رده خبر با حکمت آرم؛ اپلیکیشن بانک حکمت ایرانیان آشنا شوید

با حکمت آرم؛ اپلیکیشن بانک حکمت ایرانیان آشنا شوید

خبر
نویسنده: رده
23 بهمن 1396

سامانه حکمت آرم بانک حکمت ایرانیان چیست؟

سامانه بانکداری حکمت آرم بانک حکمت ایرانیان که همان اپلیکیشن بانکداری این بانک است، ضمن نقل و انتقال بسیاری از وجوه و بسیاری از اطلاعات مورد نیاز مشتریان، سرویس‌های خدماتی وجود دارد که به گفته مسئولان بانک حکمت ایرانیان، برای اولین بار رونمایی شده و مورد استفاده قرار گرفته است.

خدمات سپرده سامانه حکمت آرم

در سامانه بانکداری حکمت آرم، خدماتی در رابطه با حساب سپرده مشتریان ارائه می‌شود. دریافت لیست سپرده، دریافت مانده سپرده، انتقال وجه عادی، انتقال وجه به موبایل، انتقال وجه پایا، انتقال وجه ساتنا، دریافت صورتحساب سپرده، ارسال 30 گردش آخر سپرده به ایمیل و دریافت کدشبا از جمله خدمات مربوط به حساب سپرده است که در این سامانه به مشتریان داده می‌شود.

  • دریافت لیست سپرده
  • دریافت مانده سپرده
  • انتقال وجه عادی
  • انتقال وجه به موبایل
  • انتقال وجه پایا
  • انتقال وجه ساتنا
  • دریافت صورتحساب سپرده
  • ارسال 30 گردش آخر سپرده به ایمیل
  • دریافت کدشبا

 

 خدمات کارت بانکی سامانه حکمت آرم

با استفاده از سامانه حکمت آرم می‌توانید ضمن دریافت لیست کارت‌ها، عملیات انتقال وجه کارت به کارت داخلی بانکی و یا سایر کارت‌های عضو شتاب را انجام دهید. در این سامانه همچنین امکان انتقال وجه کارت به سپرده، دریافت مانده کارت، مسدود کردن کارت، تغییر رمز دوم کارت و دریافت صورتحساب کارت فراهم شده است.
در بخش کارت اعتباری نیز این سامانه خدماتی از جمله مشاهده وضعیت و صورتحساب کارت اعتباری، دریافت لیست کارت و پرداخت صورتحساب کارت اعتباری را ارائه می‌کند.

خدمات چک سامانه حکمت آرم؛ امکان دریافت لیست دسته چک و برگ چک

سامانه حکمت آرم بانک حکمت ایرانیان در رابطه با چک نیز خدماتی را به مشتریان ارائه می‌دهد. مشتریانی که دسته چک بانک حکمت را در اختیار دارند می‌توانند وضعیت دسته چک و برگه‌های چک را از طریق این سامانه پیگیری کنند. همچنین سامانه حکمت آرم امکان دریافت لیست دسته چک و برگ چک را نیز برای مشتریان بانک فراهم کرده است.

 خدمات تسهیلات حکمت آرم؛ مشاهده گزارش و لیست تسهیلات

با استفاده از سامانه حکمت آرم ضمن مشاهده تسهیلات مختلف می‌توانید اقساط تسهیلات دریافتی خود را از طریق کارت بانکی و یا حساب سپرده پرداخت کنید. همچنین لیست تسهیلات و گزارش‌های مربوط به تسهیلات مشتریان را بدون مراجعه حضوری به بانک در اختیار افراد می‌گذارد.

خدمات پرداخت حکمت آرم؛ پرداخت قبوض، کمک به خیریه و خرید شارژ

با سامانه حکمت آرم امکان پرداخت قبوض مختلف شهری به کمک بارکد، پرداخت اقساط و کمک به مراکز خیریه از طریق حساب سپرده و یا کارت بانکی امکان‌پذیر است. این سامانه در بحث تلفن همراه نیز خدمات ویژه‌ای از جمله استعلام قبوض تلفن خطوط همراه اول را دارا است.. ضمن اینکه شارژ تلفن‌های همراه اعتباری نیز از طریق فروش شارژ کا رت و یا شارژآنی سیم کارت امکان‌پذیر است. این خدمات بدون وارد شدن (لاگین) به اپلیکیشن انجام می‌شود.

سامانه حکمت آرم چقدر امن است؟

بانک حکمت مدعی است «حکمت آرم» از ضریب ایمنی بالایی برخوردار است و ضمن استفاده مشتری از اثر انگشت در احراز هویت، امکان تعریف، تغییر و حذف رمز ورود به برنامه از سوی مشتری وجود دارد. تبادل رمز شناسایی در زمان نصب نرم‌افزار، امکان کنترل و قفل خودکار برنامه، ورود اولیه با شماره تلفن همراه و اتصال کارت، سپرده، چک، تسهیلات به شماره تلفن همراه، دیگر تدابیر امنیتی است که برای این سامانه دیده شده است.

قابلیت پردازش متن و پخش صوتی متون داخل برنامه به صورت فارسی

ارسال پیام برای تمامی مشتریان و یا مشتری خاص؛ ثبت، نگهداری و امکان گزارش گیری از تاریخچه برای تمامی عملیات‌ها، مشاهده و مکان یابی شعب، خودپرداز، کیوسک بر اساس مکان جغرافیایی، فعال و غیر فعال کردن عملیات بانکی مختلف برای یک مشتری خاص و یا بر اساس گروه بندی، قابلیت پردازش متن و پخش صوتی متون داخل برنامه به صورت فارسی است.
مطالبی که ممکن است به آن علاقه داشته باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

بدون دیدگاه
  1. عدالرحمن قنواتی می‌نویسد

    اپلیکیشن حکمت آرم با ظاهری زیبا و امکانات متعدد و همچنین امنیت بالا یکی از جذابیت این اپلیکیشن میباشد توصیه من به همه بخصوص همکاران در نصب و گسترش این خدمات کوشا باشند

  2. مصطفی می‌نویسد

    من از طریق صندوق امین اشنا رفتم سراغ این بانک.
    یه بانک با پشتوانه نظامی و بدون حاشیه.
    از نرم افزارش میتونم به عنوان یکی از ساده ترین نرم افزارها با رابط کاربری ساده و قابل فهم یاد کنم.
    بانک خوبیه

تسهیلات بدون ضامن
×
تسهیلات بدون ضامن و وثیقه
تا 50 میلیون تومان
ویپاد | ترابانک پاسارگاد