رده بررسی با تبدیل سپهر کارت صادرات به کارت سوخت برنده جایزه شوید

با تبدیل سپهر کارت صادرات به کارت سوخت برنده جایزه شوید

بررسی
نویسنده: رده
17 آذر 1397

تبدیل سپهر کارت صادرات به کارت سوخت

حالا که فرصت فعال‌سازی کارت سوخت خودرو روی کارت‌های بانکی عضو شتاب فراهم‌شده، قطعاً این سؤال پیش می‌آید که کدام کارت‌بانکی خودمان را برای تبدیل کردن به کارت سوخت انتخاب کنیم؟ اگر این سؤال برای شما هم پیش‌آمده، انتخاب کارت بانک صادرات برای اتصال به کارت سوخت می‌تواند یک انتخاب خوب و چندمنظوره باشد.

چرا سپهر کارت صادرات را انتخاب کنیم؟

اگر می‌خواهید کارت سوخت خود را روی کارت‌بانکی فعال کنید، سپهر کارت صادرات از این جهت می‌تواند بهترین گزینه انتخابی شما باشد که علاوه بر فعال شدن کارت سوخت خودرو یا موتورسیکلت شما روی کارت‌بانکی، شانس حضور در قرعه‌کشی و برنده شدن جوایز نقدی بانک صادرات را دارید.

جوایز تبدیل سپهر کارت صادرات به کارت سوخت

بانک صادرات برای مشتریانی که سپهر کارت خود را به‌عنوان کارت سوخت خود تعیین کنند، جوایز ویژه‌ای را در نظر گرفته است. ازجمله چهار کمک خرید خودروی سواری ایرانی که ارزش هرکدام 30 میلیون تومان خواهد بود. بانک صادرات همچنین 140 فقره جایزه نقدی 500 هزارتومانی را برای این طرح در نظر گرفته که به قید قرعه به مشتریانی که سپهر کارت خود را به کارت سوخت تبدیل کنند، پرداخت خواهد شد.

چطور سپهر کارت صادرات را به کارت سوخت تبدیل کنیم؟

اگر شما هم جزو خانواده 27 میلیون نفری هستید که سپهر کارت بانک صادرات دارید و می‌خواهید کارت‌بانکی خود را به کارت سوخت تبدیل کنید، می‌توانید با مراجعه به سایتmob.gov.ir یا نصب رایگان نرم‌افزار خدمات دولت همراه یا کد دستوری #4* ضمن ثبت‌نام در این طرح، سپهر کارت خود را برای اتصال به کارت سوخت انتخاب کنید.

مطالبی که ممکن است به آن علاقه داشته باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

تسهیلات بدون ضامن
×
تسهیلات بدون ضامن و وثیقه
تا 50 میلیون تومان
ویپاد | ترابانک پاسارگاد