رده خبر با یاراکارت بانک سینا وام بگیریم و با یارانه قسط بدهیم

با یاراکارت بانک سینا وام بگیریم و با یارانه قسط بدهیم

خبر
نویسنده: رده
15 مهر 1396

با رونمایی از یاراکارت بانک سینا امکان دریافت تسهیلات 2 تا 5 میلیون تومانی با پشتوانه یارانه خانوارها امکان‌پذیر شد.
 

هدف از رونمایی یاراکارت

بانک سینا در راستای سیاست‌های بانک مرکزی و به‌منظور ایجاد زمینه‌های دسترسی اقشار و آحاد مختلف جامعه به‌ویژه اقشار کم‌درآمد به خدمات اعتباری بانکی، از یاراکارت اعتباری خود رونمایی کرد.
 

با یارا کارت چطور وام بگیریم

در راستای حمایت از اقشار کم‌درآمد جامعه، یاراکارت اعتباری با پشتوانه یارانه واریزی به‌حساب خانواده‌ها با مبالغ 2 میلیون تومان جهت خانواده‌های 2 نفره و بیشتر، 3 میلیون تومان جهت خانوارهای 3 نفره و بیشتر و 5 میلیون تومان جهت خانوارهای 4 نفره و بیشتر اقدام می‌کند.
 

تسهیلات خرید خودرو

بانک سینا همچنین نسبت به اعطای تسهیلات حمایتی از طرح‌های اشتغال‌زا در مناطق محروم و روستایی نیز اقدام می‌ورزد و در جهت توسعه سیستم حمل‌ونقل مناطق روستایی به مددجویان کمیته امداد حضرت امام (ره) نیز تسهیلات خرید خودرو حمل مسافر و بار اعطا می‌کند.

چه کسانی می‌توانند از یاراکارت بانک سینا بهره‌مند شوند؟

قطعاً با رونمایی از یاراکارت بانک سینا این سؤال برای بسیاری از افراد و سرپرستان خانوار پیش می‌آید که شرط دریافت یاراکارت بانک سینا، واریز یارانه به‌حساب بانک سیناست و یا اینکه با هر حساب بانکی می‌توان از یاراکارت سینا بهره‌مند شد.
در پاسخ به این سؤال باید گفت که یاراکارت بانک سینا تنها به سرپرست خانوارهایی تعلق می‌گیرد که یارانه آن‌ها ماهیانه به‌حساب بانک سینا واریز می‌شود و خانوارهایی که یارانه‌شان به‌حساب بانکی غیر از بانک سینا واریز می‌شود برای دریافت یاراکارت باید با مراجعه به سایت www.refahi.ir بانک و شماره‌حساب خود را به‌حساب بانک سینا تغییر دهند.

سود تسهیلات و اقساط یاراکارت چقدر است؟

این تسهیلات بر اساس بخشنامه بانک مرکزی برای اعطای تسهیلات به ضمانت یارانه سرپرست خانوار پرداخت می‌شود. بر اساس این بخشنامه این وام حداکثر تا سقف 5 میلیون تومان با عقد مرابحه و امکان بازپرداخت حداکثر 5 ساله و سود 18 درصد، است که بازپرداخت تسهیلات، به‌صورت خودکار از محل یارانه‌های نقدی از سوی دولت است.

مطالبی که ممکن است به آن علاقه داشته باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

3 دیدگاه
  1. ایرانی باغیرت می‌نویسد

    بابا خسته نباشین ایولله واقعا بااین ضربه شصت دیگه کمر فقروبیکاری وشکستین از شماغیراین توقعی نیس

    1
  2. بخدا می‌نویسد

    شما قبل ازاینکه که به مردم الهام کنید به شعبه های شما الهام کنید که مارو سر کار نذارند هرشعبه میریم میگند چنین چیزی رو به ما الهام نکردند میگند بانک مرکزی دورغ میگه

    4
    2
    1. 123 می‌نویسد

      منم رفتم بانک کشاورزی گفتن که فقط به کشاورزا میدن یاراکارت رو. دلشون نمیاد یه وام به مردم بدن اونوقت همه چی آدمو بالا میکشن. خدا ازشون نگذره که زندگیمونو جهنم کردن اینا

      8
      2
تسهیلات بدون ضامن
×
تسهیلات بدون ضامن و وثیقه
تا 50 میلیون تومان
ویپاد | ترابانک پاسارگاد