رده خبر افزایش تسهیلات جعاله مسکن از 10 به 20 میلیون تومان

افزایش تسهیلات جعاله مسکن از 10 به 20 میلیون تومان

خبر

برای متقاضیان تسهیلات خرید مسکن

نویسنده: رده
9 خرداد 1396
بر اساس آنچه نیمه اردیبهشت امسال، در شورای پول و اعتبار به تصویب رسید، سقف تسهیلات جعاله مسکن قابل پرداخت توسط بانک مسکن، از 10 میلیون تومان به 20 میلیون تومان افزایش پیدا کرد.
 
مطابق دستورالعمل تدوین‌شده در بانک مسکن برای نحوه پرداخت تسهیلات 20 میلیون تومانی جعاله، این تسهیلات جدید،‌ صرفاً به کسانی که قصد خرید آپارتمان با استفاده از تسهیلات خرید بانک مسکن را داشته باشند، تعلق می‌گیرد.
 
مشتریان تسهیلات جعاله مسکن،‌ دو دسته هستند. دسته اول، افرادی که به‌قصد تکمیل قدرت خرید مسکن، علاوه بر دریافت تسهیلات خرید مسکن،‌ تسهیلات جعاله نیز از بانک دریافت می‌کنند و دسته دوم نیز شامل افرادی می‌شود که از تسهیلات جعاله،‌ برای پوشش هزینه‌های تعمیر و بازسازی آپارتمان خود، استفاده می‌کنند. بر این اساس، سقف تسهیلات جعاله قابل پرداخت به دسته اول، 20 میلیون تومان تعیین‌شده است و برای دسته دوم متقاضیان این نوع تسهیلات نیز،‌ سقف تسهیلات جعاله، حداکثر 10 میلیون تومان است.
 
بر این اساس اعطای تسهیلات جعاله تا سقف 20 میلیون تومان به متقاضیانی که تا پایان شهریورماه سال جاری هم‌زمان با تسهیلات فروش اقساطی خرید مسکن (اعم از انفرادی و زوجین) به تشکیل و تکمیل پرونده اقدام کنند، با ارائه انواع وثایق قابل‌قبول بانک وفق ضوابط و مقررات موضوعه امکان‌پذیر است.
مطالبی که ممکن است به آن علاقه داشته باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

بدون دیدگاه
  1. Mehri می‌نویسد

    در مورد مسکن یکم سوال داشتم من یک وام داشتم از بانک ملی برای خرید مسکن برداشته بودیم ۵ سال گذشته الان ۵ سال هم مونده تمام بشه .برا مسکن یکم میتونیم دوباره اقدام کنیم چون به هر حال قرار هست اون خونه به فروش برسه .لطفا راهنمایی کنید.

  2. علی می‌نویسد

    ارزش داره کلا وام مسکن جوانان؟ با توجه به قسطش
    من دارم 12 ساله پول میریزم. میخوام تازه برا همسرم هم شروع کنم 5 ساله تموم بشه بعد خونه بخریم

  3. amin می‌نویسد

    سود و مدت بازپرداخت این وام چقدر است؟
    و همچنین برای دریافت وام چه مبلغی باید اوراق بهادار خریداری شود؟!
    ممنون

    1. معصومه می‌نویسد

      مبلغ اوراق روزانه تغییر می کنه مثلا امروز هر برگ 500 هزار تومانی 77000 تومان هست ، یعنی برای دریافت 60 میلیون تومان وام باید تقریبا 10800000 تومان پرداخت کنین . و اقساط ماهیانه یک میلیون و دویست هزار تومان به مدت دوازده سال هست .

    2. MOSI می‌نویسد

      دو حالت داره : (البته این وام شهرستانهای بزرگه)
      یا سپرده میذاری و امتیاز را طی حداقل یکسال بدست میاری یا پول اوراق میدی( فعلا هر میلیونی 150 هزار تومان) و امتیاز وام را آنی بهت میدن اگه سپرده 30+30 میلیونی برای وام 120 میلیونی زوجین مسکن یکم بذاری درواقع انگار 12 میلیون سود پولته و وامش هم 9.5 درصده 12 ساله است که قسطش جمعا 1.4 میلیونه و باید حدود 201میلیون طی 12 سال و 12میلیون سود خواب یکساله پولت را پس بدی
      اگه 120 میلیون اوراق مسکن زوجین بگیری باید اول کار 18 میلیون نقد بدی امتیاز را بخری و وامش هم 17.5 درصده که 12 ساله است که قسطش جمعا 2 میلیونه و باید حدود 287 میلیون طی 12 سال + 18 میلیون امتیاز اولیه پس بدی

  4. نازنین می‌نویسد

    سلام ما می خوایم وام زوجین برداریم یعنی ۸۰ تومن به جز ۸۰ هم ۲۰ وام جعاله بهمون تعلق میگیره یعنی کلا ۱۰۰ تومن

  5. فاطمه می‌نویسد

    سلام با این وام 120 ملیون سقف قیمت خونه باید چقدر باشه؟مثلا من یه خونه بخرم 120 ملیون میشه

    1. ناشناس می‌نویسد

      معمولا ۷۰ درصد قیمت مسکن شامل وام می‌شود.

تسهیلات بدون ضامن
×
تسهیلات بدون ضامن و وثیقه
تا 50 میلیون تومان
ویپاد | ترابانک پاسارگاد