رده خبر تداوم کمک های بانک پاسارگاد به سیل زدگان گلستان

تداوم کمک های بانک پاسارگاد به سیل زدگان گلستان

خبر
نویسنده: رده
4 اردیبهشت 1398

به گزارش رده و به نقل از روابط عمومی بانک پاسارگاد، این بانک در راستای برنامه بلندمدت خود برای کمک به مناطق سیل‌زده کشور و طبق تصویب ستاد پشتیبانی این بانک که به همین منظور تشکیل‌شده است، در اقدامی دیگر 900 قلم انواع لوازم‌خانگی شامل 400 دستگاه تلویزیون و 500 دستگاه اجاق‌گاز را برای توزیع در استان گلستان به استانداری و کمیته امداد تحویل داد. کمک‌های این بانک به مناطق سیل‌زده همچنان ادامه خواهد داشت.
 
بر اساس این خبر، اسماعیل دوستی عضو هیأت‌عامل بانک و همراهان وی نیز در دیدار با آیت‌الله سید کاظم نور مفیدی نماینده ولی‌فقیه در گلستان و امام‌جمعه گرگان، مهندس غراوی استاندار گلستان و جمعی از مسئولان منطقه، از نزدیک در جریان مشکلات و چالش‌های ایجادشده ناشی از سیل قرار گرفتند. همچنین در سفر اخیر نمایندگان بانک پاسارگاد به مناطق سیل‌زده و در راستای برنامه اساسی این بانک، چند مدرسه آسیب‌دیده در منطقه شناسایی شد که امر احداث آن‌ها به‌زودی آغاز خواهد شد.
 
پیش‌ازاین نیز بانک پاسارگاد علاوه بر اختصاص حداقل یک روز حقوق سرمایه‌انسانی به این امر خطیر و اهدای نقدی مبلغ 10 میلیارد ریال، 250 هزار بطری آب و 1350 تخته پتو به استان‌های لرستان و ایلام ارسال کرده‌بود و نسبت به ساخت مدارس آسیب‌دیده در اثر سیل نیز مشارکت خواهد کرد.
 
بانک پاسارگاد در سال جاری، کمک به هم‌وطنان سیل‌زده کشور را از اصلی‌ترین برنامه‌های خود می‌داند و برای رفع کامل مشکلات و بازگشت هم‌وطنان به زندگی عادی، از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.
 

مطالبی که ممکن است به آن علاقه داشته باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

تسهیلات بدون ضامن
×
تسهیلات بدون ضامن و وثیقه
تا 50 میلیون تومان
ویپاد | ترابانک پاسارگاد