رده بررسی 24 میلیون تومان وام خرید کالا در طرح پیوند ایرانی بانک تجارت

24 میلیون تومان وام خرید کالا در طرح پیوند ایرانی بانک تجارت

بررسی
نویسنده: رده
8 مرداد 1398
طرح ایرانی بانک تجارت

طرح پیوند ایرانی چیست؟

طرح پیوند ایرانی، طرح تسهیلاتی است که برای خرید کالاهای ایرانی در نظر گرفته شده است. در این طرح تسهیلات خرید کالای ساخت ایران به مبلغ 24 میلیون تومان با سود 18 درصد و اقساط 36 ماهه از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه به متقاضیان اعطا خواهد شد.

 

نام طرح پیوند ایرانی
میزان تسهیلات 24 میلیون تومان
سود تسهیلات 18 درصد
سقف اقساط 36 ماه
ضمانت یک نفر کسر از حقوق یا دو نفر ضامن مورد تایید بانک

چطور در طرح تسهیلاتی پیوند ایرانی ثبت‌نام کنیم؟

طبق اعلام بانک تجارت زمان آغاز اجرای طرح پیوند ایرانی از 12مردادماه است و مقرر شده تا حداکثر 30 روز بعد از ثبت درخواست متقاضیان، تسهیلات پرداخت شود. متقاضی می‌تواند در سایت فروشگاه رفاه با ثبت مشخصات شناسنامه‌ای و انتخاب کالاهای مورد نیاز و شعبه عامل، معرفی‌نامه را از سایت دریافت و به همراه پیش‌فاکتور به شعبه بانک مراجعه کند شعبه بانک تجارت موظف است ظرف 30 روز اقدامات اعتبارسنجی را انجام داده و و رقم تسهیلات را به حساب فروشگاه زنجیره‌ای رفاه واریز کند و برگه معرفی‌نامه پرفراژ شده از سوی بانک را به فروشگاه تحویل و کالای خود را تحویل بگیرد. معرفی‌شدگانی که در طی مدت 30 روز نتوانند مدارک را تکمیل کنند، به صورت مکانیزه از سوی سامانه پیوند ایرانی حذف خواهند شد.

ضمانت لازم برای دریافت تسهیلات پیوند ایرانی

متقاضیان تسهیلات خرید کالای ایرانی طرح پیوند ایرانی برای دریافت تسهیلات باید وثیقه‌ها و تضمین‌ها که برای طرح پیوند ایرانی در نظر گرفته شده را به بانک ارائه کنند. طبق قوانین و مقررات این طرح، متقاضی تسهیلات باید یک نفر ضامن با گواهی کسر از حقوق و یا دو نفر ضامن مورد تایید بانک را معرفی کند.

تحریک تقاضا در طرح پیوند ایرانی

بنا به گفته‌ مسئولان بانک تجارت، هدف از اجرای این طرح با تحریک تقاضا با محوریت رونق تولید است. بانک تجارت این اقدام را در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و در جهت حمایت از تولید کالای ایرانی عنوان کرده است.

فروشگاه رفاه عامل فروش کالاها

فروش کالاهای ایرانی در این طرح از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه انجام می‌شود و در همین راستا رسول محمدی مدیرعامل این شرکت گفته است: با توجه به ظرفیت‌های گسترده بانک تجارت و فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه و طیف عظیم مشتریان دو طرف، امکان توسعه همکاری‌ها در سطوح بسیار بالاتر فراهم است.

 

مطالبی که ممکن است به آن علاقه داشته باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

۱ دیدگاه
  1. زمانی می‌نویسد

    نزول اندر نزول

    5
    2
تسهیلات بدون ضامن
×
تسهیلات بدون ضامن و وثیقه
تا 50 میلیون تومان
ویپاد | ترابانک پاسارگاد