رده بررسی با حساب بانک پاسارگاد، خرید آنلاین اقساطی انجام دهید

با حساب بانک پاسارگاد، خرید آنلاین اقساطی انجام دهید

بررسی
نویسنده: رده
1 تیر 1398

خرید آنلاین اقساطی بانک پاسارگاد چیست؟

بانک پاسارگاد در ادامه ارائه خدمات نوین به مشتریان خود، از محصول جدید خود بنام خرید آنلاین اقساطی رونمایی کرده که ضمن بالا بردن قدرت خرید خانواده‌ها، به رونق تولید و خریدوفروش کالا نیز کمک خواهد کرد. در این طرح مشتریانی که دارای حساب بانکی پاسارگاد هستند، می‌توانند به پشتوانه حساب خود و به‌صورت اقساطی از فروشگاه‌های طرف قرارداد با بانک خرید کنند.

برای خرید آنلاین اقساطی پاسارگاد به چه حسابی نیاز دارید؟

تمامی مشتریانی که در بانک پاسارگاد حساب بانکی دارند و فارغ از نوع حساب می‌توانند از این خدمات جدید استفاده کنند. درواقع این طرح شامل دارندگان تمامی حساب‌های بانکی بلندمدت، کوتاه‌مدت، جاری، قرض‌الحسنه و… می‌شود و متقاضیان می‌توانند به پشتوانه حساب خود از خدمات خرید آنلاین اقساطی بانک پاسارگاد استفاده کنند.

شرط خرید آنلاین اقساطی بانک پاسارگاد

شرط استفاده از خدمات خرید آنلاین اقساطی بانک پاسارگاد، بلوکه شدن 90 درصد مبلغ خرید در حساب مشتری است. به‌طور مثال درصورتی‌که شما حساب بلندمدت یک‌ساله پاسارگاد دارید، می‌توانید به پشتوانه حساب خود و هم‌زمان با دریافت سود سالیانه حساب یک‌ساله‌تان، به‌صورت آنلاین خرید اقساطی خود را از فروشگاه‌های طرف قرارداد با بانک انجام بدهید. تنها اقدام بانک برای تضمین پرداخت اقساط شما این است که به‌اندازه 90 درصد مبلغ خریدتان را از حساب سپرده‌تان تا زمان تسویه اقساط بلوکه خواهد کرد.

خرید بدون کارمزد آنلاین اقساطی بانک پاسارگاد

در این طرح بانک پاسارگاد بابت انجام خرید اقساطی آنلاین مشتری هیچ‌گونه کارمزدی دریافت نمی‌کند و فرصت پیش‌آمده برای خرید قسط اقلام موردنیاز از سوی بانک کاملاً رایگان خواهد بود. درواقع به لحاظ قیمتی و مابه‌التفاوت احتمالی خرید نقدی و اقساطی اجناس، به‌صورت توافقی بین مشتری و فروشگاه خواهد بود و بانک هیچ نقشی در این خصوص نخواهد داشت و هزینه اضافی به مشتری تحمیل نخواهد کرد.

 

 وام خرید اقساطی

در خرید آنلاین اقساطی پاسارگاد چطور باید قسط بدهیم؟

شما بعد از اینکه به‌صورت آنلاین از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک پاسارگاد خرید اقساطی خود را انجام دادید، در سررسید تعیین‌شده مبلغ قسط خرید خود را به‌حساب تعیین‌شده واریز می‌کنید. درصورتی‌که عدم واریز مبلغ اقساط، قسط شما در اولین روز کاری بعد از سررسید از مبلغ بلوکه‌شده حساب پشتوانه شما کسر خواهد شد.

مزیت خرید آنلاین اقساطی بانک پاسارگاد

طرح جدیدی که بانک پاسارگاد برای مشتریان خود در نظر گرفته، این مزیت را برای خریداران دارد که با سپرده‌گذاری در بانک پاسارگاد علاوه بر استفاده از مزایای حساب خود، بدون نیاز به تشریفات اداری و وثایق و ضمانت‌های دیگر و بدون پرداخت هیچ‌گونه کارمزدی به بانک، به‌صورت اقساطی اقلام موردنیاز خود را خریداری کنند. این طرح برای تولیدکنندگان و فروشندگان نیز این مزیت را دارد که می‌توانند بدون تحمل ریسک، نسبت به فروش اقساطی کالا و خدمات خود اقدام کنند که قطعاً موجب افزایش حجم فروش و سود آن‌ها نیز خواهد شد.

از کجا و چطور خرید آنلاین اقساطی پاسارگاد را انجام بدهیم؟

برای خرید آنلاین اقساطی شما باید به سایت فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک پاسارگاد مراجعه و نسبت به خرید اقلام موردنیاز خود اقدام کنید. بعد از اتمام خرید، پیش فاکتور خرید خود را به شعب بانک پاسارگاد تحویل داده تا نسبت به بلوکه شدن مبلغ خرید انجام‌شده در حساب بانکی شما اعمال و خرید اقساطی شما نهایی شود. برای اطلاع از فهرست فروشگاه‌های آنلاین طرف قرارداد با بانک پاسارگاد و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این طرح می‌توانید، به وب‌سایت www.bpi.ir مراجعه یا با مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی بانک پاسارگاد (82890) تماس بگیرید.

مطالبی که ممکن است به آن علاقه داشته باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

تسهیلات بدون ضامن
×
تسهیلات بدون ضامن و وثیقه
تا 50 میلیون تومان
ویپاد | ترابانک پاسارگاد