رده بررسی تصویر کارت هدیه را به دلخواه انتخاب کنید

تصویر کارت هدیه را به دلخواه انتخاب کنید

بررسی

بررسی کارت هدیه اختصاصی بانک اقتصاد نوین

نویسنده: سعید خوشبخت
5 مرداد 1395
گروه بررسی رده، به لطف تبلیغات وسیع بانک‌ها کارت هدیه حالا یکی از انتخاب‌های جدی برای هدیه‌هایی است که در مناسبت‌های مختلف به دوستان و عزیزانمان می‌دهیم. بانک اقتصاد نوین برای هر چه راحت‌تر شدن فرایند تهیه کارت هدیه امکان خردی آنلاین و انتخاب تصویر برای کارت هدیه را ارایه کرد..

آنلاین کارت هدیه سفارش دهید

وب‌سایت می‌کارت چون یک محصول دارد سریع به سراغ اصل مطلب رفته است. شما در ابتدا می‌توانید از بین دسته‌های مختلف مانند تولد، ازدواج، اعیاد عمومی و دیگر موارد  وارد موضوع هدیهٔ موردنظر خود شوید و طرح کارتی متناسب با آن موضوع انتخاب کنید. اما اگر این هم شما را راضی نمی‌کند می‌توانید وارد بخش کارت هدیه با تصویر دلخواه شوید و تصویر دلخواهتان را که دوست دارید روی کارت هدیهٔ چاپ شود بارگذاری کنید.
پس ‌از این مرحله باید تعداد کارت و مبلغ شارژ هرکدام را مشخص کنید. هر کارت حداقل باید 50 هزار تومان و حداکثر 500 هزار تومان شارژ شود. می‌توانید از بین جمله‌های پیش‌فرض یکی را برای قرار گرفتن روی کارت انتخاب کنید و یا جملهٔ خودتان را بنویسید. بدیهی است که برای جملات و طرح کارت باید قوانین جاری کشور را لحاظ کنید و البته فکر انتشار کارت با تصویر اشخاص مشهور و یا ازاین‌دست را هم نکنید.
در فرایند تکمیل سفارش می‌توانید از بین طرح پاکت‌های مختلف یکی را انتخاب کنید. درنهایت مثل دیگر فروشگاه‌ها  به سبد خرید بروید و پرداخت را انجام دهید. هزینه صدور کارت‌های هدیه با طرح پیش‌فرض 500 تومان و برای کارت‌های با طرح ارسالی شما 5000 تومان است. برای پاکت و پست کارت هم هزینه اضافی‌ای دریافت نمی‌شود.

به نشان دوستی، به نشانی دوست

ویژگی خیلی خوب سایت این است که کارت را می‌توانید مستقیماً به کسی که می‌خواهید هدیه بدهید ارسال کنید و به‌جای آدرس خودتان آدرس او را به‌عنوان گیرنده وارد کنید. اگرچه تنظیمی برای دریافت کارت در تاریخ مشخص وجود ندارد اما این‌طور نوشته شده که امکان درخواست ارسال کارت برای تاریخ مشخص وجود دارد که البته تضمینی هم برای به‌موقع رسیدن نیست بنابراین اگر می‌خواهید کارت هدیه دقیقاً در روز خاصی به دست طرف مقابل برسد بهتر است از خیر این موضوع بگذرید.
برای دریافت کارت سفارشی خود در تهران حداکثر 3 روز کاری و دیگر شهرها تا 5 روز کاری باید صبر کنید.

نکاتی برای بهبود

قبل از تقریباً هر اقدامی در سایت از شما خواسته می‌شود که در آن ثبت‌نام کنید و باید یک فرم با تعداد زیادی فیلد را پر کنید و مجموعه اطلاعات خیلی زیادی از آدرس و تلفن و کد ملی خود را وارد کنید. بعد از ثبت‌نام اولیه هم برای تأیید و فعال‌سازی حساب باید به ایمیل خود سر بزنید و روی لینکی که برایتان فرستاده‌شده کلیک کنید. بهتر بود این فرایند ثبت‌نام در پایان و در مرحله خرید انجام می‌شد. زیرا برای کسی که هنوز با امکانات سایت آشنا نشده لزوماً خوشایند نیست که چنین فرمی را پر کند. برخی جزئیات و ریزه‌کاری‌های دیگر هم هست که جای بهبود دارد و البته برای بانک اقتصاد نوین که به کارهای گرافیکی زیبایش در شبکه‌های اجتماعی عادت کرده‌ایم گرافیک و تصاویر مورداستفاده در سایت جای بهبود خیلی بیشتری هم دارد.

رقابت اوج می‌گیرد

پیش‌تر رده اوج‌گیری رقابت بانک‌ها در ارائه خدمات کارت هدیه را بررسی کرده بود و به چرایی علاقه بانک‌ها به فعالیت در این زمینه پرداخته بود. تکامل کارت هدیه خیلی سریع از یک کارت ساده با کارتی با طرح‌های مختلف و امکان نوشتن پیام‌های مختلف  به‌سرعت جلو رفت. اضافه شدن پاکت‌های زیبا، امکان دریافت این کارت‌ها حتی در روزهای تعطیل از طریق خودبانک‌های شهر و حالا هم فروشگاه اینترنتی با امکان ارسال کارت به آدرس موردنظر شما. به نظر می‌رسد باید منتظر خلاقیت‌های بیشتر و بهتری هم در این زمینه باشیم.

قرعه‌کشی هم دارد!

کلیه کارت‌های بانک اقتصاد نوین که از ابتدای اسفندماه 94 شارژ شده‌اند، به‌طور خودکار در قرعه‌کشی ماهانه شرکت داده می‌شوند.

شرایط کسب امتیاز برای شرکت در قرعه‌کشی:
هر 25000 (بیست‌وپنج هزار) تومان از مانده کارت در هرروز، یک امتیاز محسوب می‌شود.
از روزی که مانده کارت کمتر از 25.000 تومان شود امتیازی به آن تعلق نمی‌گیرد و با امتیازی که تا پیش از آن داشته است در قرعه‌کشی شرکت داده می‌شود.
در صورت برنده نشدن کارت در قرعه‌کشی، امتیاز دورهٔ فعلی با شرط حفظ مانده حداقل 25.000 ریال در کارت، به دورهٔ بعدی قرعه‌کشی انتقال می‌یابد.
در صورت مشاهده هرگونه مغایرت یا پیشنهاد در امتیاز کسب‌شده، موارد را به مرکز ارتباط نوین به شماره تماس 48031000 – 021 اعلام فرمایید.

شرایط دریافت جایزه:

جشنواره قرعه‌کشی کارت‌های هدیه بانک اقتصاد نوین هر سه ماه یک‌بار برگزارشده و پس از برگزاری قرعه‌کشی، 4 رقم آخر کارت‌های برنده در این سایت منتشر می‌گردد.
پس از اعلام نتایج، برندگان هر دوره قرعه‌کشی باید حداکثر تا پایان دوره آتی، اطلاعات موردنیاز را (شامل نام و نام خانوادگی، کد ملی، شماره تماس، آدرس و شعبه موردنظر مشتری)، به مرکز ارتباطات نوین با شماره 48031000-021 اعلام نمایند.
برنده می‌بایست برای دریافت جایزه با همراه داشتن فیزیک کارت هدیه در تاریخ مقرر به یکی از شعب بانک اقتصاد نوین- که طی تماس با مرکز ارتباط نوین انتخاب نموده- مراجعه کنند.
درصورتی‌که برنده حداکثر تا پایان دوره بعد، با مرکز ارتباط نوین تماس نگیرد جایزه وی قابل پرداخت نخواهد بود.
مطالبی که ممکن است به آن علاقه داشته باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

5 دیدگاه
  1. وحید می‌نویسد

    سلام ایا میشود عکس روی کارت چاپ کنیم؟

  2. فاضله می‌نویسد

    کارت دائمی هم میشه با طرح دلخواه درخواست کرد؟

    1. رده می‌نویسد

      سلام
      خیر. هیچ بانکی این امکان رو نداره.

  3. فریدون می‌نویسد

    اقا چند؟

  4. ارغوان معماری می‌نویسد

    بسیار عالی

تسهیلات بدون ضامن
×
تسهیلات بدون ضامن و وثیقه
تا 50 میلیون تومان
ویپاد | ترابانک پاسارگاد