رده بررسی تسهیلات تندیس بانک کارآفرین با نرخ سود 5 درصد

تسهیلات تندیس بانک کارآفرین با نرخ سود 5 درصد

بررسی
نویسنده: رده
29 اردیبهشت 1398

تسهیلات طرح تندیس بانک کارآفرین

در این طرح تسهیلات با پشتوانه سپرده‌گذاری مشتری تعریف‌شده و شما می‌توانید با سپرده‌گذاری در بانک کارآفرین تا سقف 400 میلیون تومان وام بگیرید. افراد حقیقی و حقوقی می‌توانند در صورت دارا بودن شرایط لازم، برای فعالیت‌های تولیدی، خدماتی، بازرگانی و… برای دریافت تسهیلات طرح تندیس اقدام کنند و با توجه به میزان سپرده‌گذاری خود، وام با نرخ سود 5 درصد دریافت کنند.
 

نوع سپرده کوتاه‌مدت
سود سپرده 8 درصد
حداقل سپرده 25 میلیون
میزان تسهیلات 90 درصد مبلغ سپرده
سود تسهیلات 5 درصد
سقف تسهیلات 400 میلیون
حداکثر اقساط 24 ماه
ضامن بلوکه شدن سپرده
 

رقم تسهیلات تندیس کارآفرین

طبق اعلام بانک کارآفرین، رقم تسهیلات طرح تندیس با توجه به میزان سپرده‌گذاری مشتری تعیین می‌شود. درواقع متقاضی تسهیلات این طرح می‌تواند تا 90 درصد میزان سپرده خود در بانک کارآفرین، درخواست وام کند. به‌طور مثال فرد متقاضی به ازای هر 25 میلیون تومان سپرده‌گذاری می‌تواند تا سقف بیست‌ودو میلیون پانصد هزار تومان تسهیلات بگیرد. سقف تسهیلات این طرح نیز همان‌طور که اشاره شد، 400 میلیون تومان تعیین‌شده است.
 

سود و اقساط سپرده طرح تندیس چقدر است؟

در طرح تندیس بانک کارآفرین، شما علاوه بر گرفتن تسهیلات موردنیاز، بابت سپرده‌گذاری نیز سود دریافت می‌کنید. درواقع شما بابت سپرده‌ای که تا زمان کامل بازپرداخت اقساط تسهیلات، بلوکه خواهد شد سود 8 درصدی خواهید گرفت. ضمن اینکه سود تسهیلات طرح تندیس نیز 3 درصد کمتر از سود سپرده و با نرخ 5 درصد محاسبه خواهد شد. حداکثر مدت‌زمان بازپرداخت اقساط تسهیلات تندیس بانک کارآفرین نیز، 24 ماه تعیین‌شده است.
 

شرایط دریافت تسهیلات طرح تندیس

اولین و درواقع مهم‌ترین شرط برای دریافت تسهیلات طرح تندیس، این است که حداقل یک ماه از تاریخ افتتاح سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت طرح تندیس گذشته باشد و حداقل مانده‌حساب شما در طول این یک ماه 25 میلیون تومان باشد. درواقع حداقل کف تسهیلات طرح تندیس بیست‌ودو میلیون پانصد هزار تومان است که به پشتوانه سپرده حداقل 25 میلیون تومانی پرداخت خواهد شد.
 

چطور حساب کوتاه‌مدت ویژه طرح تندیس افتتاح کنیم؟

طبق اعلام بانک کارآفرین، شرایط و ضوابط افتتاح حساب سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت تندیس، صدور دفترچه، استفاده و فعال‌سازی حساب در سامانه‌های همراه بانک و اینترنت بانک و صدور کارت برداشت و اتصال حساب به دستگاه pos مشابه با سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت عادی است. ضمن اینکه اتصال سپرده طرح تندیس به‌حساب قرض‌الحسنه جاری به‌عنوان حساب پشتیبان امکان‌پذیر نخواهد بود.
 

امکان انتقال تسهیلات تندیس وجود دارد؟

امکان انتقال وام طرح تندیس برای افراد حقیقی وجود ندارد اما اشخاص حقوقی در قالب سازمان‌ها و شرکت‌ها می‌توانند با وثیقه قرار دادن سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت تندیس که به نام شرکت یا سازمان افتتاح‌شده است، امکان استفاده کارکنان تحت پوشش از این تسهیلات را فراهم کنند.
 

در طرح تندیس نیازی به ضامن ندارید

یکی از ویژگی‌های طرح تندیس این است که با توجه به اینکه به پشتوانه سپرده‌گذاری خود، وام دریافت می‌کنید دیگر نیازی به ارائه ضامن ندارید. درواقع سپرده شما که تا زمان بازپرداخت کامل اقساط و تسویه تسهیلات بلوکه می‌شود، نقش وثیقه و ضمانت را برای تسهیلات دریافتی شما ایفا می‌کند.

مطالبی که ممکن است به آن علاقه داشته باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

2 دیدگاه
  1. عرفان می‌نویسد

    من اگه قرار باشه که ۲۵ تومن بدم و در ازاش ۲۲ میلیون و پانصد بگیرم ، هدفم از گرفتن این مبلغ چیه خب؟
    هدف این بانک از انجام این کاری که فقط منفعت برای خودش داره چیه؟ عملا دارین به مردم میگین که یک مشت ملت بیشعور هستیم.
    چطوری اینجوری میشه کار رو آفرید؟ […]

    1
  2. سعید می‌نویسد

    سلام تو این مدل وام که همش به ضرر مشتری تموم میشه طرف 50 میلیون سپرده با سود 8 درصد بزاره ماهی بخواد 330 تومن سود بگیره بعدشم یه وام 40 تومنی با سود 5 درصد بهش بدن 24 ماهه اونم ماهی 1.750.000 تومن وام بده خوب این که فایده نداره طرف بره بانک رسالت یه چند ماه پول بزاره با بهره 4 درصد وام بگیره به نفعش هستش تا سپردش به مدت 2 سال بلوکه بشه

    7
    2
تسهیلات بدون ضامن
×
تسهیلات بدون ضامن و وثیقه
تا 50 میلیون تومان
ویپاد | ترابانک پاسارگاد