رده خبر با حاتم کارت‌ بانک انصار تا 30 میلیون اعتبار خرید کالا بگیرید

با حاتم کارت‌ بانک انصار تا 30 میلیون اعتبار خرید کالا بگیرید

خبر

حتی با ضمانت یارانه

نویسنده: رده
29 بهمن 1396

حاتم کارت‌بانک انصار چیست؟

در این طرح می‌توانید تسهیلاتی تا سقف 15 میلیون تومان برای هر نفر (30 میلیون تومان برای زوجین)، دریافت کنید. طبق شرط اصلی که در این طرح تعیین‌شده، تنها باید کالاهای ساخت ایران را خریداری کنید و امکان خرید کالاهای خارجی وجود ندارد. در طرح حاتم تسهیلات در قالب کارت‌بانک (حاتم کارت) به متقاضی پرداخت می‌شود تا از طریق پایانه‌های فروش (POS) که به‌حساب تولیدکننده متصل است، اقدام به خرید کنند و وجه فروش کالا مستقیم و بدون واسطه به‌حساب تولیدکنندگان واریز می‌شود.

 نوع تسهیلات تسهیلات خرید کالای ایرانی (حاتم کارت)
 سقف تسهیلات 15 میلیون تومان (زوجین 30 میلیون)
 نرخ سود  15%
 اقساط حداکثر 36 ماه

 نرخ سود و اقساط حاتم کارت

سقف مبلغ تسهیلاتی که می‌توانید در این طرح دریافت کنید برای هر متقاضی حداکثر 15 میلیون تومان (زوجین 30 میلیون تومان) تعیین‌شده است. تسهیلات طرح حاتم با نرخ سود 15% و مدت بازپرداخت حداکثر 36 ماهه در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد. از زمان دریافت کارت اعتباری حاتم، حداکثر یک ماه فرصت دارید تا نسبت به خرید کالای موردنیاز اقدام کنید و در غیر این صورت کارت اعتباری شما باطل خواهد شد. شما می‌توانید طی یک ماه مهلت تعیین‌شده در چند مرحله و از فروشگاه مختلف کالای موردنیاز خود را خریداری کنی و در صورت استفاده از قسمتی از اعتبار کارت در مدت تعیین‌شده، به همان میزان پرونده تسهیلاتی برای شما ایجاد خواهد شد.

تسهیلات طرح حاتم با نرخ سود 15% و مدت بازپرداخت حداکثر 36 ماهه در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

نحوه دریافت حاتم کارت و خرید کالا

اگر متقاضی دریافت تسهیلات طرح حاتم هستید ابتدا با مراجعه به سایت طرح حاتم از شرایط و مقررات خرید کالاهای موردنیاز و موجود، مدل و قیمت لوازم مطلع شوید و در صورت نیاز به خرید کالا در طرح حاتم ثبت‌نام و کد رهگیری دریافت کنید. اعتبار کد رهگیری دریافت شده 10 روز است و شما باید برای دریافت تسهیلات به شعبه تعیین‌شده مراجعه و با ارائه مدارک لازم و تشکیل پرونده مراحل لازم برای دریافت تسهیلات را طی کنید. در غیر این صورت اعتبار کد رهگیری اختصاص‌یافته به شما، منقضی می‌شود. بعد از گذراندن مراحل ثبت‌نام و انجام استعلام‌های لازم، تسهیلات در قابل کارت اعتباری حاتم در اختیار شما قرار می‌گیرد و می‌توانید به نمایندگی‌های فروش در سراسر کشور مراجعه و کالای موردنظر خود را خریداری کنید.
نکته: قیمت کالاهای تحویلی دقیقاً مطابق با قیمت اعلامی در سایت است و فروشندگان حق دریافت وجه اضافی از خریدار را ندارند.

با حاتم کارت چه کالاهایی می‌توان خرید

با کارت اعتباری طرح حاتم می‌توانید کالاهایی چون لوازم آشپزخانه، صوتی و تصویری، تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، لوازم‌خانگی و مبلمان و سرویس خواب، یخچال، فریزر، لباسشویی و اجاق‌گاز را خریداری کنید. این کالاها در فروشگاه‌های طرف قرارداد با بانک انصار که در پورتال طرح حاتم لیست آن‌ها درج‌شده، قابل‌خرید است.

 مدارک لازم برای دریافت حاتم کارت

پس از ثبت‌نام در سایت طرح حاتم و دریافت کد رهگیری، باید در مهلت تعیین‌شده به شعبه موردنظر مراجعه کنید و ضمن تکمیل فرم طرح حاتم، مدارکی چون کارت شناسایی معتبر (شناسنامه و کارت ملی)، مدارک مربوط به درآمد متقاضی (فیش حقوق) وثیقه‌های کافی حسب دستورالعمل بانک را ارائه کنید. فراموش نکنید که معرفی ضامن معتبر هنگام ثبت‌نام در طرح الزامی است.

مدارک لازم: فیش حقوقی (مدارک درآمدی)، معرفی ضامن یا وثیقه

فرایند دریافت کارت

 پرداخت اقساط حاتم کارت با یارانه

طبق اعلام بانک انصار برای هر فرد واجد شرایط، امکان استفاده از تسهیلات طرح حاتم فراهم‌شده و محدودیتی برای اعضای یک خانواده وجود ندارد. مهم‌ترین شرط استفاده از این طرح، احراز صلاحیت دریافت و توانایی بازپرداخت اقساط و عمل به تعهدات و به‌عنوان‌مثال درآمد معین ماهانه است. به‌منظور آسان شدن دریافت تسهیلات، درصورتی‌که از یارانه دولتی استفاده می‌کنید و مبلغ یارانه به حسابشان واریز می‌شود، می‌توانید با انتقال یارانه خود به بانک انصار موافقت کنید و به بانک برای وصول اقساط خود اجازه برداشت بدهید تا اقساط تسهیلات شما به‌صورت ماهانه از یارانه برداشت شود.

 خدمات جانبی کالای خریداری‌شده

طبق اعلام بانک انصار، خدمات پس از فروش کالاهای خریداری‌شده و سایر موارد دیگر مانند ضمانت‌نامه، گواهی کیفیت و تعیین قیمت کالا بر عهده بانک نیست و بانک در قبال آن هیچ مسئولیتی ندارد. در این طرح خدمات جانبی کالاهای خریداری‌شده بر عهده شرکت تولیدکننده خواهد بود که هنگام خرید به مشتری اعلام می‌شود.

مطالبی که ممکن است به آن علاقه داشته باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

9 دیدگاه
  1. مجید می‌نویسد

    با سلام و سپاس.لیست فروشگاههارو اعلام فرمایید.سایت مربوطه باز نمیشه

    33
    12
  2. ساناز می‌نویسد

    سلام وقت بخیر
    من وام رو برای فرش از آقای فرش گرفتم و خرید کردم
    ولی باقی ماندش رو نمیدونم از کجا خررید کنم چون هیچ جا لیست فروشگاهای طرف قرارداد با طرح حاتم رو نمیتونم پیدا کنم
    امکان ارسال لینک وجود داره؟

    63
    14
  3. عباس می‌نویسد

    باسلام من یک بار کد رهگیری گرفتم‌باتوجه به گذشت زمان تاریخ انقضاش گذشته دوباره میخوام‌کد رهگیری بگیرم‌چیکار باید بکنم دوباره ثبت نام که میکنم‌میگه کدملی ثبت شده وهیچ کد رهگیری بهم‌نمیده

    10
    7
  4. علی رضا قبادی می‌نویسد

    با سلام ضمن تشکر حمایت شما از فرامین مقام معظم رهبری در خصوص کالای ایرانی از شما مسیولین بانک انصار که اکثرا از ایثارگران هستید بیاید این طرح همگانی شود و کسانی که کار ازاد دارند و کار دولتی ندارند و می توانند با اوردن وثیقه و سند ملکی و بازار یان معتبر در این طرح سهیم باشند

    4
    3
  5. علی می‌نویسد

    سلام باتشکر از ارائه دهندگان این تسهیلات…که بنده برای ازدواج فرزندم استفاده کردم یک مشگل که هست اشخاصی میشناسم که نیازفوری به این تسهیلات دارندلکن شغل آزاددارند مانندکارگرکارواش یا راننده..و…این افرادقادربه استفاده نیستندایکاش مسوولان امر چاره ای بیاندیشند تشکر

    5
    1
  6. کیومرث علی پناه می‌نویسد

    با سلام ما چند بار ثبت نام میکنیم انقدر برای ضامن زیاد سخت میگیرن ۹۱۸۹۳۵۹۷۳۹

    5
    4
  7. ماهان می‌نویسد

    سلام .شرایط کدوم بانک اسانتر برای گرفتن وام ۲۰۳۰ میلیونی از نظر شما؟؟؟

    9
    14
  8. باران می‌نویسد

    ببخشید یه سوال دارم خواهش میکنم جواب بدین سوال من اینه که من ضامن ندارم میتونم کارت یارانه رو ضمانت بزارم و بر اساس میزان یارانه قسط وام پرداخت کنم،

    7
    8
    1. پاسخ می‌نویسد

      خیر متاسفانه…موفق باشید

      2
      4
تسهیلات بدون ضامن
×
تسهیلات بدون ضامن و وثیقه
تا 50 میلیون تومان
ویپاد | ترابانک پاسارگاد