رده بررسی با می پلاس مهر اقتصاد بدون نیاز به کارت‌بانکی و دستگاه pos خرید کنید

با می پلاس مهر اقتصاد بدون نیاز به کارت‌بانکی و دستگاه pos خرید کنید

بررسی
نویسنده: رده
13 شهریور 1397

می پلاس بانک مهر اقتصاد چیست؟

شما با استفاده از اپلیکیشن «می پلاس» می‌توانید از طریق کلیه کارت‌های شبکه شتاب و تنها با ورود مبلغ و رمز کارت خود از فروشگاه‌ها، و درگاه‌های پرداخت الکترونیک خرید کنید. سامانه «می پلاس» بانک مهر اقتصاد به‌عنوان عامل سوم و مورد اعتماد طرفین خریدوفروش محسوب می‌شود و فضای امنی را برای مشتریان بانک به وجود آورده است.
 

کاهش هزینه‌های بانکی با می پلاس

طبق اعلام بانک مهر اقتصاد، در حال حاضر روش‌های پرداختی رایج که مبتنی بر سخت‌افزار است، هزینه‌های زیادی را به بانک‌ها متحمل می‌کند که تمام سود حاصل از آن نیز در وجه شرکت‌های پرداخت است. سامانه می پلاس این فرصت را به وجود آورده تا با استفاده از گوشی‌های هوشمند و حذف هزینه هنگفت نگهداری دستگاه‌های کارت‌خوان (pos)، هزینه‌های بانکی کاهش شدیدی داشته باشد.
 

ضریب امنیتی می پلاس

یکی از معایب روش پرداخت با کارت‌های فیزیکی عضو شتاب، امکان سوءاستفاده از حساب مشتریانی است که رمز کارت خود را برای ورود به دستگاه‌های کارت‌خوان به فروشندگان اعلام می‌کنند. سامانه می پلاس این امکان را فراهم کرده تا دارندگان کارت‌های عضو شتاب برای انجام عملیات پرداخت خود نیاز به ارائه هیچ‌گونه اطلاعاتی نباشند. با استفاده از سامانه می پلاس حتی می‌توان بدون در اختیار داشتن کارت فیزیکی و ارائه آن به فروشنده، عملیات پرداخت را از طریق گوشی همراه انجام داد.
 

چطور با می پلاس بانک مهر اقتصاد خرید کنیم

درصورتی‌که می‌خواهید عملیات پرداخت را از طریق سامانه می پلاس انجام بدهید، ابتدا باید کارت خود را انتخاب و رمز دوم کارت را وارد کنید. سامانه می پلاس بااتصال به سیستم بانکی، یک کد تراکنش موقت دریافت و آن را به‌صورت QR کد بر روی صفحه‌نمایش می‌دهد که فروشنده با استفاده از برنامه نصب‌شده، کد را اسکن و عملیات پرداخت نهایی و نتیجه تراکنش به تلفن همراه خریدار و فروشنده ارسال می‌شود.

مطالبی که ممکن است به آن علاقه داشته باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

بدون دیدگاه
  1. ث می‌نویسد

    مجوز نداره

تسهیلات بدون ضامن
×
تسهیلات بدون ضامن و وثیقه
تا 50 میلیون تومان
ویپاد | ترابانک پاسارگاد