رده خبر طرح تسهیلاتی همیاران سپهر؛ کارت اعتباری خرید کالای بانک صادرات

طرح تسهیلاتی همیاران سپهر؛ کارت اعتباری خرید کالای بانک صادرات

خبر

با همکاری گروه تولید اسنوا

نویسنده: رده
25 خرداد 1396

این طرح تسهیلاتی که با کارت اعتباری  عرضه می‌شود بر پایه عقد مرابحه است و متقاضیان از طریق بانک صادرات می‌توانند اقدام به دریافت این کارت اعتباری کنند.
 

با طرح همیاران سپهر چه کالاهایی می‌توان خرید؟

در این طرح، انواع محصولات گروه صنعتی انتخاب که تولیدات لوازم خانگی با برند «اسنوا» بخشی از آن است، با استفاده «کارت اعتباری سپهر انتخاب» قابل خریداری خواهد بود.
کارت اعتباری همیاران سپهر صرفاً بر روی پایانه‌های فروش تعیین شده قابلیت خرید داشته و امکان مشاهده صورت‌حساب بر روی دستگاه‌های خودپرداز بانک صادرات ایران و مانده موجودی بر روی تمامی پایانه‌های فروش و دستگاه‌های خودپرداز را نیز خواهد داشت.
 

کارت همیاران سپهر را از کجا تهیه کنیم؟

مشتریان در صورت تمایل با مراجعه به نمایندگی شرکت طرف قرارداد و یا مراجعه مستقیم به شعب بانک، ضمن اطلاع از شرایط کارت اعتباری همیاران سپهر، درخواست خود را ارائه و بانک نیز نسبت به اعتبارسنجی مشتری، تعیین سقف اعتبار قابل پرداخت، تشکیل پرونده و صدور کارت اعتباری حداکثر به میزان مبلغ اعتبارسنجی شده و مورد درخواست مشتری اقدام خواهد کرد. مشتری ضمن مراجعه به نمایندگی شرکت طرف قرارداد بر اساس اعتبار موجود در کارت اقدام به خرید می‌کند.
 

تعدا اقساط کارت همیاران سپهر

در کارت اعتباری همیاران سپهر به ازای مجموع خریدهای صورت گرفته در بازه‌های زمانی یک ماهه، یک فقره تسهیلات حداکثر 36 ماهه برای مشتری لحاظ می‌شود و این کارت قابلیت شارژ مجدد ندارد و بدون هزینه آبونمان برای مشتریان است.
 

سود تسهیلات چقدر است؟

نرخ سود تسهیلات این قرارداد معادل 15 درصد و از روز انجام تراکنش تا پایان مهلت پرداخت (7 روز پس از صدور صورتحساب) محاسبه سود به صورت روزشمار محاسبه می‌شود. همچنین از مقطع صدور صورتحساب، سود بر اساس تسهیلات مرابحه محاسبه می‌شود.
 

چه کسانی می توانند بدون ضامن از این طرح استفاده کنند؟

بازنشستگان کشوری، سازمان‌ها، ارگان‌ها، نهادها و … می‌توانند با مراجعه به شعب بانک صادرات ایران و یا گروه انتخاب، ضمن انعقاد قرارداد و ارائه تعهد پرداخت اقساط، بدون ضامن برای کارکنان خود کارت اعتباری مذکور را دریافت کنند.
 

مطالبی که ممکن است به آن علاقه داشته باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

6 دیدگاه
  1. رضا از کاشمر می‌نویسد

    من سه ماه پیش برای کارت اقدام کردم دوماه پیش کارتم رو گرفتم تا یک ماه پیش شرکت کالایی رو که من میخواستم نداشت حالا که شرکت کالا رو داره درگاه بانک بسته است تاریخ انقضاء کارتم داره تموم میشه این چه وضعشه

    1
  2. عزیز می‌نویسد

    سلام. من ازبانک صادرات۲۰ملیون تومن اقدام کردم. متاسفانه باضامن هست. وده درصد بلوکه میشه حدود شسصدهزارتومان بانک برمیداره. وباسود۱۸ درصد ۳۶ماهه. ۴۵روز طول میکشه.. به اذیتش نمی ارزه.. ولی سایربانکها ازصادرات راحترند .بازنشسته هستم. تابحال اینطور وام نگرفته ام. خیلی مضخرفه

  3. سهیل می‌نویسد

    سلام من چطوری باید پرداخت کنم نه سمس میاد نه شماره قرارداد دارم یادم رفته کی کارت عتباری گرفتم میرم از ابربانک پرداخت کنم میگه شما تحسیلات ندارید لطفا رهنمای کنید

    2
  4. حسین واحد می‌نویسد

    با سلام و احترام.. اینجانب از کارت همیاران سپهر استفاده کردم و مبلغ 20 میلیون تومان خرید کالا انجام دادم . و کارت خرید خود را نیز گم کرده ام. حال برای اینکه اقساط خود را بپردازم آیا بایستی به همان کارتی که برایم صادر شده است مبلغ قسط را واریزکنم ؟ چگونه می شود مانده اقساط خود را بدانم…

    7
    8
  5. سحر می‌نویسد

    ما این وامو نیاز داریم ولی نه برای کالای کم کیفیت و درپیت ایرانی و تولید بنداز داخل
    دهن پر کن تر از ایران خودروی دزد بازار نداریم… وام کالا رقم بالاتر بدید میخایم خونه رهن کنیم …

    10
    6
  6. ملک نژاد می‌نویسد

    با سلام
    لطفا بفرمایید حداکثر سقف تسهیلات ارائه شده به ازای کارت همیاران بانک صادرات ، چقدر می باشد.
    با تشکر

    9
    3
تسهیلات بدون ضامن
×
تسهیلات بدون ضامن و وثیقه
تا 50 میلیون تومان
ویپاد | ترابانک پاسارگاد