رده خبر با وینساکارت بانک سامان بدون نیاز به موجودی تا 2٫5 میلیون تومان خرید کنید

با وینساکارت بانک سامان بدون نیاز به موجودی تا 2٫5 میلیون تومان خرید کنید

خبر
نویسنده: رده
15 اسفند 1396

وینسا کارت چیست؟

وینسا کارت درواقع یک کارت اعتباری بااعتبار دو میلیون و پانصد هزارتومانی است که امکان خرید از همه مراکز و فروشگاه‌ها را برای شما فراهم می‌کند. وینسا کارت در مواقعی که نقدینگی کافی برای خرید ندارید، مبلغی را در اختیارتان قرار می‌دهد تا خریدهای ضروری خودتان را انجام دهید. شما فقط باید هر مقدار پولی که از کارت برداشت کردید را در تاریخ معین به حسابتان واریز کنید تا بتوانید در ماه بعد نیز از اعتبار کارت استفاده کنید.
 

چطور وینسا کارت بگیریم؟

اولین گام برای دریافت کارت اعتباری وینسا، افتتاح سپرده کوتاه‌مدت وینسا در شعب بانک سامان است که یک سپرده کوتاه‌مدت عادی است. با افتتاح این حساب و دریافت کارت بدهی می‌توانید از انواع خدمات کارت، نت بانک، تلفن‌بانک و سامانک بانک سامان برای انجام فعالیت‌های روزمره خود از طریق درگاه‌های مختلف استفاده کنید. بعد از گذشت حداقل یک ماه از افتتاح حساب و کسب امتیازهای لازم می‌توانید کارت اعتباری وینسا را دریافت کنید.
 

شرایط سپرده کوتاه‌مدت وینسا

 شما می‌توانید در هر یک از شعب بانک سامان و با حداقل موجودی 50 هزارتومانی نسبت به افتتاح حساب وینسا اقدام کنید. نرخ علی‌الحساب سود این سپرده کمتر از نرخ معمول بانکی اســت که به‌صورت روزشمار و بر مبنای حداقل مانده هرروز محاسبه و به‌صورت ماهیانه به‌حساب شما واریز می‌شود. در این حساب، شرط ماندگاری یک ماه کامل موجودی سپرده، برای دریافت سود علی‌الحساب وجود ندارد و از روز اول به‌حساب شما سود تعلق می‌گیرد.

  • افتتاح این نوع سپرده به‌صورت مشترک ممنوع است و هر فرد فقط مجاز به افتتاح یک فقره حساب سپرده وینسا در بانک سامان است.
  • برای این حساب، کارت برداشت با تمام قابلیت‌ها مثل برداشت و انتقال وجه در شبکه داخلی و شتاب برای شما صادر می‌شود.
  • بستن حساب سپرده وینسا قبل از دریافت کارت اعتباری امکان‌پذیر است اما در صورت دریافت کارت اعتباری، شما برای بستن سپرده ابتدا باید کارت اعتباری وینسا را تسویه کنید.

در سپرده کوتاه‌مدت وینسا، شرط ماندگاری یک ماه کامل موجودی سپرده، برای دریافت سود علی‌الحساب وجود ندارد و از روز اول به‌حساب شما سود تعلق می‌گیرد.

امتیاز لازم برای گرفتن کارت اعتباری وینسا

بعد از گذشت یک ماه از افتتاح حساب وینسا در بانک سامان، بر اساس معدل حداقل مانده روزانه در یک ماه و به ازای هر 5 هزار تومان یک امتیاز به شما تعلق خواهد گرفت و هر زمان که امتیاز شما به 300 رسیده باشد، کارت اعتباری وینسا با مبلغ دو میلیون و پانصد هزار تومان به شما تعلق می‌گیرد.
 

  • درصورتی‌که در ماه اول امتیاز لازم را کسب نکنید، امتیازهای شما در ماه‌های مختلف جمع می‌شود و هر زمان که حداقل امتیاز (300 امتیاز) را کسب کنید، امکان دریافت کارت اعتباری وینسا برای شما وجود دارد.

روش محاسبه معدل حداقل مانده روزانه در یک ماه

در پایان هرماه از زمان افتتاح سپرده حداقل مانده سپرده به‌صورت روزانه محاسبه و بر تعداد روزهای آن ماه تقسیم می‌شود و عدد به‌دست‌آمده مجدداً بر پنج هزار تقسیم و امتیاز شما در آن ماه مشخص می‌شود. مثلاً اگر شما در تاریخ 10 فروردین اقدام به افتتاح سپرده کرده باشید و پس از انواع فعالیت‌های روزمره با کارت بدهی و حساب وینسا خرید کالا و خدمات، پرداخت قبض، خرید شارژ، برداشت وجه، انتقال وجه، معدل حداقل مانده شما در این ماه 400 هزار تومان باشد، با تقسیم این مبلغ بر پنج هزار تومان، امتیاز دی‌ماه شما 80 خواهد بود و درصورتی‌که همین روند گردش حساب در ماه بعدی نیز ادامه داشته باشد، بعد از گذشت حدود 4 ماه شما مجاز به دریافت کارت اعتباری وینسا می‌شوید.

  • کمترین میزان موجودی شما در هرروز به‌عنوان حداقل مانده روزانه در نظر گرفته می‌شود.
  • امتیاز هر مشتری بعد از گذشت اولین ماه از تاریخ افتتاح سپرده به‌صورت ماهانه محاسبه می‌شود.
  •  امتیازات وینسا به‌صورت ماهانه و بر اساس روش اعلام‌شده به‌صورت خودکار محاسبه می‌شود و شما می‌توانید از طریق وب‌سایت بانک سامان، تمـاس بـا مرکـز سـامان ارتبـاط و یـا مراجعـه حضوری بـه شـعبه، از امتیازات کسب‌شده مطلع شوید.
  • امتیازات کسب‌شده شما قابل‌انتقال به اشخاص و حساب‌های دیگر نیست.
  •   هر زمان که شما نسبت بــه بستن سپرده وینسا اقدام کنید، امتیاز شما صفر خواهد شد و در صورت افتتاح حساب مجدد امتیازهای شما مجدداً برای حساب جدید از صفر محاسبه می‌شود.

 

شرایط دریافت کارت اعتباری وینسا

بعد از گذشت حداقل یک ماه از افتتاح حساب و کسب امتیاز موردنیاز (300 امتیاز) و درخواست دریافت کارت اعتباری مربوطه، در صورت دارا بودن شرایط زیر کارت اعتباری وینسا تحویل شما می‌شود:

  •  ارائه یک برگ چک به میزان 130 درصد مبلغ اعتبار کارت وینسا (دو میلیون پانصد هزار تومان) و یک ضامن معتبر (کارکنان سازمان‌های دولتی و معتبر، کسبه دارای جواز کسب، وکلا دادگستری، اعضای هیئت‌علمی دانشگاه، مشتریان خوش‌حساب بانک)
  •  نداشتن چک برگشتی و تسهیلات و تعهدات معوق بانکی
  • نداشتن کارت اعتباری دیگری از بانک سامان در زمان درخواست کارت وینسا
  •  در صورت دریافت کارت اعتباری از سایر بانک‌ها، مبلغ کل اعتبار دریافتی شما کمتر از 50 میلیون تومان باشد.
  • همزمان با دریافت کارت اعتباری وینسا، مبلغ 500 هزار تومان در حساب کوتاه‌مدت شما مسدود خواهد شد.

 

کارمزد و تسویه بدهی به وینسا کارت

هر بار که با وینسا کارت اقدام به خرید می‌کنید، 1.5 درصد کارمزد باید پرداخت کنید که در سررسید ماهانه از شما دریافت خواهد شد. برای بازگرداندن مبلغ استفاده‌شده از وینسا کارت شرایط تقسیط وجود ندارد و هر مبلغی که از این کارت استفاده کردید را به همراه کارمزدهای مربوطه باید حداکثر 7 روز پس از تاریخ سررسید کارت اعتباری به‌حساب سپرده وینسا خودتان در بانک سامان برای تسویه واریز کنید.
 

  • تاریخ سررسید هر مشتری با توجه به تاریخ تشکیل پرونده اعتباری و دریافت کارت اعتباری تعریف می‌شود. به‌عنوان‌مثال اگر شــما 12 بهمن‌ماه کارت اعتباری خود را دریافت کرده باشید، دوازدهم هرماه تاریخ سررسید صورتحساب شما خواهد بود. اگر شما در تاریخ 12 بهمن‌ماه کارت اعتباری خود را دریافت و مبلغ یک‌میلیون تومان از اعتبــار خود را در تاریخ 20 بهمن خرج کنید، باید این مبلغ را در تاریــخ 12 اسفندماه و حداکثر تا 7 روز پس‌ازآن به سپرده وینسا واریز کنید.
  • شما با واریز مبلغ استفاده‌شده از کارت اعتباری وینسا به‌حساب سپرده خودتان در زمان سررسید، می‌توانید این کارت را شارژ و مجدد از آن استفاده کنید.
  • اعتبار کارت وینسا شما یک‌ساله خواهد بود و بارها می‌توانید از آن استفاده کنید.
  •  با دریافت رمز اول و دوم کارت اعتباری وینسا، می‌توانید از تمامی درگاه‌های اینترنتی و کارت‌خوان هرچند بار که بخواهید خرید کنید.

 

روش‌های تسویه‌حساب وینسا کارت

وینسا کارت بانک سامان

روش اول: درصورتی‌که میزان بدهی شما (مجموع اصل مبلغ بدهی و کارمزدهای مربوطه) کمتر از 500 هزار تومان باشد و به هر دلیلی امکان تسویه بدهی خود را ندارید، می‌توانید با پرداخت کارمزد انتقال (2 درصد) بدهی خود را در سررسید بعدی پرداخت کنید که این عملیات به‌صورت خودکار انجام می‌شود.

روش دوم: درصورتی‌که میزان بدهی شما بیش از 500 هزار تومان باشــد و این مبلغ در زمان مقرر توسط شما تسویه نشده یا مبلغ بدهی شما به کمتر از 500 هزار تومان کاهش پیدا نکند، فقط تا دو ماه فرصت دارید که کل میزان بدهی (مجموع اصــل مبلغ بدهی و کارمزد و جریمه مربوطه) را به‌صورت یک‌جا و کامل پرداخت کنید. در غیر این صورت کارت اعتباری شما مسدود و بانک سامان از تمامی ابزارهای موجود برای وصول مطالبات استفاده خواهد کرد.

  • درصورتی‌که میزان بدهی شما (مجموع اصل مبلغ بدهی و کارمزدهای مربوطه) بیش از 500 هزار تومان باشد، می‌توانید با پرداخت بخشی از بدهی تا حدی که مبلغ بدهی کمتر از 500 هزار تومان شود، از امکان انتقال باقیمانده بدهی به سررسید بعدی با پرداخت کارمزد 2 درصدی استفاده کنید. مثلاً اگر میزان بدهی شما یک‌میلیون تومان باشد، یا باید کل بدهی خودتان را در زمان مقرر پرداخت کنید تا مجدد کارت اعتباری شما به مبلغ دو میلیون و پانصد هزار تومان شارژ شود یا بخشی از آن را پرداخت کنید تا میزان بدهی باقیمانده کمتر از 500 هزار تومان شود. در این شرایط مثلاً اگر ششصد هزار تومان پرداخت شود، به این میزان کارت اعتباری وینسا شارژ و 400 هزار تومان بدهی با پرداخت کارمزد انتقال (2 درصد) به ماه بعد منتقل خواهد شد.

 

شرایط تمدید وینسا کارت

شما تا یک سال امکان استفاده از کارت اعتباری وینسا را دارید و در صورت خوش‌حساب بودن، تسویه به‌موقع کارت اعتباری و کسب حداقل 3000 امتیاز در طول یک سال استفاده از محصول وینسا، امکان صــدور مجدد کارت اعتباری وینسا برای یک سال دیگر با حداقل مبلغ اعتبار دو میلیون و پانصد هزار تومان برای شما وجود خواهد داشت.

  • امتیاز ماهانه پس از دریافت کارت اعتباری از مجموع امتیاز مانده سپرده وینسا و امتیاز خرید با کارت اعتباری وینسا در هرماه محاسبه و با یکدیگر جمع می‌شود.
  • هر 5 هزار تومان معدل حداقل مانده روزانه در یک ماه حساب کوتاه‌مدت وینسا معادل یک امتیاز خواهد بود.
  • هر 5 هزار تومان خرید با کارت اعتباری وینسا از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک سامان، از درگاه‌های سامانی (دستگاه کارت‌خوان و درگاه خرید اینترنتی) معادل یک امتیاز خواهد بود.
  • برای افزایش امتیاز مانده سپرده وینسا خود می‌توانید از کارت بدهی سپرده وینسا در امور روزانه استفاده و این سپرده را به‌حساب اصلی خود تبدیل کنید.
  • با در نظر گرفتن مبلغ پانصدهزارتومان که در حساب کوتاه‌مدت وینسا شما مسدود است، هرماه 100 امتیاز برای شما لحاظ می‌شود.
  • تمام امتیازاتی که مشتریان تا قبل از دریافت کارت اعتباری دریافت کرده‌اند پس از دریافت کارت اعتباری صفر خواهد شــد و از تاریخ دریافت کارت اعتباری به بعد، امتیازات جدید به شما تعلق می‌گیرد.

 

چگونه از امتیازات خود مطلع شویم؟

 امتیازهای شما به‌صورت ماهانه محاسبه می‌شود و بازه ماهانه متناسب با زمان افتتاح سپرده وینسا یا زمان دریافت کارت اعتباری وینسا خواهد بود. 2 روز پس از بازه ماهانه شما از طریق روش‌های زیر می‌توانید از امتیاز کسب‌شده خود مطلع شوید:

  • وب‌سایت بانک سامان. با ورود به سایت بانک سامان و انتخاب صفحه وینسا با واردکردن شمار مشتری (قسمت سوم شماره سپرده) و کد ملی امتیازات شما قابل‌مشاهده خواهد بود. شماره مشتری، قسمت سوم از شماره سپرده شماست.
  • تماس با مرکز سامان ارتباط (6422-021)
  •  مراجعه حضوری به شعب بانک سامان
مطالبی که ممکن است به آن علاقه داشته باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

7 دیدگاه
  1. رضا می‌نویسد

    متاسفانه این طرح کارآمد نیست و نه تنها مشکلی رو حل نمی کنه،بلکه یک سود مضاف هم از نیازمندان مالی اخذ می کنه. هیچ طرح موثری در ایران برای نیاز مندان نیست که در مواقع ضروری پول مورد نیاز رو بدون معطلی و سود تهیه کنن

  2. ُSamrad می‌نویسد

    دو میلیون و پونصد هزار تومن رو با هفت رو برای تسویه خوب اومدین! داستان چک و ضامن هم خوب اومدین! اونم واس 2500 ضامن رسمی و … یعنی با این سیستم مدرن بانکی هر مشتری 2 و 500 اعتبار نداره! 🙁
    اینطوری هم که شما توضیح جالب می دی و خرید کنی و امتیاز بگیری و دوباره پس بدی و جریمه بشی و فلان و بهمان … که گیرنده همش در پی دادن است، فقط یه بار می گیره!

  3. بهروز می‌نویسد

    متن بالا رو که خوندم فرق جهان سومی رو با جهان اولیها متوجه شدم این رو که میگم به چشم دیدم کسی برام تعریف نکرده بانک RBC کانادا برای صدور دبیت کارت اونم برای یک دانشجوی اینترنشنال (نه شهروند کانادا یا دارای کارت اقامت)یعنی یه خارجی فقط با ارایه گذرنامه و برگه استادی پرمیت (یا همون مجوز تحصیل) در صرف مدت کمتر از نیم ساعت اونم در آرامش کامل و تنها مراجعه کننده به صندوق بانک براش صادر شد و طبق قرارشون سه روز بعد به آدرسشون ارسال شد و بعد یکماه بدون هیچ مدرکی کارت کریدیت او را هم براش فرستادن
    الان هم با این کارت بدون داشتن موجودی خرید میکنه و قبل یکماه اونم بدون سود برمیگردونه بانک
    اینجا همه خلافکارن مگه برعکسش ثابت شه
    واقعا جایه تاسف داره

  4. حامد می‌نویسد

    چقدر مسخره واقعا !!
    انگار میخوای وام بگیری ! خوب طرف یکماه صبر میکنه چیزی رو که میخواد میخره . این چه کاریه آخه ؟! چقدر فکر کردین این طرحو گذاشتین !

  5. مهدی می‌نویسد

    کلا خسته نباشید!!!!

  6. هادی می‌نویسد

    چشم نخورید …. بانک سامان ….مردم را چی فرض کردید

  7. Ali می‌نویسد

    یه دفعه بگید نمیخوایم بدیم دیگه.
    ضامن رسمی. چک. کارمزد ۱.۵ درصد. مسدودی ۵۰۰ تومان….

تسهیلات بدون ضامن
×
تسهیلات بدون ضامن و وثیقه
تا 50 میلیون تومان
ویپاد | ترابانک پاسارگاد