رده خبر همه چیز درباره جشنواره مشتریان شتابی بانک ایران زمین

همه چیز درباره جشنواره مشتریان شتابی بانک ایران زمین

خبر
نویسنده: رده
25 مهر 1395
تعیین جایزه برای استفاده از پایانه‌های فروش یک بانک خاص پدیده‌ای است که با آن زیاد برخورد کرده‌ایم. اما این بار بانک ایران زمین رقابت را و با تعریف جشنواره مشتریان شتابی به دستگاه‌های خودپرداز کشیده است. در این جشنواره که از ابتدای مهرماه آغاز شده است هر فرد با کارت هر بانکی (البته به‌جز کارت خود بانک ایران زمین) که البته عضو شتاب باشد می‌تواند با انجام تراکنش از طریق ‌ATM‌ های بانک ایران زمین امتیاز دریافت کند و شانس خود را برای دریافت جوایز این جشنواره بالاتر ببرد.
 

برای شرکت در جشنواره چه کار باید کرد؟

شرکت در جشنواره ساده است. تنها کاری که لازم این است که شما کارهایی مثل گرفتن تراکنش‌های برداشت وجه، خرید شارژ سیم‌کارت، پرداخت قبض، انتقال وجه و مانده کارت خود را از طریق دستگاه‌های ‌ATM‌ بانک ایران زمین انجام بدهید. با این کار شما امتیاز دریافت می‌کنید و در قرعه‌کشی شرکت می‌کنید.
 

مشاهده امتیازها و کسب امتیاز بیشتر با عضویت در باشگاه مشتریان

با ورود به سایت باشگاه مشتریان بانک ایران زمین و صفحه ویژه جشنواره و با واردکردن شماره کارتتان، می‌توانید میزان امتیاز خود را مشاهده کنید. اگر مایل باشید می‌توانید با واردکردن شماره همراه، کد ملی و نام و نام خانوادگی خود عضو افتخاری باشگاه مشتریان این بانک هم شوید و 500 امتیاز تشویقی دیگر دریافت کنید. اگر به بانک ایران زمین بروید و یک حساب هم باز کنید (البته اگر قبلاً حسابی نداشته باشید) 1000 امتیاز تشویق دیگر هم برای شما ثبت می‌شود.
آدرس صفحه مشاهده امتیازات :
http://club.izbank.ir/Card_Shetabi.aspx

مشتریان خود بانک چه می‌شوند؟

این جشنواره در مورد دارندگان کارت‌های دیگر بانک‌هاست و مشتریان بانک ایران زمین که با کارت این بانک تراکنش انجام می‌دهند امتیازهای جداگانه‌ای بابت کارت خود دریافت می‌کنند که با ورود به باشگاه مشتریان می‌توانند از آن امتیازها برای شرکت در جشنواره‌های مربوط به مشتریان خود بانک استفاده کنند.
 

قرعه‌کشی چه زمانی است؟

جشنواره مشتریان شتابی دستگاه‌های خودپرداز بانک ایران زمین از اول مهرماه آغاز شده و تا 16 فروردین سال آینده (1396) ادامه پیدا خواهد کرد. زمان قرعه‌کشی نهایی 26 فروردین سال 96 خواهد بود.
البته علاوه بر قرعه‌کشی نهایی، هرماه نیز به تعدادی از شرکت‌کنندگان در این طرح هدایایی از قبیل سکه طلا و لپ‌تاپ اهداء خواهد شد.
 

چند امتیاز لازم دارم؟

برای شرکت در قرعه‌کشی نهایی و ماهانه لازم است که شما حداقل 600 امتیاز کسب کرده باشید. البته روشن است هرقدر که امتیازتان بالاتر باشد شانستان هم به همان اندازه بالاتر خواهد بود.
 

هر تراکنش چند امتیاز دارد؟

امتیازاتی که بابت هر تراکنش به دست می‌آورید را در جدول زیر می‌توانید ببینید.
 
تعداد امتیاز به ازای هر تراکنش نوع تراکنش ردیف
20 پرداخت قبوض 1
10 خرید شارژ سیم‌کارت 2
30 انتقال وجه: از کارت شتابی به  کارت ایران زمین 3
20 انتقال وجه: از کارت شتابی به  کارت شتابی 4
10 برداشت وجه 4
10 دریافت موجودی حساب 5
 
 
مطالبی که ممکن است به آن علاقه داشته باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

۱ دیدگاه
  1. کریم نجفی می‌نویسد

    به من یک میلیاردریال جایزه پول نقدی به من ۵۰۰۰امتیازنظرسن۵۰۰۰امتیازنظرسنجی مشتری رضایت بفرست

تسهیلات بدون ضامن
×
تسهیلات بدون ضامن و وثیقه
تا 50 میلیون تومان
ویپاد | ترابانک پاسارگاد