رده خبر با امکانات جدید همراه بانک پاسارگاد آشنا شوید

با امکانات جدید همراه بانک پاسارگاد آشنا شوید

خبر
نویسنده: رده
12 مهر 1396

بانک پاسارگاد همراه بانک (موبایل بانک) را همراه با دیگر خدمات نوین بانکی خود ارائه می‌دهد.

خدمات سپرده

خدماتی که در سامانه همراه بانک پاسارگاد ارائه داده می‌شود: مشاهده فهرست و جزئیات سپرده‌ها (موجودی، شماره شبا و…)، مشاهده صورت‌حساب سپرده‌ها به همراه نمودار گردش سپرده، امکان یادداشت‌گذاری بر روی گردش سپرده، انتقال وجه داخلی و بین‌بانکی (پایا و ساتنا)، انتقال وجه مستمر (دوره‌ای) داخل بانکی و بین‌بانکی و پرداخت قبض با سپرده

خدمات کارت

خدمات کارت پاسارگاد عبارتند از: مشاهده موجودی کارت (کلیه کارت‌های بانک پاسارگاد)، انتقال وجه کارت به کارت (کارت‌های عضو شبکه شتاب)، پرداخت قبض (با امکان اسکن بارکد قبض برای گوشی‌های اندروید و آی او اس)، خرید شارژ تلفن همراه (ایرانسل، همراه اول، رایتل و تالیا)، مسدود کردن کارت (کارت‌های بانک پاسارگاد)، دریافت سه گردش آخر کارت (کارت‌های بانک پاسارگاد) و امکان دریافت موجودی کارت.

تسهیلات و پرداخت قسط

مشاهده فهرست و جزئیات تسهیلات و پرداخت قسط، امکان جستجو و مشاهده گزارش وضعیت تمام تراکنش‌های انجام‌شده از طریق گوشی تلفن همراه شامل انتقال وجه (سپرده)، پرداخت قبض، خرید شارژ ایرانسل، خرید شارژ همراه اول، خرید شارژ رایتل، خرید شارژ تالیا و انتقال وجه (کارت) نیز در این سامانه امکان‌پذیر است.

تبدیل شماره کارت به شبا

تسریع در انجام امور بانکی

این بخش از خدمات ارائه‌شده عبارتند: ورود با اثرانگشت برای دستگاه‌هایی که قابلیت‌های سخت‌افزاری و امنیتی موردنیاز رادارند و نسخه اندروید آن‌ها در هنگام خرید حداقل 6 است، دریافت فایل گردش سپرده، امکان جستجو در قسمت پیگیری، جستجو و مسیریابی شعبه‌های بانک، امکان جستجو در کارت‌ها و سپرده‌ها، نمایش نمودار تجمیعی گردش سپرده، دریافت رمز یک‌بارمصرف و امکان ورود با اثرانگشت.

شرایط ورود به سامانه همراه بانک

ورود به سامانه همراه بانک پاسارگاد و بهره‌مندی از خدمات آن، با نام کاربری و رمز عبور امکان‌پذیر است. ابتدا باید جهت دریافت رمز به نزدیک‌ترین شعبه بانک پاسارگاد مراجعه، سپس نرم‌افزار همراه بانک را از لینکی که در سایت بانک قرار داده‌شده است، دانلود و پس از انتقال به گوشی تلفن همراه نصب کنند. پس از نصب، نرم‌افزار مربوطه را اجرا کرده و نام کاربری و رمز عبور مندرج در فرم رمز را برای ورود به سامانه در محل‌های مربوطه وارد کنند.

بارکدهای دوبعدی

در صورتیکه تلفن همراه مشتریان مجهز به نرم‌افزار خواندن بارکدهای دوبعدی (QR) بوده و به اینترنت متصل باشد، می‌توانند بدون نیاز به اتصال کابل تلفن همراه به رایانه مستقیماً از طریق گوشی خود با اسکن بارکد موردنظر از روی صفحه مانیتور، فایل نرم‌افزار موبایل بانک را بر روی گوشی دانلود کنند. این روش با توجه به افزایش روزافزون استفاده از این نوع بارکدها تنها جهت سهولت دریافت نرم‌افزار بوده و در صورت عدم دسترسی به نرم‌افزار اشاره‌شده، می‌توانند از طریق اتصال کابل تلفن همراه خود به رایانه برنامه پرداخت همراه را از طریق لینک‌های موجود در سایت بانک پاسارگاد دانلود و بر روی گوشی تلفن همراه خود نصب کنند.

مطالبی که ممکن است به آن علاقه داشته باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

تسهیلات بدون ضامن
×
تسهیلات بدون ضامن و وثیقه
تا 50 میلیون تومان
ویپاد | ترابانک پاسارگاد