رده خبر وام ارزان‌قیمت بانک رفاه برای اشتغال کارگران بیکار شده پلاسکو

وام ارزان‌قیمت بانک رفاه برای اشتغال کارگران بیکار شده پلاسکو

خبر
نویسنده: رده
2 بهمن 1395

به گزارش رده، علی ربیعی در جریان بازید از محل حادثه ساختمان پلاسکو گفت: به دلیل نزدیکی شب عید و از بین رفتن بخشی از تولید و چرخه زندگی مردم، وجوه ارائه شده تأمین اجتماعی در اختیار بانک رفاه کارگران قرار گرفته است تا طی چند روز آینده وام بسیار ارزان قیمتی برای افرادی که کارگران بیکار شده را به کار می‌گیرند، اختصاص می‌گیرد تا مشوقی برای آن‌ها باشد.
 
وی افزود: به این منظور که کار اساسی‌تری انجام شود با استاندار صحبت کردیم تا محل موقتی آماده کنیم تا به‌عنوان مرکز تولید موقت در نظر گرفته شود. برای احیای تولید با صندوق کارآفرینی امید به‌منظور اعطای وام‌های خرد صحبت‌هایی داشته‌ایم و این مجموعه تدابیری بوده که برای کارگران در شب عید در نظر گرفته‌شده است.
وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی به تقبل هزینه‌های تکمیلی درمان آتش‌نشانان آسیب‌دیده از سوی سازمان تأمین اجتماعی اشاره کرد و گفت: مستمری آتش‌نشانان شهید از امروز بدون تشریفات اداری برقرار می‌شود و برای این امر مأموران ما به منزل آنان مراجعه می‌کنند.
ربیعی افزود: سعی می‌کنیم افراد بیکار شده را سریع‌تر سامان دهیم از سوی دیگر وزیر کشور امروز با هیئت‌امنای ساختمان پلاسکو جلسه‌ دارد تا با همفکری آن‌ها امور سریع‌تر پیش برود و سامان یابد.
 
این وام برای کارگاه‌هایی که عمدتا در تولید پوشاک و منسوجات مشغول هستند تعلق می‌گیرد و به ازای اشتغال هر کارگر بیکار شده حادثه پلاسکو به آنها ارائه خواهد شد.
 

مطالبی که ممکن است به آن علاقه داشته باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

بدون دیدگاه
  1. حسن مدبر می‌نویسد

    ارزان قیمت یعنی چقدر؟ چند درصد؟

تسهیلات بدون ضامن
×
تسهیلات بدون ضامن و وثیقه
تا 50 میلیون تومان
ویپاد | ترابانک پاسارگاد