رده خبر صدور انواع ضمانت‌نامه بانکی در شعبه‌های بانک‌پاسارگاد

صدور انواع ضمانت‌نامه بانکی در شعبه‌های بانک‌پاسارگاد

خبر
نویسنده: رده
23 مهر 1397

به‌گزارش رده و به نقل از روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد خسرو رفیعی مشاور مدیرعامل و مدیر روابط‌عمومی این بانک با اعلام این خبر گفت: یکی از مهمترین خدمات بانک‌پاسارگاد به مشتریان صدور انواع ضمانت‌نامه‌های بانکی است که موجب تسهیل مبادلات اقتصادی و تجاری در جامعه می‌شود. این بانک با ایجاد شرایط لازم امکان دریافت این خدمات را متناسب با نیاز مشتریان و با شرایط آسان و سریع فراهم کرده‌است.

وی ادامه داد: بازار هدف این خدمات شامل کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی متقاضی انواع مختلف ضمانت‌نامه هستند. رفیعی با تأکید بر این مطلب که با دریافت ضمانت‌نامه بانک‌پاسارگاد، این بانک پشتیبان مشتریان است تصریح کرد: انواع ضمانت‌نامه‌های پیمانکاری (شرکت در مناقصه/مزایده، حسن‌انجام کار یا تعهدات، پیش‌پرداخت و کسور وجه‌الضمان)، انواع ضمانت‌نامه‌های تعهد پرداخت (گمرکی، مالیاتی، خروج از کشور، نظام‌وظیفه، آژانس‌های مسافرتی) و سایر ضمانت‌نامه‌ها برای مشتریان در شعبه‌های بانک‌پاسارگاد در سراسر کشور صادر می‌شود.

وی در پایان افزود: بانک‌پاسارگاد با ارایه‌ی بسته حمایتی ویژه بانک‌پاسارگاد که شامل اعطای تسهیلات ارزان‌‌قیمت، گشایش اعتبار اسنادی داخلی و صدور انواع ضمانت‌نامه بانکی است، گامی مؤثر در راستای پیشرفت اقتصاد کشور و کمک به رونق تولید داخلی و اشتغالزایی برداشته‌است.

شعبه‌های بانک‌پاسارگاد در سراسر کشور، مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی به شماره 82890 و همچنین سامانه ارتباط با مشتریان در سایت این بانک به آدرس www.bpi.ir آماده ارایه مشاوره و پاسخ به سؤالات مشتریان است.

مطالبی که ممکن است به آن علاقه داشته باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

تسهیلات بدون ضامن
×
تسهیلات بدون ضامن و وثیقه
تا 50 میلیون تومان
ویپاد | ترابانک پاسارگاد