رده خبر جزئیات کامل طرح بیمه رایگان آتش‌سوزی، حوادث و تکمیلی بانک آینده

جزئیات کامل طرح بیمه رایگان آتش‌سوزی، حوادث و تکمیلی بانک آینده

خبر
نویسنده: رده
25 مهر 1396

خدمات بیمه رایگان

طرح بیمه رایگان سپرده‌گذاران، خدمت نوینی است که بانک آینده به مشتریانش عرضه می‌کند. در این طرح، سپرده‌گذاران بانک آینده، به‌صورت رایگان و با شرایط ویژه‌ای که از سوی بانک در نظر گرفته‌شده، تحت پوشش بیمه درمان تکمیلی (جبران هزینه‌های بستری در بیمارستان)، بیمه آتش‌سوزی منازل مسکونی، بیمه عمر و حوادث از طریق شرکت بیمه رازی، قرار می‌گیرند.

 سپرده بیشتر، امتیاز بیشتر

در طرح بیمه رایگان سپرده‌گذاران بانک آینده هرچه میزان سپرده‌گذاری بیشتر باشد، امتیازات بیشتری برای خدمات‌دهی به مشتریان در نظر گرفته می‌شود. طرح بیمه رایگان سپرده‌گذاران بانک آینده شامل سه طرح برنزی، نقره‌ای و طلایی می‌شود که به نسبت میزان سرمایه‌گذاری انجام‌شده، خدمات بیمه‌ای شامل آتش‌سوزی، حوادث انفرادی برای مشتریان بانک آینده در نظر گرفته‌شده است.

بررسی رده؛ خدمات بانکی با چاشنی پوشش بیمه‌ای

 

 طرح برنزی بیمه بانک آینده

طرح برنزی بیمه رایگان سپرده‌گذاران بانک آینده شامل مشتریانی می‌شود که رقم سپرده یک‌ساله بلندمدت آن‌ها 5 میلیون تومان و بیشتر تا سقف 20 میلیون تومان باشد. مشتریانی که شامل این طرح می‌شوند می‌توانند به‌طور خودکار تحت پوشش بیمه آتش‌سوزی قرار خواهند گرفت و از خدمات آن بهره‌مند خواهد شد.

 طرح نقره‌ای بیمه بانک آینده

طرح نقره‌ای بیمه رایگان سپرده‌گذاران بانک آینده شامل مشتریانی می‌شود که رقم سپرده یک‌ساله بلندمدت آن‌ها بین 20 میلیون تومان الی 50 میلیون تومان باشد. مشتریانی که شامل این طرح می‌شوند می‌توانند علاوه بر بیمه‌های آتش‌سوزی منازل از  بیمه عمر و حوادث انفرادی نیز بهره‌مند شوند.

 طرح طلایی بیمه بانک آینده

طرح طلایی بیمه رایگان سپرده‌گذاران بانک آینده شامل مشتریانی می‌شود که رقم سپرده یک‌ساله بلندمدت آن‌ها 50 میلیون تومان و یا بیشتر باشد. مشتریانی که شامل این طرح می‌شوند می‌توانند علاوه بر بیمه‌های آتش‌سوزی منازل و بیمه عمر و حوادث؛ از خدمات بیمه درمان تکمیلی نیز بهره‌مند شوند.

بررسی خدمات متقابل بانک اقتصادنوین و بیمه نوین

شرایط و نحوه دریافت بیمه رایگان

طبق بخشنامه بانک آینده و قراردادی که با بیمه رازی منعقدشده، خدمات بیمه‌ای رایگان فقط شامل حال مشتریانی می‌شود که از تاریخ 23 مهرماه 96 اقدام به افتتاح حساب بلندمدت یک‌ساله با سود سالیانه 15 درصد کرده باشند و سایر سپرده‌هایی که قبل از این تاریخ افتتاح و منعقدشده‌اند، نمی‌توانند از این خدمت جدید بانک آینده بهره‌مند شوند. مشتریانی که از تاریخ یادشده اقدام به افتتاح حساب کرده‌اند برای دریافت بیمه رایگان نیازی به مراجعه به شعب ندارند و بانک آینده با همکاری بیمه رازی، بر اساس رقم سپرده آن‌ها، بیمه‌های ذکرشده را به‌صورت خودکار برای مشتریان و صاحبان سپرده صادر خواهد کرد.

 بانک پارسیان برای چه حساب‌هایی خدمات بیمه‌ای دارد؟

بسته کامل بیمه‌ پاسارگاد برای دارندگان حساب در بانک پاسارگاد

مشتریان بانک آینده برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص طرح بیمه رایگان بانک آینده می توانند به شعب مراجعه و یا با مرکز ارتباط بانک آینده به شماره 27663200-021 تماس بگیرید.

مطالبی که ممکن است به آن علاقه داشته باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

4 دیدگاه
  1. amin می‌نویسد

    دروغ زیادی

  2. مهدی می‌نویسد

    در مورد خدمات بیمه رایگان باید بگم که بیمه نمی‌کنند.
    امروز با پشتیبانی بانک آینده تماس گرفتم و گفتند برای سپرده ها بیمه نداریم.
    گول تبلیغات پر زرق و برق این بانکها رو نخورید!
    با تشکر.

    1
  3. مهندس می‌نویسد

    شامل حساب های یکساله آینده ساز نمیشه؟

  4. فهینه نوری می‌نویسد

    چرا هر ماه میزان سود متغیر هست؟

تسهیلات بدون ضامن
×
تسهیلات بدون ضامن و وثیقه
تا 50 میلیون تومان
ویپاد | ترابانک پاسارگاد