رده خبر با کارت خانواده گردشگری هزینه‌های خانوار خود را مدیریت کنید

با کارت خانواده گردشگری هزینه‌های خانوار خود را مدیریت کنید

خبر
نویسنده: رده
14 بهمن 1396

کارت خانواده گردشگری چیست؟

بانک گردشگری با طراحی کارت خانواده این امکان را برای اعضای یک خانواده فراهم کرده تا با چندین کارت از یک حساب سپرده پول برداشت کنند. کارت خانواده بانک گردشگری که درواقع نوعی کارت نقدی است بنا به تشخیص و درخواست صاحب حساب سپرده که معمولاً سرپرست خانواده است، برای تک‌تک اعضای خانواده صادر می‌شود. کلیه کارت‌های صادرشده به یک حساب واحد متصل شده و قابلیت برداشت و دریافت تا سقف تعیین‌شده از حساب سپرده را دارند.
 

مزایای استفاده کارت خانواده گردشگری

ازجمله مزایای کارت خانواده گردشگری، کنترل و مدیریت وضعیت مالی و هزینه‌های خانواده و تک‌تک اعضای آن است. کارت‌های خانواده به‌صورت آنی در شعب بانک گردشگری صادر و به فرد صاحب حساب تحویل داده می‌شود. کارت خانواده گردشگری این قابلیت را دارد که برای هریک از اعضای خانواده تا سقف روزانه 200 هزار تومان، رقم قابل‌برداشت تعیین شود.
 
 

خدمات کارت خانواده گردشگری

با در اختیار داشتن کارت خانواده بانک گردشگری از تمامی خدمات قابل‌ارائه بر روی کارت‌های عضو شتاب می‌توان بهره برد. امکان پرداخت قبوض شهری، خرید شارژ، انتقال وجه، کنترل مانده‌حساب کارت ازجمله این خدمات است. دارندگان کارت خانواده امکان تغییر رمز کارت و دریافت رمز دوم را نیز دارند.
 

شرایط دریافت کارت

متقاضیان دریافت کارت خانواده ابتدا باید با مراجعه به شعب بانک گردشگری نسبت به افتتاح حساب سپرده در این بانک اقدام و پس‌ازآن با تکمیل فرم‌های مربوطه، ضمن ارائه درخواست به‌صورت آنی کارت خانواده موردنیاز خود را دریافت کنند.

مطالبی که ممکن است به آن علاقه داشته باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

وام بدون چک و ضامن
×
وام بدون چک و ضامن
تا 50 میلیون تومان
دیجی‌پی