رده بررسی تسهیلات ویژه بانوان تا 200 میلیون تومان در طرح آذین بانک سینا

تسهیلات ویژه بانوان تا 200 میلیون تومان در طرح آذین بانک سینا

بررسی
نویسنده: رده
26 خرداد 1398

طرح آذین بانک سینا چیست؟

این طرح درواقع تسهیلاتی است که بانک سینا ویژه بانوانی در نظر گرفته که قصد سرمایه‌گذاری در بانک‌ها را دارند و درواقع با آن می‌توانند یک تیر و دو نشان بزنند، یا اینکه با پشتوانه سپرده خود تسهیلات دریافت کنند. در طرح آذین بانک سینا تا سقف 200 میلیون تومان به بانوان واجد شرایط، تسهیلات با نرخ سود حداقلی پرداخت می‌شود.
 

نوع حساب سپرده بلندمدت
سود سپرده 6 درصد
میزان تسهیلات 80 درصد سپرده
سقف تسهیلات 200 میلیون
سود تسهیلات 5 درصد
سقف اقساط 36 ماه
ضامن مسدودی سپرده
 

شرایط دریافت تسهیلات آذین بانک سینا

شرط اصلی پرداخت تسهیلات طرح آذین بانک سینا که ویژه بانوان است، افتتاح حساب بلندمدت در این بانک خواهد بود. درواقع بانوانی که متقاضی دریافت تسهیلات طرح آذین هستند، بعد از سپرده‌گذاری در بانک سینا و به پشتوانه حساب افتتاح‌شده، می‌توانند برای دریافت تسهیلات موردنیاز خود اقدام کنند.
 

میزان تسهیلات طرح آذین چقدر است؟

میزان تسهیلات پرداختی به متقاضیان، با توجه به میزان سرمایه‌گذاری بانوان در حساب مربوطه به طرح آذین تعیین می‌شود. درواقع بانوان بعد از سرمایه‌گذاری در بانک سینا می‌توانند تا 80 درصد میزان سپرده خود تسهیلات دریافت کنند. همان‌طور که در بالا هم اشاره کردیم سقف تسهیلات پرداختی به بانوان در طرح آذین 200 میلیون تومان خواهد بود که در صورت سرمایه‌گذاری 250 میلیون تومانی، قابل پرداخت خواهد بود.
 

سود سپرده و تسهیلات طرح آذین بانک سینا

یکی از مزیت‌های طرح آذین بانک سینا، نرخ سود پایین و حداقلی تسهیلاتی است که متقاضی با پشتوانه حساب سپرده خود دریافت می‌کند. نرخ سود تسهیلات آذین ویژه بانوان بانک سینا 5 درصد اعلام‌شده است. دریافت‌کننده تسهیلات بابت حساب سپرده بلندمدتی که برای استفاده از طرح تسهیلاتی در بانک سینا افتتاح می‌کند نیز سود سالیانه 6 درصدی دریافت می‌کند.
 

اقساط و ضمانت بازپرداخت تسهیلات آذین

 یکی از مواردی که شاید برای افرادی که مشکل ضامن تسهیلات دارند مزیت مهمی محسوب شود، عدم نیاز به ضامن برای دریافت تسهیلات آذین بانک سینا است. درواقع حساب سپرده مشتری نقش ضامن را برای دریافت تسهیلات ایفا می‌کند و دیگر نیازی به معرفی ضامن شخص، چک، سند ملکی و … برای دریافت وام نیست. حداکثر مدت‌زمان بازپرداخت اقساط تسهیلات طرح آذین بانک سینا 36 ماهه خواهد بود.
 

تسهیلات طرح آذین مسدودی دارد؟

برخلاف برخی تسهیلات با پشتوانه حساب سپرده، در طرح آذین مشتری تمامی مبلغ تسهیلات (80 درصد مبلغ سپرده) خود را دریافت می‌کند و هیچ بخشی از سپرده از سوی بانک بلوکه نمی‌شود. البته با این توضیح که سپرده مشتری تا زمان تسویه کامل تسهیلات مسدود خواهد بود و امکان برداشت از آن وجود ندارد.

 

مطالبی که ممکن است به آن علاقه داشته باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

بدون دیدگاه
  1. امین می‌نویسد

    عجب.شما حساب کن 100 تومن داری.میزاری بانک سالی 6 تومن سود میده -80 تومن هم وام میده. اوکی. حالا همین 80 رو با سود 20 درصد بزارید همین بانک که میشه سالانه 16 تومن سود. با اون 6 تومن سود 100 تومنیه جمع کن میشه نهایتا 22 تومن سود بانکی. اماااااااا 80 تومن وام 5 درصد سود داره که میشه سالانه 4 تومن از 22 تومن سود کم کن میشه سود خاص سالانه 18 تومن. اگر همون 100 تومن رو اول کار بزاری بانک خالص سالانه 20 درصد سود میده. نتیجه گیری بانک ها مثه دلالها میمونن که هیچ وقت خیرشون به کسی نرسیده.

    90
    7
تسهیلات بدون ضامن
×
تسهیلات بدون ضامن و وثیقه
تا 50 میلیون تومان
ویپاد | ترابانک پاسارگاد