رده بررسی با کارت کارساز سامان 50 درصد بیشتر از حقوق خود خرید کنید

با کارت کارساز سامان 50 درصد بیشتر از حقوق خود خرید کنید

بررسی
نویسنده: رده
23 بهمن 1397

کارت کارساز بانک سامان چیست؟

اگر از طریق بانک سامان حقوق پرداخت یا دریافت می‌کنید، می‌توانید از کارت کارساز استفاده یا اینکه کارکنان زیرمجموعه خود را از این طرح بهره‌مند کنید. کارت کارساز برای افرادی که حقوق خود را از بانک سامان دریافت می‌کنند این فرصت را به وجود آورده تا علاوه بر حقوق ماهیانه خود، امکان خرید و هزینه کرد اضافی تا 50 درصد میزان حقوق دریافتی‌شان را داشته باشند.
 

شرایط استفاده از کارت کارساز سامان

شرط اصلی استفاده از کارت کارساز بانک سامان، میزان رقم حقوق دریافتی شماست که حداقل باید بیش از یک‌میلیون تومان باشد. ضمن اینکه حداقل 10 کارمند شرکت هم باید در این طرح شرکت کنند. برای استفاده از کارت کارساز، علاوه بر واریز حقوق کارکنان از طریق بانک سامان، کارفرما یا شرکت پرداخت‌کننده حقوق باید درخواستی مبنی بر ارائه خدمات کارت کارساز به کارکنان حقوق‌بگیر در بانک سامان ارائه کند تا بعد از امضای تفاهم‌نامه میان بانک و شرکت، کارکنان از این کارت استفاده کنند. نکته مهم اینکه متقاضیان دریافت کارت کارساز نباید چک برگشتی یا بدهی معوق در سیستم بانکی داشته باشند.
 

 کارت کارساز شامل چه خدماتی می‌شود؟

با دریافت کارت کارساز علاوه بر امکان اضافه برداشت از حساب حقوق خود تا 50 درصد مبلغ حقوق دریافتی، شما می‌توانید از تمامی پایانه‌های فروشگاهی، خودپرداز، فروشگاه‌های مجازی و سایر درگاه‌های خرید، تراکنش مالی انجام دهید یا اینکه پول نقد دریافت کنید. بعد از دریافت کارت کارساز شما می‌توانید به مدت یک سال از اعتبار کارت خود استفاده کنید.
 

چطور از کارت کارساز استفاده کنیم؟

بعد از دریافت کارت کارساز شما می‌توانید علاوه بر حقوق خود تا 50 درصد بیشتر از مبلغ حقوقتان از پایانه‌های فروشگاهی و فروشگاه‌های مجازی خرید کنید یا اینکه از دستگاه‌های خودپرداز پول نقد دریافت کنید. به‌طور مثال اگر حقوق شما 2 میلیون تومان است، می‌توانید تا سقف 3 میلیون تومان (50 درصد بیشتر از حقوق) خرید کنید یا پول نقد بگیرید. یا مثلاً اگر موجودی کارت شما 300 هزار تومان باشد و شما نیاز به دریافت وجه نقد یا خرید کالایی به ارزش 500 هزار تومان داشته باشید، اعتبار کارت کارساز شما به‌صورت خودکار فعال می‌شود و مابه‌التفاوت مبلغ خرید و موجودی کارت شما برای انجام تراکنش (200 هزار تومان) از طریق اعتبار کارساز تأمین و پرداخت می‌شود.
 

واریز و برداشت از کارت کارساز

جدا از اینکه می‌توانید از اعتبار کارت کارساز برای تأمین نیاز خود استفاده کنید، امکان واریز وجه به کارت کارساز نیز برای شما وجود دارد. بعد از واریز وجه به کارت کارساز و در هر بار استفاده از این کارت ابتدا موجودی آن استفاده‌شده و در صورت کافی نبودن موجودی، امکان اضافه برداشت حداکثر تا سقف اعتبار کارساز به‌صورت خودکار برای شما فراهم خواهد شد.
 

نرخ سود کارت کارساز چقدر است؟

دارندگان کارت کارساز بابت اضافه مبلغی که علاوه بر دریافت حقوق خود هزینه می‌کنند، سود روزشمار پرداخت خواهند کرد. طبق اعلام بانک سامان سود کارت کارساز 18 درصد سالیانه تعیین‌شده که به‌اندازه مدت‌زمان استفاده از اعتبار کارت به‌صورت روزشمار محاسبه خواهد شد. درواقع شما بابت مدت‌زمان استفاده از موجودی کارت تا زمان تسویه، سود روزشمار به بانک پرداخت خواهید کرد. ضمن اینکه اگر از اعتبار کارت خود استفاده نکنید، هزینه‌ای بابت سود پرداخت نخواهید کرد.
 

شیوه تسویه و شارژ مجدد کارت کارساز سامان

نحوه تسویه‌حساب اضافی پرداختی از طریق کارت کارساز به این شکل است که میزان اعتباری که شما علاوه بر حقوق از کارت کارساز استفاده کردید، با اولین واریز حقوق به‌حساب شما توسط بانک و به‌صورت خودکار تسویه می‌شود. بعد از تسویه شما مجدد می‌توانید از اعتبار اضافی کارت کارساز خود استفاده کنید. درواقع مبلغ اعتبار شما هم‌زمان با پرداخت حقوق، به‌صورت خودکار تسویه و شارژ خواهد شد. با واریز حقوق شما در ابتدای ماه، تسویه مبلغ اعتبار استفاده‌شده به همراه سود از اعتبار به‌صورت خودکار انجام‌شده و مجدداً اعتبار شما شارژ می‌شود، که می‌توانید در ماه بعد مجدداً از اعتبار استفاده کنید. ضمن اینکه در صورت تمایل می‌توانید، پیش‌ازتاریخ واریز حقوق، اعتبار استفاده‌شده را از طریق واریز مستقیم به‌حساب حقوق تسویه کنید.

مطالبی که ممکن است به آن علاقه داشته باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

وام بدون چک و ضامن
×
وام بدون چک و ضامن
تا 50 میلیون تومان
دیجی‌پی