رده خبر بانک کشاورزی رویداد استارتاپ فکتوری برگزار می‌کند

بانک کشاورزی رویداد استارتاپ فکتوری برگزار می‌کند

خبر
نویسنده: رده
15 آبان 1397

جشنواره استارت‌آپی بانک کشاورزی

جشنواره استارت‌آپ‌های فین‌تک و کشاورزی با هدف بهره‌مندی از ظرفیت‌های جذاب موجود در استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان باهدف خلق ارزش‌افزوده برای کلیه ذینفعان از سوی بانک کشاورزی برگزار می‌شود. در این گردهمایی شبکه گسترده مشتریان اعم از کشاورزان خرد و کلان و سرمایه و دانش و تجربه عمیق کارشناسان در بخش کشاورزی و بانکداری با استارت‌آپ‌های فعال در بخش کشاورزی و فین‌تک در سراسر کشور به اشتراک گذاشته خواهد شد.

شراکت قدرتمندانه بانک کشاورزی و استارت آپ ها

هدف از برگزاری این گردهمایی، پیدا کردن گروه‌های توانمند با ایده‌های هوشمندانه است تا با تعاملی برد-برد، راه ورود آن‌ها به بازارهای موجود و جدید هموار شود، کسب‌وکار آن‌ها گسترش یابد و با همکاری بانک به‌مثابه شریکی قدرتمند، به بازارهای جدید ورود پیدا کنند. در برنامه استارت آپ فکتوری Fintech-Farm، بانک کشاورزی در پی شکل دادن همکاری سودمند و اثربخش با استارت‌آپ‌های توانمندی است که محصولات و خدمات مقیاس‌پذیر خود را توسعه داده و عرضه آن ها به بازار را آغاز کرده‌اند. استارت‌آپ‌هایی که با بهره‌گیری از تجربیات، منابع و شبکه گسترده ارتباطات بانک کشاورزی بتوانند محصولات و خدمات ارزشمند خود را به بازارهای جدید و موجود در زنجیره ارزش کشاورزی و فین‌تک عرضه کنند و یا فناوری و دانش خود را در بهبود فرآیندهای موجود بانک به کار بگیرند.

موضوعیت گردهمایی استارت‌آپی بانک کشاورزی

جشنواره استارت آپی بانک کشاورزی با موضوع فناوری‌های مالی حوزه کشاورزی، مدیریت زنجیره تأمین و لجستیک، فرآوری محصولات کشاورزی، به‌کارگیری فناوری بلاک چین در زنجیره ارزش کشاورزی، کشاورزی دقیق، نهاده‌های کشاورزی، مکانیزاسیون زنجیره ارزش کشاورزی، بانکداری و سرمایه‌گذاری سبز، آب و محیط‌زیست و توسعه روستایی برگزار خواهد شد.

چطور در جشنواره استارت‌آپی بانک کشاورزی ثبت‌نام کنیم؟

آخرین‌مهلت ثبت‌نام در جشنواره استارت‌آپی بانک کشاورزی، نهم آذرماه سال جاری است و هزینه‌های سفر و اسکان گروه‌های مقیم شهرستان برای حضور در رویداد توسط بانک کشاورزی پرداخت خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در رویداد استارت‌آپی بانک کشاورزی می‌توانید به وب‌سایت بانک به نشانی www.bki.ir و یا به نشانی اینترنتی این رویداد مراجعه کنید.

مطالبی که ممکن است به آن علاقه داشته باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

وام بدون چک و ضامن
×
وام بدون چک و ضامن
تا 50 میلیون تومان
دیجی‌پی