رده بررسی بررسی خدمات متقابل بانک اقتصاد نوین و بیمه نوین

بررسی خدمات متقابل بانک اقتصاد نوین و بیمه نوین

بررسی

سپرده در بانک، تخفیف در بیمه

نویسنده: رده
11 خرداد 1395
به گزارش رده، پیشتر در مطلب خدمات بانکی با چاشنی پوشش بیمه‌ای گفته بودیم برخی بانک‌ها برای تشویق مشتریان خود خدمات ارزش‌افزوده پوشش بیمه‌ای رایگان یا تخفیف‌دار برای مشتریانشان در نظر گرفته‌اند.
بانک اقتصاد نوین نیز در پیروی از این الگو با همکاری شرکت بیمه نوین دارندگان سپرده‌های بلندمدت یک‌سالهٔ عادی خود را به‌صورت رایگان تحت پوشش بیمه‌ای آتش‌سوزی حوادث و درمان تکمیلی قرار داده است. شرایط بهره‌مندی از انواع مختلف این بیمه‌ها به این صورت است:
  1. اگر مبلغ سپرده شما بیشتر از 10 میلیون تومان باشد بیمه آتش‌سوزی منزل مسکونی رایگان دریافت می‌کنید. سقف تعهد این بیمه در مورد ساختمان 40 میلیون تومان و در مورد اثاثیه 20 میلیون تومان است.
  2. اگر وضع مالی‌تان بهتر باشد و سپرده شما از مبلغ 50 میلیون تومان بیشتر باشد علاوه بر بیمه آتش‌سوزی بیمهٔ حوادث نیز می‌شوید و در صورت فوت و یا ازکارافتادگی دائم ناشی از حادثه حداکثر تا مبلغ 50 میلیون تومان به خودتان یا بازماندگان پرداخت می‌شود.
  3. اما اگر موجودی شما از این هم بالاتر باشد و از مرز 100 میلیون تومان هم عبور کند علاوه بر دو بیمه قبلی بیمهٔ درکان تکمیلی نیز می‌شوید. حداکثر تعهدات سالیانه این بیمه بابت هزینه‌های بیمارستانی و اعمال جراحی 2.5 میلیون تومان است و بابت بستری شدن و اعمال جراحی مهم هم حداکثر 5 میلیون تومان می‌توانید در هر سال از بیمه دریافت کنید.
زمان شروع بیمهٔ شما از نیمه‌شب همان روزی است که حساب خود را باز کرده‌اید. 2 روز کاری بعد از افتتاح حساب خود هم می‌توانید به وب‌سایت بیمه نوین سر بزنید و با واردکردن کد ملی و شماره شناسنامه بیمه‌نامهٔ خودتان را پرینت بگیرید. البته این نکته را در نظر داشته باشید که اگر از حساب خود برداشت کنید و یا بخواهید حسابتان را ببندید، پوشش بیمه‌ای شما هم خودبه‌خود لغو می‌شود.
اگر تجربه‌ای یا مواجهه‌ای با خدمات بیمه ای بانک ها دارید، با در میان بگذارید.
مطالبی که ممکن است به آن علاقه داشته باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

تسهیلات بدون ضامن
×
تسهیلات بدون ضامن و وثیقه
تا 50 میلیون تومان
ویپاد | ترابانک پاسارگاد