رده خبر آغاز ساخت 3 مدرسه در مناطق سیل‌زده استان گلستان توسط بانک‌پاسارگاد

آغاز ساخت 3 مدرسه در مناطق سیل‌زده استان گلستان توسط بانک‌پاسارگاد

خبر
نویسنده: رده
10 تیر 1398

به گزارش رده و به نقل از روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، در این مراسم که با حضور دکتر حسینی سرپرست وزارت آموزش‌و‌پرورش، دکتر حق‌شناس استاندار گلستان، امام‌جمعه اهل تسنن منطقه، مهندس دوستی عضو هیأت‌عامل بانک‌پاسارگاد، رییس سازمان نوسازی مدارس، فرماندار آق‌قلا، مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، کلنگ ساخت مدرسه 4 کلاسه شهید مفتح صحنه به مساحت 540 مترمربع، مدرسه 6 کلاسه امیرکبیر قرنجیک به مساحت 785 مترمربع و مدرسه 3 کلاسه سالار صحنه پیر آغاج در مساحت 306 مترمربع به صورت متمرکز و با اعتبار 5 میلیاردتومان، بر زمین زده‌شد.
 
دکتر حسینی سرپرست وزارت آموزش و پرورش ضمن بیان این مطلب که در کنار حادثه تلخ سیل در کشور، سیل مهربانی مردمی هم شکل گرفت، گفت: در استان گلستان 324 آموزشگاه در پی وقوع حادثه سیل، آسیب دید. اما خوشبختانه در آموزش و پرورش مثلثی به نام خیرین مدرسه‌ساز اعم از بانک و افراد حقیقی و حقوقی، آموزش و پرورش و سازمان نوسازی مدارس حضور دارند که با جان و دل به یاری آمدند. این خیرین نه در کنار آموزش و پرورش بلکه در قلب آن جای دارند.
 
وی ضمن تقدیر از بانک‌پاسارگاد به دلیل مشارکت در ساخت مدارس تخریب‌شده در حادثه سیل ادامه داد: امروز هم شاهد حضور بانک‌پاسارگاد به عنوان یکی از آن سه ضلع مثلث هستیم. این بانک مبلغ 5 میلیاردتومان برای ساخت حداقل 3 مدرسه در مناطق سیل‌زده گلستان تعهد کرده‌است.
 
همچنین در این مراسم مهندس دوستی عضو هیأت‌عامل بانک‌پاسارگاد ضمن اشاره به اینکه استان گلستان از استان‌های درخشان و شهیدپرور با مردمی شریف است، گفت: بانک‌پاسارگاد بر اساس مسئولیت‌های اجتماعی و فرهنگی که دارد، نسبت به مردم ایران تعهد دارد و از بدو تأسیس اقدامات مؤثری را انجام داده‌است. این بانک در تمام بحران‌های پیش‌آمده در کشور، در حد توان به مردم آن دیار خدمت کرده‌است. وی با قدردانی از استقبال بسیار خوب مردم منطقه، ادامه داد: پس از وقوع حادثه سیل نیز به سرعت ستادی در بانک با حضور شخص دکتر قاسمی مدیرعامل بانک‌پاسارگاد تشکیل شد. این بانک علاوه بر سایر کمک‌ها، مبلغ 30 میلیاردتومان جهت ساخت و بازسازی مدارس در استان‌های لرستان، خوزستان و گلستان اختصاص داد.
 
وی همچنین با اشاره به فعالیت‌های ارزشمند بانک‌پاسارگاد در حوزه‌های مختلف و در جهت پیشرفت کشور، به نقش اساسی این بانک در امر اشتغال‌زایی تأکید کرد.
 
گفتنی است بانک‌پاسارگاد پس از وقوع حادثه دلخراش سیل، با تشکیل ستاد پشتیبانی جهت برنامه‌ریزی بهتر برای حمایت از هم‌میهنان سیل‌زده، کمک‌های خود را به این مناطق آغاز کرد.

در همین راستا مقرر شد که در سال جاری، کل بودجه‌تبلیغاتی بانک، صرف مشارکت در بازسازی و ساخت مدارس تخریب‌شده در مناطق سیل‌زده شود. علاوه بر مشارکت در ساخت مدارس، اختصاص حداقل یک روز حقوق سرمایه‌انسانی به این امر خطیر، اهدای نقدی مبلغ 10 میلیارد ریال، ارسال 900 قلم انواع لوازم خانگی شامل 400 دستگاه تلویزیون‌ و 500 دستگاه اجاق گاز برای توزیع در استان گلستان، ارسال 250 هزار بطری آب و 1350 تخته پتو و … بخشی از کمک‌های بانک‌ پاسارگاد به مناطق سیل‌زده است. این بانک تا حل کامل مشکلات، در میان مردم خواهد بود.
 

مطالبی که ممکن است به آن علاقه داشته باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

تسهیلات بدون ضامن
×
تسهیلات بدون ضامن و وثیقه
تا 50 میلیون تومان
ویپاد | ترابانک پاسارگاد