رده بررسی بانک پارسیان برای چه حساب‌هایی خدمات بیمه‌ای دارد؟

بانک پارسیان برای چه حساب‌هایی خدمات بیمه‌ای دارد؟

بررسی

بررسی خدمات متقابل بانک پارسیان و بیمه پارسیان

نویسنده: رده
19 تیر 1395

گروه بررسی رده، پیشتر در مطلب خدمات بانکی با چاشنی پوشش بیمه‌ای گفته بودیم برخی بانک‌ها برای تشویق مشتریان خود خدمات ارزش‌افزوده پوشش بیمه‌ای رایگان یا تخفیف‌دار برای مشتریانشان در نظر گرفته‌اند. در قسمت اول به بررسی خدمات متقابل بیمه‌ای بانک اقتصاد نوین و بیمه نوین پرداختیم در این قسمت خدمات مربوط به بانک پارسیان و بیمه پارسیان بررسی می‌شود.
بانک پارسیان سال گذشته به دارندگان سپرده در این بانک تخفیف بیمه بدنه خودرو و درمان مسافرتی ارائه می‌کرد اما این خدمات تغییر کرده و در حال حاضر این بانک سپرده‌گذاران را در مقابل آتش‌سوزی منزل و هزینه‌های درمانی بیمه می‌کند. برای دریافت این خدمات باید حساب بلندمدت یک‌ساله داشته باشید.
اگر موجودی حساب بلندمدت شما از 5 میلیون تومان بیشتر باشد بیمه آتش‌سوزی منزل مسکونی دریافت می‌کنید. حداکثر خسارت پرداختی به‌اندازه نصف مبلغ سپرده شماست و البته سقف خسارت پرداختی از 50 میلیون تومان هم نمی‌تواند رد شود. این نکته را مدنظر داشته باشید که خسارت پرداختی مربوط به ساختمان و تأسیسات آن است و برای اثاثیه خسارتی پرداخت نمی‌شود.
اگر از حسابتان برداشتی داشته باشید مبلغ حداکثر خسارت هم به‌صورت خودکار تغییر می‌کند و اگر حساب را ببندید بیمه هم لغو می‌شود.

برای سپرده بیشتر از 650 میلیون تومانی

اگر وضع موجودی حساب شما بهتر از این حرف‌ها بود و بالای 650 میلیون تومان را برای یک سال به بانک پارسیان سپرده باشید علاوه بر بیمه آتش‌سوزی بیمه درمانی نیز می‌شوید. این بیمه هزینه‌های درمان بیمارستانی شامل بستری شدن جراحی و موارد دیگر را با در نظر گرفتن شرایطی تأمین می‌کند. سقف تعهدات این بیمه در قبال میزان مختلف موجودی سپرده عبارت است از:

  1. اگر موجودی حساب شما بین 50 تا 70 میلیون تومان باشد بابت هزینه‌های بیمارستانی حداکثر 6 میلیون تومان و بابت هزینه‌های اعمال جراحی خاص حداکثر 12 میلیون تومان در سال پرداخت می‌شود.
  2. اگر موجودی حسابتان بیشتر از 70 میلیون تومان باشد سقف پرداخت سالانه بابت هزینه‌های بیمارستانی 8.5 میلیون تومان و بابت هزینه‌های اعمال جراحی خاص 17 میلیون تومان خواهد بود.
  3. و اگر موجودی شما بیشتر از 100 میلیون تومان باشید سقف پرداخت سالانه بابت هزینه‌های بیمارستانی به 10 و بابت هزینه‌های اعمال جراحی خاص به 20 میلیون تومان افزایش پیدا می‌کند.

اما شما از روز اول افتتاح حساب نمی‌توانید از بیمه درمانی خود استفاده کنید. دوره انتظار فعال شدن این بیمه 90 روز است یعنی حداقل باید 90 روز از روزی که موجودی حسابتان از 50 میلیون تومان بیشتر شده باشد بگذرد تا بتوانید از این بیمه استفاده کنید. اگر از حسابتان برداشت کنید سقف مبلغ خسارت هم به شرحی که گفته شد تغییر پیدا می‌کند و اگر موجودی حسابتان به زیر 50 میلیون تومان برسد این نوع بیمه به‌صورت خودکار لغو می‌شود.
آیا شما هم از خدمات، تخفیف بیمه‌ای استفاده کرده‌اید؟
تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.

مطالبی که ممکن است به آن علاقه داشته باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

تسهیلات بدون ضامن
×
تسهیلات بدون ضامن و وثیقه
تا 50 میلیون تومان
ویپاد | ترابانک پاسارگاد