رده خبر در تعطیلات نوروز منزل خود را در برابر خطرات بیمه کنیم!

در تعطیلات نوروز منزل خود را در برابر خطرات بیمه کنیم!

خبر
نویسنده: رده
13 اسفند 1397
رپرتاژ آگهی: بهتر است بدانید که اغلب خطراتی که ممکن است خانه شما را تهدید کند با داشتن بیمه آتش سوزی قابل جبران است. حال بهتر است بدانیم بیمه آتش سوزی چیست و در برابر چه خطراتی از بزرگ‌ترین سرمایه زندگی ما قرار است محافظت کند.

بیمه آتش سوزی چه کاربردی دارد؟

بیمه آتش سوزی در برابر خسارت‌های مختلفی از جمله آتش سوزی، صاعقه و انفجار خسارت پرداخت می‌کند. این‌ها تازه بخش کوچکی از خسارت‌هایی است که این بیمه تحت پوشش قرار می‌دهد. بیمه آتش سوزی و زلزله، سیل، ترکیدگی لوله و… از پوشش‌های متعدد این بیمه محسوب می‌شود.
تصور کنید در چند روزی که مسافرت هستید اتفاقی بیفتد و شما در منزل نباشید. با داشتن بیمه آتش سوزی خسارت وارد شده پرداخت می‌شود و ضرری متوجه شما نمی‌شود؛ ولی اگر این بیمه را نداشته باشید ضرر سنگینی به منزل شما وارد می‌شود که ممکن است جبران آن سخت باشد.
حال بد نیست ببینیم از بین شرکت‌های بیمه کدام‌یک بیمه آتش سوزی بهتری ارائه می‌دهند. بیمه آتش سوزی پارسیان بهتر است یا آتش سوزی پاسارگاد؟ اصلاً بیمه آتش سوزی خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟خرید آنلاین بیمه آتش سوزی از بیمیتو
با استفاده از بیمیتو می‌توانید بهترین بیمه آتش سوزی را برای خود انتخاب کنید. بهترین بیمه آتش سوزی به اولویت‌های شما بستگی دارد. ممکن است برای شما قیمت مناسب مهم باشد و یا رضایت خریداران قبلی از مبلغ پرداخت خسارت. با استفاده از وب‌سایت یا اپلیکیشن بیمیتو می‌توانید بیمه‌های مختلف را با استفاده از پارامترهای متعدد باهم مقایسه کنید و مناسب‌ترین گزینه برای خود انتخاب کنید و آنلاین بخرید. با این روش با آگاهی کامل از شرایط و قیمت تمام بیمه‌ها بیمه‌نامه خود را خریداری می‌کنید و از بابت پوشش‌ها و خدماتی که می‌توانید از بیمه دریافت کنید خیالتان راحت است. با بیمیتو علاوه بر بیمه آتش سوزی می‌توانید بیمه شخص ثالث، بدنه، عمر و… را هم مقایسه کرده، انتخاب کنید و آنلاین بخرید. همین الآن می‌توانید وارد سامانه بیمیتو شوید و استعلام بیمه آتش سوزی برای منزل خود دریافت کنید.
مطالبی که ممکن است به آن علاقه داشته باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

بدون دیدگاه
  1. اصضر می‌نویسد

    عالی بود

تسهیلات بدون ضامن
×
تسهیلات بدون ضامن و وثیقه
تا 50 میلیون تومان
ویپاد | ترابانک پاسارگاد