رده بررسی بازدهی 22٫18 درصدی صندوق سرمایه‌گذاری کمند

بازدهی 22٫18 درصدی صندوق سرمایه‌گذاری کمند

بررسی
نویسنده: رده
27 فروردین 1398

شروع 21٫8 درصدی در سال 98

رپرتاژ آگهی/ صندوق سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت کمند، سال 98 را هم با پرداخت سود قابل‌توجهی برای مشتریان آغاز کرد و از حیث سود پرداختی در جمع صندوق‌های درجه اول قرار گرفت. صندوق کمند که بازدهی 22٫18 درصدی را به‌عنوان میانگین پرداختی سال 97 برای مشتریانش به ثبت رساند، 17 فروردین امسال سود 21٫8 درصدی را به مشتریان خودپرداخت کرد.

 برای مشاهده لیست کامل صندوق های سرمایه گذاری درآمد ثابت روی لینک زیر کلیک کنید:

لیست صندوق های سرمایه گذاری درآمد ثابت

 

صندوق سرمایه‌گذاری کمند

صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله کمند جزو صندوق‌های درآمد ثابت است که با مدیریت شرکت سبدگردان کاریزما از سال 1396 و تحت نظارت سازمان بورس و اوراق بهادار شروع به فعالیت کرده و ظرف یک سال گذشته با میانگین سود پرداختی 22٫18، بازدهی خوبی را برای مشتریان خود داشته است. دارایی‌های صندوق کمند عمدتاً در قالب اوراق بدهی از قبیل اوراق مشارکت، اوراق اجاره، اوراق مرابحه و گواهی سپرده بانکی سرمایه‌گذاری می‌شود که درواقع ریسک سرمایه‌گذاری واسطه‌ای را برای مشتریان به حداقل می‌رساند و سود مناسبی را به‌صورت ماهیانه برای آن‌ها در پی دارد.

امنیت سرمایه‌گذاری در صندوق کمند

شاید یکی از سؤال‌هایی که ذهن شما را برای انتخاب صندوق کمند درگیر کند، این است که سرمایه‌گذاری در این صندوق چه مزیتی می‌تواند برای شما در پی داشته باشد. مهم‌ترین نکته در صندوق‌های سرمایه‌گذاری، بحث امنیت سرمایه مشتری است. با توجه به نظارت مستمر سازمان بورس و اوراق بهادار بر فعالیت صندوق کمند، قطعاً مشتریان این صندوق دغدغه و نگرانی بابت این موضوع نخواهند داشت. سهولت سرمایه‌گذاری، نقد شوندگی واحدهای سرمایه‌گذاری در کمترین زمان ممکن، پرداخت سود به‌صورت ماهیانه و بیشترین بازدهی نسبت به ریسک معقول دیگر مزایای سرمایه‌گذاری در صندوق کمند است.

چطور در صندوق کمند سرمایه‌گذاری کنیم؟

واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق کمند که قیمت پایه آن 10٫000 ریال تعیین‌شده است، در تابلوی معاملاتی بورس اوراق بهادار تهران و از طریق شبکه کارگزاران بورس قابل‌خرید و فروش است و برای سرمایه‌گذاری در این صندوق شما نیاز به داشتن کد معاملات آنلاین یا همان کد بورسی هستید. برای گرفتن کد بورسی کافی است به یکی از کارگزاری‌ها مراجعه و با انجام مراحل قانونی، کد لازم برای انجام معاملات آنلاین (کد بورسی) را دریافت و خریدوفروش واحدهای سرمایه‌گذاری خود را به‌صورت حضوری یا اینترنتی انجام دهید.

نحوه پرداخت سود و بازپرداخت سرمایه مشتری

سرمایه‌گذاران با سرمایه‌گذاری در صندوق کمند گواهی سرمایه‌گذاری دریافت می‌کنند و سود مبلغ سرمایه‌گذاری‌شان به‌صورت ماهیانه و پانزدهم هرماه به آن‌ها پرداخت می‌شود. بازارگردان صندوق (تأمین سرمایه لوتوس) روزانه در قیمت ابطال صندوق اقدام به خرید کرده و در قیمت صدور اقدام به فروش می‌کند. بنابراین سرمایه‌گذاران بدون نگرانی می‌توانند همیشه در قیمت منصفانه که به‌صورت روزشمار اقدام به فروش نمایند. وجوه سرمایه‌گذاران یک روز کاری بعد از فروش توسط کارگزار فروشنده به‌حساب سرمایه‌گذار واریز خواهد شد.

 تیم مدیریتی صندوق کمند را بیشتر بشناسیم

تیم مدیریتی صندوق کمند از افراد خبره حوزه اقتصادی و بازار تشکیل‌شده که در تمامی سطوح نهادهای بازار سرمایه دارای سابقه کاری هستند و تجربه ممتاز در مدیریت صندوق‌های سرمایه‌گذاری بزرگ کشور از قبیل شرکت‌های کارگزاری، تأمین سرمایه و سبدگردان در کارنامه آن‌ها دیده می‌شود. از اصول اساسی راهبری صندوق کسب حداقل بازدهی مورد انتظار عموم سرمایه‌گذاران صندوق با تحمیل ریسک حداقل به صندوق است. ضمن اینکه نیازهای سرمایه‌گذاران به‌صورت دوره‌ای بررسی‌شده و در صورت عدم مغایرت با قوانین و مقررات، اصلاحات لازم در صندوق صورت خواهد گرفت.

صندوق سرمایه‌گذاری کمندhttp://www.kamandfixedincome.com
سبدگردان کاریزماhttps://charisma.ir
تابلوی معاملاتی بورس اوراق بهادار تهرانhttp://www.tsetmc.com/Loader.aspx?ParTree=151311&i=34718633636164421

مطالبی که ممکن است به آن علاقه داشته باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

2 دیدگاه
  1. Mohammad می‌نویسد

    من تا حالا ثبت نام نکرده ام و از مزایای این صندوق اطلاعی ندارم سوالی داشتم خدمتتون کدوم بانک این صندوق رو اداره میکنه و چطوری میشه تو این صندوق سرمایه گذاری کرد؟

    1. اقا خان می‌نویسد

      لوتوس احتمالا مربوط بانک پارسیان…به نظر من تو صندوق بخاطر ۲ درصد بیشتر ریسک نکنید

      1
      2
تسهیلات بدون ضامن
×
تسهیلات بدون ضامن و وثیقه
تا 50 میلیون تومان
ویپاد | ترابانک پاسارگاد