رده وام نقدی طرح همکار بانک توسعه تعاون

طرح همکار بانک توسعه تعاون

بانک توسعه تعاون طرح همکار یا هم‌کا‌ر را برای خرید دفتر کار اداری یا مسکونی طراحی کرده است. جزئیات و سقف وام متفاوت این طرح را اینجا بخوانید.

شرکت
نام وام
هم‌کار
سود
23 %
سقف وام
4,000 میلیون تومان

سقف این وام برای شهر‌های مختلف به شکل زیر است:

  • متقاضیان واجد شرایط در شهر های بزرگ تهران، کرج، مشهد، اصفهان، تبریز، شیراز، اهواز حداکثر تا سقف 40 میلیارد ریال
  • متقاضیان واجد شرایط در مراکز استانها حداکثر تا سقف 30 میلیارد ریال
  • متقاضیان واجد شرایط در شهرستانها حداکثر تا سقف 25 میلیارد ریال
نوع ضمانت
سند ملک

ضمانت این وام دو ضامن دارای جواز کسب و یا سند ملک مشروط بر اداری یا مسکونی بودن آن است

نیاز به سپرده
حساب سپرده لازم
قرض الحسنه
مسدودی سپرده
حداکثر زمان بازپرداخت
48 ماه

مدت بازپرداخت تسهیلات اعتباری طرح هم‌کار 36،24 و 48‌ ماه به انتخاب وام‌گیرنده است

قسط وام
128,205,889 تومان
کل سود وام
2,153,882,536 تومان
مجموع رقم وام و سود
6,164,342,536 تومان
سپرده جداگانه
-
هزینه‌های جانبی

۵ میلیون و ۴۶۰ هزار تومان شامل:

  • تشکیل پرونده
  • حق کارشناسی ملک
شرایط و مقررات
  • وام گیرنده نباید به بانک بدهکار و یا دارای چک برگشتی باشد
  • تسهیلات پرداختی جهت خرید دفتر محل کار حداکثر به میزان 80% از ملک ارزیابی شده توسط کارشناس است
  • ملک خریداری شده مشروط بر اینکه کاربری مسکونی یا اداری داشته باشد به عنوان تضمین قابل ترهین است
  • برای افراد حقوقی داشتن اظهارنامه مالیاتی، مجوز فعالیت و صورت‌های مالی الزامی است

 

اگر شما هم از اجاره دادن دفتر کا‌ر خسته شدید و بارها این سؤال را از خودتان پرسیدید که چرا سرمایه لازم برای خرید دفتر کار شخصی را ندارید، به این موضوع فکر کنید که همین اجاره‌های معمول سرسام‌آوری که پرداخت می‌کنید می‌تواند قسط وامی باشد که شما را صاحب دفتر کارتان کرده. در این مطلب کوشیده‌ایم تا با تشریح طرح همکار بانک توسعه تعاون خیلی خلاصه و مفید برای شما توضیح ‌دهیم که چطور می‌توانید به‌صورت اقساطی دفتر کار بخرید.

بانک توسعه تعاون مدت‌ها است که بر اساس پایبندی به مفاهیم تثبیت شده در حوزه‌ مسئولیت‌های اجتماعی از سوی ارگان‌ها و سازمان‌های بزرگ اقتصادی و همچنین با نیازسنجی‌هایی دقیق از اقشار مختلف اجتماع، اقدام به طراحی طرح‌های تسهیلاتی متفاوت کرده است.

طرح همکار نیز یکی از بهترین این وام‌ها است که بر روی یکی از مهمترین نیازهای طیف گسترده‌ای از اجتماع تعریف شده و می‌کوشد تا فعالان حوزه‌های مختلف تولیدی و خدماتی را صاحب دفتری برای خود کند.

 

سقف تسهیلات طرح همکار توسعه تعاون چقدر است؟

طبق اعلام بانک توسعه تعاون سقف تسهیلات همکار 4 میلیارد تومان است که البته در شهرهای مختلف متغیر است. حداکثر سقف در نظر گرفته‌شده برای کلانشهرهای تهران، کرج، مشهد، اصفهان، تبریز، شیراز و اهواز در نظر گرفته شده است. متقاضیان واجد شرایط در مراکز استان‌ها حداکثر تا سقف 3 میلیارد تومان و در شهرستان‌ها حداکثر تا سقف 2.5 میلیارد تومان تسهیلات خرید دفتر کار دریافت خواهند کرد. و ساز و کار اصلی به این ترتیب است که سقف این تسهیلات تا 80 درصد قیمت ملک را در بر می‌گیرد. همچنین حساب فرد متقاضی دستکم به مدت 6 ماه می‌باید گردش حساب داشته باشد و فرد به اصطلاح با این حساب می‌باید کار کند که این امر در نوبت‌دهی وام او تاثیرگذار خواهد بود.

 

تسهیلات طرح همکار شامل چه مشاغلی می‌شود؟

طرح همکار بانک توسعه تعاونطبق قوانین و مقررات این طرح که از سوی بانک توسعه تعاون اعلام شده، تسهیلات طرح همکار به کلیه فعالان بخش تعاون و خارج از بخش تعاون که از مراجع مجوز فعالیت دارند (به‌غیراز دفاتر مرکزی واحدهای تولیدی) قابل پرداخت است. نکته مهم و اساسی اینکه این تسهیلات صرفاً مربوط به خرید دفتر کار می‌شود و شامل سایر مکان‌های کسب‌وکار ازجمله مغازه و انبار و… نمی‌شود.

متقاضیان دریافت تسهیلات طرح همکار با توجه به شهر محل خرید دفتر کار می‌توانند تا سقف تعیین‌شده، وام بگیرند. اما اینکه میزان تسهیلات به چه صورت تعیین می‌شود بستگی به کارشناسی ملک موردنظر از سوی کارشناسان بانک دارد. در واقع تسهیلات پرداختی جهت خرید دفتر محل کار حداکثر تا 80% قیمت ملک ارزیابی‌شده توسط کارشناس خواهد بود.

 

شرایط دریافت وام طرح همکار توسعه تعاون چیست؟

تسهیلات طرح همکار برای مشتریان بانک توسعه تعاون در نظر گرفته شده که دارای گردش حساب در این بانک هستند. در واقع مشتری بر اساس میانگین گردش حساب خود در یک دوره شش‌ماهه، می‌تواند نسبت به دریافت تسهیلات موردنیاز خود در این طرح اقدام کند. البته این امکان برای مشتریان وجود دارد که با افزایش گردش و موجودی حساب خود بتوانند در مدت‌زمان کمتر از 6 ماه نسبت به دریافت تسهیلات اقدام کنند. بنابراین متقاضیان می‌توانند با افتتاح و ایجاد گردش حساب برای خرید دفتر محل کار در قالب عقد مرابحه و اجاره به‌شرط تملیک از تسهیلات اعتباری این بانک استفاده کنند.

 

سود، اقساط و ضمانت تسهیلات طرح همکار بانک توسعه تعاون

طبق اعلام بانک توسعه تعاون نرخ سود تسهیلات طرح همکار 23 درصد سالیانه خواهد بود. ضمن اینکه مدت‌زمان بازپرداخت تسهیلات نیز در قالب اقساط 24، 36 و 48 ماهه امکان‌پذیر است که البته به‌صورت اقساط مساوی ماهیانه خواهد بود. ملک خریداری‌شده با تسهیلات نیز مشروط بر اینکه کاربری مسکونی و یا اداری داشته باشد، به‌عنوان تضمین قابل ترهین است. البته متقاضیان می‌توانند سند ملکی دیگری را غیر از ملک خریداری‌شده نیز به‌عنوان وثیقه در اختیار بانک قرار بدهند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

10 دیدگاه
  1. Ali.del می‌نویسد

    عزیزم این وام ۵۴ درصد میشه یعنی بنظرت هیچ آدم عاقلی همچین وامی رو می گیره؟

  2. مهدی می‌نویسد

    لعنت خدا به کسانی که مردم بیچاره و پول لازم رو مچل خودشون میکنند رفتم برا وام دو تومنی سند هم دوتا دارم شش ماه حساب کارکرد خواست اونم شش ماه خوب درحد قبول گردش مالی انجام دادم بعد گذراندن هفت خان رستم ندادن تو ایران برا ایرانی جماعت واااااام نیست

    1
  3. ابراهیمی ایوب می‌نویسد

    سلام
    محاله آدم های متوسط به پایین جامعه بتونن وام بگیرند
    از کل منابع بانکها فقط یک درصد صرف پرداخت وام ازدواج و افرزندآوری شده و چند برابر این را بانکها به کارمندان خود وام داده اند.
    من بدبخت دو ساله دنبال وام هستم سند منزل پدرم و سند ماشین و کسر حقوق هم دارم به هرجا میرم میگن معدل حساب .
    اون هم چند ماه دیگه
    خدا هم مردم ما را به حال خودشون رها کرده

    2
    1
  4. مرتضی حکیمی می‌نویسد

    سلام بایت وام درخواست دارم

    1
  5. نداحسینی می‌نویسد

    برای بازسازی محل کار میشه از این طرح استفاده کرد؟
    مجوز فعالیت اموزشگاهی دارم

    1
  6. سیدمحمد بطحایی می‌نویسد

    سلام من الان ثبت نام شدم

  7. بابک بختیاری می‌نویسد

    با مبلغ وام در تهران حتی در شهرستان های کوچک و دورافتاده هم نمی توان دفتر یا محل کار یا حتی سکونت خرید… یا شما از تورم موجود و نزخ های روزافزون مسکن اطلاع ندارید یا اینکه با این شکل وام دادن ترجیح می دهید خود را با توهمات موجود در سیستم همسو کنید و متظاهرانه وانمود کنید که با همچین مبالغی می شود در تهران یا شهرستان محل کار یا سکونت تهیه کرد… حالا بحث ربا بودن سودش و سایر موارد هم پیشکش.

    9
    1
  8. شهرام می‌نویسد

    من به عنوان سازنده استفاده از این وام برایم ممکن نیست این وام برای دلال ها و کسانی که از رانت اطلاعات اقتصادی برخوردارند به درد می خورد.

    7
  9. شهرام می‌نویسد

    من به عنوان سازنده استفاده از این وام برایم ممکن نیست این وام برای دلال ها و کسانی که از رانت اطلاعات اقتصادی برخوردارند ه درد می خورد.

  10. محمد می‌نویسد

    سود ۱۸درصد در این تورم و گرانی همه ملک های مسکونی و تجاری، خیلی بالا است و ضرر محض است ،برای نجومی بگیران و مسئولین فقط خوبه

    8
    1
تسهیلات بدون ضامن
×
تسهیلات بدون ضامن و وثیقه
تا 50 میلیون تومان
ویپاد | ترابانک پاسارگاد