رده خبر اجاره دادن املاک با خدمت جدید بانک سامان

اجاره دادن املاک با خدمت جدید بانک سامان

خبر
نویسنده: رده
22 آبان 1395

 بانک سامان سرویس جدیدی به نام «خدمت مدیریت اجاره» را به خدمات بانکداری اختصاصی خود اضافه کرده است. این بار خدمت اجاره املاک و مدیریت جریان وجوه نقد حاصل از آن را ساده‌تر و بهینه‌تر می‌کند.
 

خدمت مدیریت اجاره چیست؟

این خدمت با هدف تسهیل فرایند اجاره املاک مشتریان طراحی شده است. در این سرویس بانک بر اساس شرایط توافق شده، مشتریان را تا مرحله انعقاد قرارداد اجاره همراهی می‌کند. بانک سامان با همکاری یکی از شرکت‌های زیرمجموعه گروه مالی خود این خدمت را به مشتریان برتر ارائه می‌دهد. این شرکت علاوه بر همراهی با بانک سامان در اجرای این طرح، اعتبار اشخاص متقاضی را بر اساس شرایط تعریف‌شده بر عهده دارد. بانک ابتدا درخواست مشتری و مشخصات ملک و مالک، شرایط اجاره و اجاره‌بها، مستأجر و دیگر شروط مربوط را دریافت کرده و سپس آن را به‌منظور بررسی به شرکت مربوط ارسال می‌کند. پس از طی این مراحل، در صورت تمایل مشتری جلساتی برای تشریح شرایط بازار برگزار می‌شود.
در این نشست‌ها، اطلاعاتی در خصوص قیمت‌گذاری، کارشناسی واقع‌بینانه ملک و تمامی مراحل اجاره در اختیار مشتری قرار می‌گیرد تا ملک به شرایط بهینه اجاره داده شود.
 

مزایای استفاده از خدمت مدیریت اجاره چیست؟

مشتری با دریافت خدمت مدیریت اجاره می‌تواند علاوه بر صرفه‌جویی در زمان از 4 مزیت برخوردار شود.
 

بهره‌مندی از مشاوره کارشناسان متخصص این خدمت

بانک برای اطمینان خاطر مشتریان در اجاره املاکشان، مشاورانی مطمئن و باتجربه را به کار گرفته است. در صورت تمایل، مشتری می‌تواند با این مشاوران جلسه حضوری برگزار کند.
 

انتخاب مستأجر بر اساس سلیقه و خواست مشتری

مشتری می‌تواند در «فرم مشخصات اجاره» شرایط اجاره، اجاره‌بها، مستأجر و غیره را شخصاً انتخاب کند. ازآنجاکه انتخاب مستأجر و بازاریابی برای اجاره ملک مانند هر فعالیت اقتصادی تابع عرضه و تقاضا در بازار است، تحلیل و بازاریابی کارشناسان بانک نیز بر اساس همین شرایط و با در نظر گرفتن سلیقه مشتری انجام می‌شود.
 

مدیریت جریان وجوه نقد مشتری

یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از این خدمت، نظارت بانک بر فرایند اجاره املاک مشتری است. درواقع بانک با مدیریت دریافت اجاره‌بها، این فرایند را برای مشتری آسان‌تر و امن‌تر می‌کنید. به این صورت که بانک واریز مبلغ اجاره به حساب مشتری را کنترل کرده و گزارش ماهانه آن را در اختیارتان قرار می‌دهد. برای برخورداری از این مزیت لازم است که مشتری یکی از سپرده‌های سامانی خود را برای واریز ماهانه اجاره‌بها به بانک معرفی کند.
 

مدیریت امور حقوقی مرتبط با املاک

در صورت بروز مشکل در روابط مشتری و مستأجران، پیگیری‌های حقوقی لازم از طرف بانک انجام خواهد شد.
 

نکات کلیدی

  1. انتخاب شرایط مستأجر مانند سطح درآمد، تعداد افراد خانواده، امکان یا عدم امکان نگهداری حیوانات خانگی و غیره بر عهده مشتری است.
  2. در صورت موافقت مشتری و به‌منظور بازدید ملک مورد اجاره توسط متقاضیان، مشتری می‌تواند با سپردن کلید به بانک و دریافت رسید به روند بازدید سرعت ببخشد.
  3. چنانچه مشتری پس از انعقاد قرارداد از ادامه استفاده از این خدمت منصرف شود می‌تواند با اعلام درخواست خود به بانک، آن را لغو کند.
  4. چنانچه ملک مشتری پس از پایان زمان اجاره، به هرگونه تعمیر یا تمیز کردن نیاز داشت، بانک با هماهنگی‌های لازم آن را در کوتاه‌ترین زمان انجام می‌دهد. در حال حاضر این خدمت در شهر تهران ارائه می‌شود.
  5. خدمت مدیریت اجاره از طرف بانک با هدف رفع نیاز سامانیان ارائه می‌شود؛ بنابراین به‌صورت مستقل کارمزدی از مشتریان دریافت نمی‌شود.

 

چه کسانی می‌توانند این خدمت را دریافت کنند؟

مشتریان بانک سامان که مانده موجودی سپرده‌های بلندمدت به‌علاوه میانگین سه‌ماهه سپرده‌های کوتاه‌مدت (ریالی و ارزی) و جاری‌شان بیش از 350 میلیون تومان باشد می‌توانند این خدمت را دریافت کنند
 

چگونه خدمت مدیریت اجاره را دریافت کنید؟

برای دریافت این خدمت می‌توان به بانکداران ویژه یا اختصاصی در شعب منتخب مراجعه بانک سامان مراجعه کرد.
پس از بررسی درخواست مشتری، بانک از طریق مدیریت بانکداری اختصاصی با او تماس می‌گیرد و در صورت داشتن هرگونه ابهام آن را برایتان شرح می‌دهد.
مشتری با تکمیل فرم‌های «درخواست استفاده از خدمت مدیریت اجاره» و «مشخصات اجاره»، مشخصات ملک مورد اجاره و مستأجر موردنظر را تعیین می‌کند. همچنین هزینه دریافتی مشاوره بابت اجاره ملک بر اساس آخرین ضوابطی است که از طرف اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران محاسبه و در زمان انعقاد قرارداد دریافت می‌شود.
پس از قبول شرایط مشخص‌شده از طرف متقاضی اجاره، بانک هماهنگی‌های لازم را برای انعقاد قرارداد در دفتر املاک برای مشتری انجام می‌دهد. قرارداد مشتری در یکی از دفاتر املاک معتبری که موردنظر مشاوران گروه مالی بانک سامان است، منعقد می‌شود.
 

سؤال دیگری دارید؟

در صورت نیاز به راهنمایی یا دریافت اطلاعات بیشتر در مورد خدمت مدیریت اجاره می‌توانید در ساعات اداری با شماره 02122662105 داخلی 5 یا مرکز  24ساعته سامان‌ارتباط به شماره 6422-021 تماس بگیرید.
 
 
 

مطالبی که ممکن است به آن علاقه داشته باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

۱ دیدگاه
  1. محمد بیات می‌نویسد

    سلام
    ملک ۱۱۰ متر با پارکینگ و موقعیت عالی
    سند شش دانگ در منطقه تجاری و پر درآمد
    دو نبش
    حاضرم در اختیار بانک سامان بگذارم

    1
تسهیلات بدون ضامن
×
تسهیلات بدون ضامن و وثیقه
تا 50 میلیون تومان
ویپاد | ترابانک پاسارگاد