واسط قرار دادن، پایین آوردن ریسک سرمایه‌گذاری تا حداقل ممکن است.

سراغ کدام صندوق سرمایه‌گذاری کارگزاری دی برویم؟

شما بر اساس میزان دارایی، انتظارات، قدرت ریسک و هدفی که از سرمایه‌گذاری دارید، می‌توانید یکی از انواع صندوق‌های سرمایه‌گذاری کارگزاری بانک دی را انتخاب و بعد از بررسی و اطلاع از جزئیات این صندوق‌ها، برای سرمایه‌گذاری در هر کدام از آن‌ها اقدام کنید.

در مطالب بعدی، جزئیات انواع صندوق‌های سرمایه‌گذاری کارگزاری بانک دی را باهم مرور خواهیم کرد.

 

مطالبی که ممکن است به آن علاقه داشته باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

وام بدون چک و ضامن
×
وام بدون چک و ضامن
تا 50 میلیون تومان
دیجی‌پی