رده خبر بسته حمایتی ویژه بانک پاسارگاد باهدف حمایت از تولید

بسته حمایتی ویژه بانک پاسارگاد باهدف حمایت از تولید

خبر
نویسنده: رده
9 اردیبهشت 1398

به گزارش رده خسرو رفیعی ـ مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی بانک پاسارگاد ـ با اشاره به برنامه‌های بانک پاسارگاد برای گسترش خدمات بانکی گفت: هدف از این بسته حمایتی ویژه، کمک به رشد و شکوفایی چرخه اقتصاد کشور است.
 
تسهیلات ارزان، گشایش ال سی داخلی و صدور ضمانت‌نامه
 وی از اعطای تسهیلات ارزان‌قیمت، گشایش اعتبار اسنادی داخلی و صدور انواع ضمانت‌نامه بانکی به‌عنوان سه خدمات اصلی بانک پاسارگاد باهدف افزایش تولید و اشتغال آفرینی نام برد و گفت: در طرح تسهیلات ارزان‌قیمت، می‌توانند با توجه به میزان اعتبار بانکی خود، در سریع‌ترین زمان ممکن و با نرخ کارمزد دلخواه تسهیلات دریافت کنند.
 

 دریافت وام متناسب با ضریب امتیاز

 وی ادامه داد: مشتریان حقیقی و حقوقی بانک پاسارگاد، فعالان اقتصادی و صاحبان مشاغل می‌توانند متناسب با ضریب امتیازشان در بانک و با حداقل مانده روزانه یک‌میلیون ریال در حساب‌های جاری و کوتاه‌مدت خود مشمول برخورداری از این تسهیلات بشوند. به گفته رفیعی به هر 100 هزار تومان در حساب‌های جاری یا کوتاه‌مدت مشتری، هرروز یک امتیاز تعلق می‌گیرد.
 

تسهیلات بدون مسدودی سپرده و متنوع در نرخ سود

وی در ادامه ضمن بیان این مطلب که حساب‌های قرض‌الحسنه جاری و سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت عادی، سپرده‌های مشمول این تسهیلات هستند، تصریح کرد: نبود محدودیت، تنوع در نرخ سود تسهیلات، لازم نداشتن مسدودی سپرده‌ها و تعیین نحوه بازپرداخت بر اساس نیاز مشتری از ویژگی‌های طرح تسهیلات ارزان‌قیمت هستند.
 

اطلاعات بیشتر

 مدیر روابط عمومی بانک پاسارگاد در پایان تأکید کرد: مشتریان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بسته حمایتی بانک پاسارگاد به شعبه‌های بانک در سراسر کشور مراجعه و یا با مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی بانک به شماره 82890 تماس حاصل کنند.

مطالبی که ممکن است به آن علاقه داشته باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

تسهیلات بدون ضامن
×
تسهیلات بدون ضامن و وثیقه
تا 50 میلیون تومان
ویپاد | ترابانک پاسارگاد