رده خبر چطور کارت هدیه بانک سامان بخریم؟

چطور کارت هدیه بانک سامان بخریم؟

خبر

خرید غیرحضوری و امکانات ویژه کارت هدیه بانک سامان را اینجا بخوانید

نویسنده: رده
7 مهر 1399
کارت هدیه سامان

کارت هدیه با موبایلت سامان

مشتریان بانک سامان یا کسانی که از اپلیکیشن موبایلی موبایلت استفاده می‌کنند، می‌توانند در بخش «پرداخت»های این اپ، کارت هدیه سفارش دهند. این طرح فعلا فقط برای تهرانی‌ها فعال است و مراحل ساده‌ای دارد؛

  1. طرح مورد پسندتان را با توجه به مناسبت (تولد، کودک، سالگرد ازدواج و…) انتخاب کنید. این بخش ۵ هزار تومان کارمرد بانکی دارد.
  2. آدرس گیرنده را با کدپستی ثبت کنید. این بخش ۱۵ هزار و ۹۰۰ تومان هزینه دارد.
  3. کارت هدیه وقتی به دست گیرنده رسید، در بخش «سفارش‌های شما» می‌توانید کارت هدیه را فعال کنید. به این ترتیب امنیت کارت هدیه هم تضمین شده است.

برای خرید کارت هدیه بانک سامان، باید از موبایلت پذیرش قوانین و مقررات کارت هدیه را تایید کنید. مبلغ را از بین مبلغ‌های پیشنهادی ۱۰۰، ۲۰۰، ۳۰۰، ۵۰۰ هزار تومان و یک و ۲ میلیون تومان انتخاب کنید. بعد، طرح متنوع کارت هدیه را در تقسیم‌بندی‌های مشخص شده انتخاب کنید. سپس، آدرس را وارد کنید. جمع مبلغ هدیه و هزینه‌های بانکی و پستی را از حساب خودتان پرداخت کنید و به همین سادگی شما بدون حضور در شعبه، کارت هدیه‌تان را تحویل می‌گیرید.

 

خدمات فروش اینترنتی کارت هدیه از طریق سایت بانک سامان فراهم نیست

خرید غیرحضوری کارت هدیه

بانک سامان خدمات بانکی جدیدی را برای مشتریان در نظر گرفته که امکان خرید کارت هدیه از فروشگاه اینترنتی بانک سامان و بدون مراجعه به شعب بانک را برای متقاضیان فراهم کرده است. با اعلام بانک سامان از این پس تمام مشتریان شبکه بانکی دارای کارت شتاب، می‌توانند با مراجعه به فروشگاه اینترنتی این بانک کارت‌های هدیه را با مبلغ‌های دلخواه و در طرح‌های متنوع به‌صورت رایگان خریداری کنند.

متقاضیان برای خرید غیرحضوری بعد از پرداخت هزینه کارت به‌صورت اینترنتی با تمامی کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب، کارت هدیه خود را در از طریق پست در محل موردنظر تحویل می‌گیرند. در خرید غیرحضوری و اینترنتی امکان انتخاب طرح‌های مناسبتی مختلف و درج متن دلخواه خریدار به دو زبان انگلیسی و فارسی بر روی کارت میسر است.

 

چطور اینترنتی کارت هدیه بخریم؟

ابتدا به صفحه فروشگاه بانک سامان بروید، در قسمت ثبت سفارش کارت هدیه می‌توانید هم به‌صورت حقیقی و هم شرکتی کارت هدیه بگیرید. در قسمت حقیقی می‌توانید با پر کردن فرم شامل نام و نام خانوادگی، شماره ملی و پست الکترونیک، نحوه ارسال را انتخاب کنید. نحوه ارسال می‌تواند به آدرس پستی‌تان باشد یا با انتخاب یکی از شعبه‌های بانک سامان آن را حضوری دریافت کنید. همچنین می‌توانید تاریخ تحویل آن را نیز مشخص کنید که این تاریخ نباید کمتر سه روز کاری آینده باشد.

 

فعال‌سازی اینترنتی کارت هدیه سامان

بعد از ثبت سفارش اولیه و دریافت کارت آن را باید به‌صورت اینترنتی فعال کنید. برای این کار کافی است در قسمت فعال‌سازی شماره موبایلی را که در هنگام ثبت‌نام وارد کرده به همراه شماره کارت هدیه وارد کنید تا مراحل فعال‌سازی انجام شود. این عمل برای کارت‌های هدیه گروهی هم امکان‌پذیر است. همچنین برای پیگیری ارسال کارت هدیه می‌توانید از طریق پیگیری کارت هدیه وب‌سایت بانک سامان اقدام کنید.

 

خرید اینترنتی و پرداخت قبوض شهری با کارت هدیه

کارت هدیه با مبالغ 50 هزار تا یک‌میلیون تومانی از سوی تمامی شعب و به‌صورت اینترنتی صادر می‌شود. موجودی کارت‌های هدیه قابل‌انتقال نیست. دارندگان کارت می‌توانند موجودی کارت را از خودپردازهای بانک سامان دریافت کنند و یا از پایانه‌های فروشگاهی و وب‌سایت‌های فروش اینترنتی طرف قرارداد با این بانک‌ها خرید و قبض‌های خدمات شهری خود را پرداخت کنند.

مطالبی که ممکن است به آن علاقه داشته باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

۱ دیدگاه
  1. حسین می‌نویسد

    هزینه صدورش چقدره؟

    3
    2
تسهیلات بدون ضامن
×
تسهیلات بدون ضامن و وثیقه
تا 50 میلیون تومان
ویپاد | ترابانک پاسارگاد