رده خبر از بانک ایران‌ زمین اوراق گواهی سپرده 20 درصدی بخرید و بدون ضامن تسهیلات بگیرید

از بانک ایران‌ زمین اوراق گواهی سپرده 20 درصدی بخرید و بدون ضامن تسهیلات بگیرید

خبر
نویسنده: رده
6 اسفند 1396

تسهیلات بدون ضامن بانک ایران‌ زمین

درصورتی‌که مشتری بانک ایران‌ زمین هستید و اوراق گواهی سپرده 20 درصدی را از طریق این بانک خریداری کرده‌اید می‌توانید تا سقف 80 درصد اوراق خریداری‌شده تسهیلات دریافت و از اوراق خود به‌عنوان ضامن تسهیلات استفاده کنید. البته سقف تسهیلات دریافتی تا 90 درصد میزان اوراق گواهی سپرده نیز قابلیت افزایش دارد که در این صورت اجازه برداشت سود اوراق سپرده را به‌صورت ماهیانه نخواهید داشت و سود آن همزمان با تسویه‌حساب تسهیلات دریافتی قابل‌برداشت خواهد بود.
 

سود تسهیلات بدون ضامن بانک ایران‌ زمین

بر اساس اعلام بانک ایران‌ زمین تسهیلاتی که به ضمانت گواهی اوراق سپرده 20 درصدی به شما پرداخت می‌شود با نرخ 18 درصد محاسبه می‌شود. البته بسته به نوع قرارداد تسهیلات و تبصره‌هایی که در اختیار شعب بانک است، این نرخ با توجه به کارمزدهای مختلف تا بیش از 25 درصد قابل‌افزایش است.
به‌طور مثال در برخی شعب بانک ایران‌ زمین در صورت بلوکه شدن بخشی از تسهیلات دریافتی (حدود 23 درصد)، کارمزد تسهیلات دریافت نمی‌شود و تسهیلات با نرخ سود واقعی 18 درصد به شما تعلق می‌گیرد. مشتریانی که در بانک ایران‌ زمین دارای حساب قرض‌الحسنه باشند نیز از پرداخت کارمزد و بلوکه شدن بخشی از تسهیلات دریافتی معاف هستند.
 

اقساط تسهیلات بدون ضامن بانک ایران‌ زمین

با توجه به اینکه اعتبار اوراق گواهی سپرده 20 درصدی یک‌ساله است، اقساط تسهیلاتی که به ضمانت این اوراق پرداخت می‌شود نیز حداکثر یک‌ساله خواهد بود. اما درصورتی‌که شما خواهان پرداخت اقساط تسهیلات در مدت‌زمان بیشتری هستید، بانک پرداخت‌کننده تسهیلات از شما تعهد می‌گیرد که اوراق خریداری‌شده در سررسید یک‌ساله با نرخ روز اعلام‌شده از سوی بانک مرکزی مجدداً در همان بانک تمدید می‌شود و حق برداشت پول خود را ندارید. با پذیرش این شرط شما می‌توانید اقساط تسهیلات خود را در تعداد ماه دلخواه پرداخت کنید.
 

مراحل دریافت تسهیلات بدون ضامن بانک ایران‌ زمین

با اعلام بانک ایران‌ زمین تسهیلات فقط در وجه صاحب اوراق خریداری‌شده و به‌صورت مرابحه برای خرید لوازم، تعمیرات و… پرداخت می‌شود. درصورتی‌که متقاضی دریافت تسهیلات بدون ضامن ایران‌ زمین هستید ابتدا باید تا قبل از پایان مهلت فروش، اوراق گواهی 20 درصدی سپرده را خریداری و بعد از اطلاع از شرایط شعبه موردنظر برای پرداخت تسهیلات اقدام کنید.

مطالبی که ممکن است به آن علاقه داشته باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

بدون دیدگاه
  1. محمد می‌نویسد

    به قول دوستمون تو نظر قبلي …
    چه گد جاللللللب خودتون و مسخره كرديد ميگن بانكا به خير مردم كاري نميكنن و منفعت خودشون فقط در نظر ميگيرن وام بدووون ضامن !!!!
    به جاي اينكه پولم بدم به شما به ظاهر !
    به من وام بديد با همون پول خودم كارم و انجام ميدم .

  2. آشنای قدیمی می‌نویسد

    به این کار می گن از این جیب با اون جیب گذاشتن وقتی سود تسهیلات ۱۸ تا ۲۵ درصد قابل افزایش است بلوک کردن پول شما و دادن وام به اندازه ۹۰ درصد سپرده و دادن سود به سپرده شما بین ۱۰ تا ۱۵ درصد یعنی شمل هیچ سودی نکردید و فقط قسط دادید

  3. سعید می‌نویسد

    چقدر جالب!!! پس میشه از یکی پول گرفت و دوباره همون رو بهش به عنوان وام داد!!!! عزیزان اگه کسی همچین پولی داشته باشه که مشکلش رو با همون پول حل میکنه. چکاریه بیاد بده دست شما که شما 80 درصدش رو بهش وام بدین.

    1. علی می‌نویسد

      کلا وام برای کسی هست که دنبال رفع فوری گرفتاریش هست یا میخواد کسب و کاری راه بندازه که سودش از بانک بیشتره. وگرنه به عنوان اینکه وام رو بگیری دوباره بخوابونی تو بانک نباید بهش نگاه کرد.

    2. الهه می‌نویسد

      این از کلک های این بانکهاس واسه اینکه سود پول مردم رو ندن

    3. پیمان می‌نویسد

      شما پولی رو که سپرده می کنید سودش رو میگیرید و با همون سود و مقدار کمی دیگه می تونید قسط وام رو بپردازید.
      و با وام دریافتی هم مشکل یا کسب و کاری راه بندازید و البته اینکه سرمایه تون هم در بانک قرار داره !
      خیلی هم عالی هستش

تسهیلات بدون ضامن
×
تسهیلات بدون ضامن و وثیقه
تا 50 میلیون تومان
ویپاد | ترابانک پاسارگاد