رده بررسی 6 نکته که قبل از سپرده‌گذاری در صندوق‌های سرمایه‌گذاری باید بدانید

6 نکته که قبل از سپرده‌گذاری در صندوق‌های سرمایه‌گذاری باید بدانید

بررسی

برای دریافت سود بیشتر از بانک‌ها

نویسنده: رده
16 آبان 1395
درحالی‌که سودهای بانکی از اواخر سال گذشته شروع به کاهش کرد رده بهترین سودهای بانکی در بهار 95 و تابستان 95 را بررسی و به شما معرفی کرد. حالا در پاییز 95 هم هنوز می‌توانید از بانک‌ها سود بالای 20 درصد تضمینی و البته قانونی بگیرید.

2 راه اصلی برای دریافت سود بالای 15 درصد

بانک‌ها برای پرداخت سود بالای 20 درصد 2 راه اصلی در اختیار دارند. یک روش که بیشتر آشناست استفاده از ظرفیت صندوق‌های سرمایه‌گذاری بانک‌هاست. در این متن شما با هر چیزی که باید در این مورد بدانید آشنا خواهید شد. برای آشنایی با راه دوم راهنمای دریافت سود بالای 15 درصد با اوراق سپرده را نیز حتماً بخوانید.

 

 

لیست صندوق های سرمایه گذاری در آمد ثابت و سهامی و مختلط

 

صندوق سرمایه‌گذاری چیست؟

بسیاری از بانک‌ها از راهکار صندوق‌های سرمایه‌گذاری برای پرداخت سود تضمینی بالاتر به مشتریان خود استفاده می‌کنند. اگر هنوز نمی‌دانید صندوق سرمایه‌گذاری چیست راهنمای دریافت سود بیش از 18 درصد از بانک‌ها را بخوانید. اما برای سرمایه‌گذاری در صندوق‌ها باید حتماً به نکاتی توجه کنید.

سود تضمین‌شده

دقت کنید که صندوق‌ها انواع مختلفی دارند و صندوقی مناسب است که بانک اصل پول را تضمین کرده باشد.
صندوق‌ها ممکن است حداقلی از سود را تضمین کرده باشند. اگر تضمین حداقل سود برای صندوق وجود نداشته باشد در شرایط خاص که بازدهی صندوق کاهش پیدا کند سود شما هم می‌تواند کم شود و بانک و صندوق سرمایه‌گذاری تعهدی در این مورد ندارند.
صندوق‌ها معمولاً پیش‌بینی سودی دارند که همان عددی است که معمولاً در بانک به شما اعلام می‌شود. اما سود قطعی صندوق می‌تواند با این عدد تفاوت داشته باشد.

میانگین بازدهی صندوق

اطلاع خیلی مفیدی که پیش از سرمایه‌گذاری در هر صندوق، میانگین بازدهی صندوق در طول چند ماه گذشته است. دو صندوق دو بانک مختلف ممکن است پیش‌بینی سود یکسانی داشته باشند اما با تحقیق در مورد عملکرد چند ماه گذشتهٔ آن‌ها می‌توانید ببینید که در کدام‌یک سود بیشتری می‌توانید کسب کنید. اطلاعات به‌روز مربوط به میانگین سود صندوق‌های سرمایه‌گذاری بانک‌ها و دیگر آمار مربوط به آن‌ها را می‌توانید در بخش صندوق سرمایه‌گذاری رده مشاهده کنید.

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال

 

حداقل سپرده در صندوق‌های سرمایه‌گذاری

برای سرمایه‌گذاری در اغلب حداقل مبلغی تعیین شده است. این عدد در برخی از صندوق‌ها 100 هزار تومان است و تا 10 میلیون تومان هم ممکن است بالا برود. به‌علاوه صندوق‌ها همیشه هم سرمایه قبول نمی‌کنند و باید ظرفیت داشته باشند.

هزینه و مدت ابطال

اگر می‌خواهید در صندوق سرمایه‌گذاری بانکی پول بگذارید حتماً از مدیر شعبه در مورد مدت‌زمان و هزینه ابطال سؤال کنید. برخی صندوق‌ها برای ابطال سرمایه‌گذاری ممکن است هزینه‌ای در نظر بگیرند. این هزینه ممکن است رقمی ثابت به ازای هر واحد سرمایه‌گذاری 100 هزارتومانی باشد و یا ممکن است که پول شما برای مدتی مثلاً یک ماه در حسابی مسدود شود. مطمئن شوید که حالت برداشت بدون جریمه و هزینه ابطال به چه صورت است. در مورد مدت ابطال و اینکه دقیقاً چند روز بعد پول در حسابتان است هم اطمینان حاصل کنید. دقت کنید که تعداد روزی که به شما اعلام می‌شود روز کاری است و روزهای تعطیل و آخر هفته‌ها را در نظر نگیرید.

دوره بازپرداخت سود

دوره بازپرداخت سود هم از دیگر مواردی است که باید به آن توجه کنید. درحالی‌که بیشتر صندوق‌ها به‌صورت ماهانه سود پرداخت می‌کنند ممکن است صندوقی سودش را هر سه ماه پرداخت کند. به‌علاوه ممکن است بتوانید بین دوره‌های مختلف پرداخت سود هم انتخابی داشته باشید. طبیعی است که صورت وجود چنین شرایطی با انتخاب دوره‌های طولانی‌تر، سود بیشتری برای شما در نظر گرفته می‌شود.
روز پرداخت سود هم لزوماً اول ماه نیست. بنابراین اگر این موضوع برای شما اهمیت دارد در این مورد هم حتماً سؤال کنید.

امتیازهای جذاب

بانک شما ممکن بانک علاوه بر سودی که از سرمایه‌گذاری در صندوق می‌گیرید امتیاز دیگری نیز برای شما در نظر بگیرد که مهم‌ترین آن امکان دریافت وام است. سرمایه‌گذاری در صندوق از جهاتی شبیه افتتاح یک سپرده است و بنابراین بعضی بانک‌ها با قبول آن به‌عنوان وثیقه به شما وام می‌دهند. این وام ممکن است حتی تا 90 درصد مبلغ سرمایه‌گذاری شما در صندوق نیز باشد. شرایط پرداخت چنین وامی بستگی به شعبه و البته میزان سرمایه‌گذاری شما دارد و بنابراین قبل از سرمایه‌گذاری در صندوق هر بانکی با مدیر شعبهٔ در این زمینه صحبت کنید.
می‌توانید مهم‌ترین اطلاعات به‌روز مربوط به صندوق‌های سرمایه‌گذاری بانک‌ها را در بخش صندوق سرمایه‌گذاری رده ببینید و حتی صندوق‌ها را از جهات مختلف باهم مقایسه کنید.

صندوق با درآمد ثابت

صندوق‌ها انواع مختلفی دارند. برخی از صندوق‌ها با درآمد ثابت هستند. ویژگی این صندوق‌ها در این است که مبالغ سرمایه‌گذاری شده در آن فقط در اوراق بهادار با درآمد ثابت شامل اوراق مشارکت، اوراق اجاره، اوراق بهادار رهنی و گواهی‌های سپرده منتشرشده توسط بانک‌ها و مؤسسات مالی دارای مجوز از سوی بانک مرکزی و سایر اوراق بهادار با درآمد ثابت سرمایه‌گذاری می‌شود. این نوع صندوق می‌تواند نرخ ریسک و البته سود کمتری نسبت به سایر صندوق‌ها داشته باشد. صندوق‌های معرفی‌شده در بخش صندوق سرمایه‌گذاری رده همگی با درآمد ثابت و با ضمانت نقدشوندگی توسط بانک‌ها هستند.
مطالبی که ممکن است به آن علاقه داشته باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

44 دیدگاه
  1. اکبر می‌نویسد

    با توجه که امروزه خصومتی ها کشور ما را اداره می کنند هیچ تضمینی برای کار با پیش بینی درست عقلی وجود ندارد چنانچه خود ملاحظه می کنید کشور عزیز ما در دستان دولت مردان است که هر صبحگاه باید منتظر متغیر هایی باشیم که از آن بگذریم. کار تجارت و بورس عقلانیت هایی می طلبد که کار گزارانش به خارج فرار کرده مانده حساب کسانی هستند که عرضه احتکار قائم کردن خودرو. و لوازم خانگی را ندارند ما در آتش سوزی پمپ بنزین ها و ریز بورس به اندازه چندین سال حدود ۵۰ سال تلاش کشوری عقب رفتیم مثلا الانم ارزش پول پراید که ۷ میلیون بوده حالا ۱۴۰ میلیون و مسئولین آن هم در حال رفتن مانده حساب ملت نان و سنگ. شما خود ایرانی و وطن شناس به کدامین قانون می توانید کار کنید ما نزدیک ۲۰ و اندی سال در زندان هستیم برای توانم اقتصاد مقاومتی که می خواهیم چیزی را صادر کنیم که وجود خارجی ندارد هر زمان مسئولین می خواهید همه در خارج فعلا مثل سینمای کشور شما آزادی ندارید حق انتخاب دارید نسبت به سناریوی موجود اگر زرنگ باشید هیچ گاه پولی پس انداز نمی کنید و اگر ماند در راه سراغ بورس ودود و. الواپسان. ریاست جمهوری ایالت متحد آمریکا. ایرج

    5
    2
  2. مرتضی می‌نویسد

    سلام
    وقت شما بخیر
    من از بانک حکمت ایرلنیان، صندوق حکمت آشنا سرمایه گذاری کردم

    اولا در یک برگه بدون سربرگ و مهر و امضای صندوق ، برام سند صادر کردند
    دوماً هم در برگه قید نشده، حداقل سود پیشبینی شده، چقدر هست

    چند سال پیش، بانک سامان، در برگه سند رسمی، که سربرگ و مهر و امضای صندوق رو داشت به من سند تحویل دادن

    از بانک سوال میکنم، میگن به ما گفتن همین برگه رو تحویل بدید به مشتری

    کدوم بانک سند رسمی و درصد خوب سود میپردازه؟

    40
    12
  3. محمد می‌نویسد

    سلام. به نظر شما سپرده یکساله در بانک انصار بهتر است سرمایه گزاری کنیم یا درصندوق اندوخته سپهر بانک صادرات

    43
    8
    1. M می‌نویسد

      سرمایه گذاری درصندوق امین اشنای ایرانیان

      14
      12
  4. بهروز می‌نویسد

    سلام
    پول رو اگر توی حساب کوتاه مدت روزشمار(10%) نگهداری کنم بهتره یا صندوق های با درآمد ثابت؟کدومیک سود بیشتری داره؟
    ممنون

    55
    30
  5. سهیل می‌نویسد

    میشه از حساب صنددق خودم پول به حساب دخترم واریز کنم

    16
    9
  6. مهرداد می‌نویسد

    سلام خسته نباشین میخواستم بدونم زرین برای هر برداشت چقدر از حساب کم میکنه؟ مثلا یک میلیون بردارم چقدر کم میشه ممنون

    26
    13
  7. Mehdi.kh می‌نویسد

    سلام من تو صندق زرین شهر حساب دارم می خواسم بدونم اگر یه پولی هم بخوام داخل امین اشنا ایرانیان بذارم با همون رمز و پسورد که مال صندق زرین شهر هست میشه این کارو انجام داد پول واریز میشه به همون کارت شهر؟

    20
    5
    1. محمد می‌نویسد

      فکر نکنم رمز شما مشکلی داشته باشه وسودصندوق به اون حسابی واریزمیشه که به صندوق دادین حالامیخواد هربانکی باشه

      2
      1
  8. akbar می‌نویسد

    سلام یه چیزی در مورد این صندق متوجه نشدم .من برای بار اول هشت میلیون صدهزار تومان تو صندق گذاشتم .که واحدی صد هزارتومان .که بجای هشتاد یک واحد.هفتادنه واحد به من داد .بار دوم مبلغ سی یک میلیون گذاشتم .که مجموع سیصد هفتاد پنج واحد به من داده .سوالم اینه دو واحد برای بار اول کم داد که مبلغش دویست هزارتومان کسری و برای بار دوم چهار واحد مبلغ چهارصد هزارتومان کسر .مجموع این دوبار پولی که واریز به حساب صندق کردم .شیش واحد کسری داره .شیش واحد هم شیصت هزارتومان میشه .این پول چی شد .در کل من سی نه میلیون صد هزارتومان به حساب صندق واریز کردم .سیصد هفتاد پنج واحد حساب کردن .ممنون میشم یه توضحیح بدین

    13
    9
    1. اکبر می‌نویسد

      بستگی داره چه روزی سرمایه گذاری کردی.چون سود ها در یه تاریخ مثلت۲۵هرماه واریز میشه شما اگه دهم سرمایه گذاری کرده باشی تعداد سهمت که از پول بحساب ریخته کم شده همون ماوتفاوت سوده هست یعنی از دهم تا ۲۵م میشه۱۵ روز ولی سود یک ماه برات حساب کرده ریخته.در کل همش کلاهبرداری

      7
      4
  9. yasin می‌نویسد

    سلام ببخشید من میخوام 10میلیون تو بانک شهرشهربلند مدت بزارم ماهیانه چقد بهم میدن؟؟

    34
    7
  10. سعید ۴۷ می‌نویسد

    با سلام من یه سوالی دارم . وقتی میگن فلان صندوق درامد ثابت مثلا این ماه ۲۰ درصد سود داد ، یعنی به مبالغیبا حداقل خاصی داد و برای سپرده هایی با ارزش های متفاوت ، نتفاوته . یعنی کسی که ۶ میلیون سهم میخره با کسی که ۳۰ میلیون سهم میخره سودشون برابره یا متفاوت؟ با تشکر از پاسخگوییتون

    1
    8
    1. محمد می‌نویسد

      سودها توصندوق سرمایه×سودمثلا۲۰×۳۰یا۳۱روز÷۳۶۵۰۰=سود.حالاشما۱۰۰میلیون بزاری سوداونو میگیری و۱۰ میلیون بزاری سود ۱۰میلیون رومیگیری وهردو باسود۲۰یاهرسودی که صندوق بده محاسبه میشه

      2
      2
    2. ram می‌نویسد

      هیچ فرقی نمیکنه چقدر پول در صندوق بزاری هر جزئ کوچک صندوق یک واحد است به ارزش اسمی100000تومان یعنی با صدهزار هم میتونی یک واحد صادر کنی ومثل همه سود بگیری البته اندازه همان100هزار…درکل فرق نمیکنه هر درصد به سپرده میلیاردی تعلق بگیره به صدهزار هم تعلق میگیره..

      2
      2
  11. سیاوش می‌نویسد

    سلام
    میشه بعد از سپرده گذاری از صندوق مبلغی رو برداشت کرد؟

    1
    3
    1. ram می‌نویسد

      اقا سیاوش اره بعد گذشت15روز هر وقت بخای هر مبلغی وابطال میزنی وبعد2روز کاری بحسابت میاد

      1
      1
  12. امید می‌نویسد

    سلام . من تو بانک گردشگری 260 میلیون پول تو صندوق گذاشتم به من گفتند بانک ضامن پول شماست . زمانی که خواستم پولم رو پس بگیرم نزدبک به 2 میلیون از اصل پولم کم کردن با 100 تا توجیه که پولتو قاطی سودت دادبم .اس ام اس یادمون رفته . یا اینکه یه مبلغی بعد از خریدن واحد به تو برگردوندیم من ریز حساب رو گرفتم هر جی حساب کردم هیچی جور در نیومد . همکارم تو بان شهر تو صندوق گذاشت 10 میلیون چند ثد تومن کم کردن . متاسفانه چیزی که من فهمیدم بانک تنها با پول ما تو بورس کار می کنه سودی دوبرابر انچه که به مه می ده کسب می کنه و چند درصد از نصف کمتر به ما می ده . اگر روزی ارزش سهام همان واحد ها بیاد پایین از پول ما کم می کنند پس تو صبه می کنم مبالغ زیاد در صتدوق نزارید .الحمد الله کشور اسلامی ما. صداتون به جابی نمی رسه.

    13
    1. ram می‌نویسد

      اقا امید درست گفته..شما فرض کن یک صندوق اول ماه NAVمحاسبه میکنه وسود سرمایه گذار ومیده..ارزش اسمس هر واحد درصندوق1000تومان است یعنی شما اگر اول ماه افتتاح کنی هر واحد تقریبی مثلا100100 تومان حساب میشه حالا اگه مثلا20ماه واحد بخری هر واحد100400..شما چه اول ماه افتتاح حساب کنی چه مثلا28ماه اول ماه که سود بریزن در هر دوصورت شما سود کامل درماه اول میگیری که در واقع اختلاف مبلغ بین ارزش اسمی واحد با صدوری است که شما خرید داشتی لذا شما صددرصد2میلیون ماه اولا سود اضافه بهت دادن که از اصل سپردت کم میشه لذا شک نکن کم بهت نداده…اگه صندوق سرمایه واحد میخرین در تارنمای صندوق ثبت نام کنید واز لحظه لحظه سود سپردتون باخبر باشید تا این شبهات پیش نیاد..یا صندوق همراه و از بازار بگیرید و هر صندوقی واحد بخرید از هم تارنما وهم نرم افزار همراه صندوق میتونین هم رصد کنین وهم صدور یا ابطال بزنین.

      5
    2. اشکان می‌نویسد

      اینطور نیست دوست عزیز!
      ببینید وقتی شما می خواهید واحدهای سهام صندوق مثلا گردشگری را بخرید ابتدای کار، قیمت هر واحد را به نرخ روز براتون صادر می کنند نه به نرخ اسمی (100هزار تومن) ، مثلا اگر هر واحد در اون روز 101هزار تومن قیمتشه، پس شما با 260 میلیون تون نمیتونید 2600واحد بخرید بلکه 2574 واحد براتون خرید میکنند به نرخ 101هزار تومن.
      بعد آخر همون ماه که نرخ دوباره میشه 100هزار تومن و صندوق مابه تفاوت نرخ روزی که خریدید تا آخر ماه رو که میشه 1هزار تومن ضربدر 2574 واحد سهامتون، (میشه 2ملیون و 574هزار تومن) به حسابتون واریز میکنه (قاطی سود)
      روزی هم که میخواهید کل پول را پس بگیرید، شما باید توجه کنید که دارایی تون 2600 واحد نیست بلکه 2574 واحد بوده

      9
      4
  13. متین می‌نویسد

    ردهبانک‌هاحساب‌هاصندوق سرمایه‌گذاری‌صندوق سرمایه‌گذاری آتیه نوین بانک اقتصاد نوین
    صندوق سرمایه‌گذاری آتیه نوین بانک اقتصاد نوین
    بانک اقتصاد نوین صندوق سرمایه‌گذاری آتیه نوین بانک اقتصاد نوین (آتیه نوین) آخرین به‌روز رسانی: ٣ ماه قبل 47 نظر اطلاعات تماس: 84341459-021
    تمام شعب بانک اقتصاد نوین صندوق آتیه نوین را عرضه می‌کنند بانک اقتصاد نوین نام موسسه :
    19 % پیش بینی سود :
    20/57 % بازدهی 12ماه قبل :
    19 % تضمین سود :
    1,000,000 تومان حداقل سپرده :
    بانک اقتصاد نوین ضامن نقدشوندگی :
    ظرفیت :
    ماهانه بازه پرداخت سود :
    1 روز کاری مدت ابطال :
    ندارد
    اگر زودتر از 2 روز ابطال گردد سود تعلق نمی‌گیرد هزینه ابطال : http://www.atiehnovin.ir آدرس سایت :
    20/07 % آخرین سود پرداختی :

    2
  14. متین می‌نویسد

    بهترین صندوق،صندوق آتیه نوین بانک اقتصادنوین هست.سود تضمین شده19اصل پول تضمین بانک هست.هزینه ابطال ندارد.ابطال یک روزه

    8
  15. shahab می‌نویسد

    سلام دوستان. میشه یکی به من توضیح بده که ۴۵۰ ملیون تومان رو در کدام صندوق با تضمین اصل پول و سود پول میشه روش حساب کرد. آیا گارانتی داره این صندوق ها یا باید به امید کلمه جادویی ایشالا تکیه کرد!؟

    18
    4
  16. محمد می‌نویسد

    سلام. صندوق های سرمایه گذاری امکان ورشکستگی دارند؟ اگر ورشکسته بشوند سرمایه سپرده گذاران تضمین شده است یا نه؟ کدام صندوق ها اصل سرمایه را تضمین می کنند؟

    16
    6
    1. موسی محمد علیزاده می‌نویسد

      سلام من در گنجینه صندوق مهرامید ایرانیان بانک سپه سرمایه گذاری کردم می خواستم بدونم ایا این بانک ضامن پولم استا یانه ؟

      8
      1
  17. امیرحسین می‌نویسد

    باسلام..
    کسی میدونه سود اوراق ارزش آفرین بانک دی چنده….آخه توی بانک اعلامیه زده 22درصد اما وقتی پرسش و پاسخ میکنی بهت میگن تا50میلیون20درصد 50میلیون به بالا 21درصد چطوریه ؟؟؟
    پس اون یک درصد دوم چیه کسی میدونه……….!

    2
  18. فاطمه می‌نویسد

    سلام
    من در بانک پاسارگاد حساب یکساله دارم و سود ۱۸ درصد به آن تعلق میگیره و اطلاع ندارم در سال بعد هم همین ۱۸ درصد میمونه یا به ۱۵ درصد کاهش پیدا میکنه.میخواستم بدونم ارزش اینو داره از اون حساب در بیارم و در صندوق های سرمایه گذاری، سرمایه گذاری کنم؟ کدوم صندوق بهتره و الان ظرفیت داره؟ممنون

    7
    1
    1. سپهر می‌نویسد

      سلام، حساب آرمان بانک شهر بیست درصد سود ماهیانه داره و امکان برداشت و نیز واریز به حساب را پس از ۴۵ روز از زمان افتتاح داره. حداقل موجودی هم باید ده میلیون تومان باشه.

      2
  19. saman می‌نویسد

    سلام
    من کل سرمایه ام 100میلیون تومن هست
    تو کدوم صندوق سرمایه گذاری کنم؟؟
    سودی که بهم میدن ماهیانه چقدر هست؟؟
    دقیقا چقدر؟؟
    حداکثر سود؟؟

    10
    6
    1. سپهر می‌نویسد

      سلام، حساب آرمان بانک شهر برای ۱۰۰ میلیون’ ماهیانه یک میلیون ششصد هزار تومان سود میده. بیست درصد روزشمار. مبلغ سرمایه *درصد سود(۲۰)*تعداد روزهای ماه(۳۰یا۳۱) تقسیم بر ۳۶۵۰۰=سود ماهیانه شما

      1
    2. سعید می‌نویسد

      سلام
      به بخش صندوق های سرمایه گذاری مراجعه کنید
      https://www.rade.ir/category/20 در مورد هر صندوق ببینید که آیا حداقل سودی رو تضمین کردن یا نه. مثلا اگر جلوی حداقل سود نوشته 19 درصد در این صورت حداقل ماهی به شما 1580000 تومن پرداخت میشه(با 100 میلیون سرمایه گذاری)
      با تضمین 20 درصد هم ماهی 1660000 تومن می گیرید. اما صندوق ها بازدهیشون می تونه بالاتر از این باشه. برای دونستن این بازدهی به سطر میانگین بازده 3 ماه گذشته نگاه کنید. مثلا اگر در مورد صندوقی این عدد 22 درصد باشه به این معنیه که اگر پولتون رو تو این صندوق میذاشتید تو سه ماه گذشته سود سالانش 22 درصد بوده و بنابراین در این مثال ماهی 1830000 تومن می گیرید. جمع بندی :
      برای گرفتن بالاترین سود به سطر میانگین بازده سه ماهه توجه کنید.
      اگر می خواهید خیالتون در مورد حداقلی از سود راحت باشه صندوقی رو انتخاب کنید که تضمین حداقل سود داشته باشه.

      1
  20. عباس می‌نویسد

    پس ضامن نقد شوندگی بانک باشه مساله ای نیست؟!

    1. سعید می‌نویسد

      بله. اگر بانک ضامن نقدشوندگی باشه پس دادن اصل پول شما رو بانک تضمین می کنه.
      توجه کنید که در مورد سود باید صندوق حداقلی رو تضمین کرده باشه و گرنه بر اساس بازدهی صندوق ممکنه هر سودی رو بئردازه. اگر حداقل سودی رو صندوق تضمین کرده باشه اون هم ضمانتش با بانکه. توی جدول هر صندوق تو سایت به دو تا مورد ضمانت نقد شوندگی و تضمین سود توجه کنید.

      1
  21. عباس می‌نویسد

    الان چیکار کنیم کدوم صندوق بزاریم؟
    اطلاعات سایت هم غلطه! مثللا لوتوس میانگین سه ماهش 19.7 بوده و ماه اخر 19.5 داد!

    4
  22. امید می‌نویسد

    میخوام بدونم صندوق ها ریسکم دارن؟ در صورت امکان یه صندوق خوب بهم معرفی کنید خواهش میکنم

    5
    1. ناشناس می‌نویسد

      اگر ضمانت نقدشوندگیشون با بانک باشه نه
      البته اگر در مورد سود هم می خوای مطمئن بشی باید ضمانت سود هم داشته باشه

  23. ماهيار می‌نویسد

    سلام.ميخواستم تو يکي از صندوقها سرمايه.گذاري کنم .ميتونين يه صندوق خوب بهم معرفي کنين

    1
    1. حمید می‌نویسد

      سلام دوست عزیز.اولآ سرمایه گذاری در صندوقها ریسک بسیار بالایی داره.ولی من یکی از همکارانم که خیلی محتاط عمل میکنه و تحقیق میکنه میگه صندوق نامی مفید خیلی معتبره .بازم تحقیق کنید.

  24. ن. ج می‌نویسد

    سلام دوست عزیز می تونید راهنمایی کنید کدام صندوق درحال حاضر مطمئن تره و سود بیشتری هم میده؟ البته بعضی ها که فعلا ظرفیتشون تکمیله.

    1
    1
  25. پرواز می‌نویسد

    من رفتم آتیه نوین 15تومن گذاشتم،نمیدونم درسته یانه،نرخ ابطال به ازای هرواحد تا جایی که فهمیدم2000، این رو داخل اساسنامه اشون خوندم،درواقع ابتدا باید اساسنامه و امیدنامه اون صندوق رو بخونید،تهش حتی اصل پولم تضمین نشده،اما هیچ کاری بدون ریسک نیست!و اگر ما پولمون رو راکد هم بذاریم بی ارزشتر میشه،بنابراین مجبوریم باهاش کاری بکنیم..فقط میشه به سوابق اون صندوق تکیه کرد که مثلا سوددهی داشته…و از این قبیل،خوشحال میشم بقیه هم نظرشون رو بذارن

    2
    1. عباس می‌نویسد

      خب اطلاعات داری بده وگرنه چرا الکی اینجا چیزی مینویسی!؟

      4
    2. Nafas می‌نویسد

      سلام
      خواهش می کنم لطفا تجربه خودتون رو بفرمایید‌. آقای علی هم اگر ممکنه بگن بالاخره من اگر۵۰میلیون دارم کجا بزارم که سود خوبی بگیرم. در مورد صندوق ها لطفا بیشتر اطلاعات بدید. تماس و مراجعه حضوری رو خیلی خوب بلد نیستن توی ایران برخورد کنن…فقط با میلیاردرها خوب بلد هستن پاسخگو باشن

      8
    3. پرواز می‌نویسد

      خب شما چه پیشنهادی دارید،میخواستم بازم بهش اضافه کنم!یعنی اصل پولم شاید برنگرده؟!منظورتون اینه؟

      1
    4. علی می‌نویسد

      با سلام خدمت شما ، دوست عزیز ، متاسفانه شما بسیار بسیار اشتباه کردید ، بدون بررسی و تحقیق درآمد کمتری نصیب خود خواهید کرد ، قاعدتا هزینه ای بجهت ابطال از شما کسر نخواهد شد ، اگر بنا باشد به ازای هر واحد از شما دو هزار تومان کسر شود ، برابر با سود یکماه و نیم شما خواهد شد ، در صورت ابطال به ازای قیمتی که در روز قبل توسط بازار بورس منتشر شده به شما واریز می شود .
      اگر روند این صندوق را بررسی می نمودید متوجه می شدید که طی ماههای گذشته ، سود های 20.9 و 21.6 و 21.11 واریز شده که با توجه به صندوق دیگر این سود بسیار کم است .
      بنده حدود دو سال است که در این صندوق ها مشغول به فعالیت هستم و در صورت تمایل می توانم به سایر عزیزان راهنمایی هایی داشته باشم

      11
      8
تسهیلات بدون ضامن
×
تسهیلات بدون ضامن و وثیقه
تا 50 میلیون تومان
ویپاد | ترابانک پاسارگاد