رده خبر خرید فروشگاهی و دریافت دینار در عراق

خرید فروشگاهی و دریافت دینار در عراق

خبر

امکان بانک پارسیان برای زائران اربعین

نویسنده: رده
8 آبان 1396

 خدمات بانک پارسیان به زائران اربعین

طبق اعلام بانک پارسیان از ابتدای آبان ماه امسال 4 دستگاه خودروی حامل خودپرداز سیار در مناطق مرزی چون شلمچه، چزابه، مهران و خسروی مستقرشده‌اند و به خدمات مختلف بانکی را به زائران اربعین ارائه می‌کنند. همچنین شعب اهواز، ایلام، فردوسی، کرمانشاه، خرمشهر بانک پارسیان به‌عنوان شعب ON CALL جهت انجام عملیات پول گذاری دستگاه خودپرداز در شهرهای شلمچه، چزابه، خسروی و مهران تعیین‌شده‌اند. از سوی دیگر شعب ایلام و خرمشهر بانک پارسیان نیز به‌عنوان شعب کشیک تعیین شدند تا به زائران اربعین خدمات بانکی موردنیاز را ارائه کنند.
 

افزایش سقف برداشت از خودپرداز

اقدامات لازم در خصوص افزایش سقف پرداخت نقدی از دستگاه‌های خودپرداز پارسیان که مبلغ 500 هزار تومان است به‌صورت درون بانکی در مرزهای خارجی کشور در استان‌های خوزستان، ایلام و کرمانشاه صورت گرفته است که از اول آبان ماه سال جاری اجرایی شده است.
 

خودپردازهای ارزی پارسیان

خودپردازهای ارزی پارسیان درمرزهای خروجی کشور شامل شلمچه، چزابه، مهران و خسروی مستقرشده‌اند و ظرف چند روز آینده دستگاه‌های خودپرداز این بانک نسبت به پرداخت نقدی ارز دینار عراق به زائران از طریق کارت‌های صادره کلیه بانک‌ها اقدام خواهند کرد.
 

استقرار خودپرداز پارسیان در عراق

بانک پارسیان مجوز استقرار دستگاه‌های خودپرداز خود را در شهرهای کربلا و نجف، اخذ کرده است و دستگاه‌های مذکور در حال استقرار در شهرهای کربلا و نجف هستند که ظرف چند روز آینده امکان پرداخت دینار عراق به زائران فراهم خواهد شد. متقاضیان با کلیه کارت‌های بانکی عضو شتاب امکان استفاده از این خدمات خودپردازهای پارسیان را دارند که آدرس محل استقرار آن‌ها متعاقباً اعلام خواهد شد.
 

خرید با کارت‌خوان پارسیان در عراق

طبق اعلام بانک پارسیان در راستای خدمت‌رسانی به زائران اربعین، بیش از 200 دستگاه کارت‌خوان در شهرهای نجف، کربلا، کوفه و بغداد همچنین در اماکن تجاری، خدماتی و فروشگاه‌ها توسط شرکت تجارت الکترونیک بانک پارسیان در حال تعبیه است که امکان خرید با تمامی کارت‌های عضو شتاب را برای زائران ایرانی فراهم می‌کند.
 

فعالیت شعب پارسیان در عراق

علاوه بر خدمات دستگاه‌های خودپرداز بانک پارسیان که در مرزهای خروجی و همچنین شهرهای مختلف عراق مستقرشده و همچنین دستگاه‌های کارت‌خوان تعبیه‌شده در مراکز مختلف تجاری و خدماتی کشور عراق، شعب این بانک در بغداد و نجف نیز خدمات بانکی لازم را به زائران اربعین ارائه می‌کنند.
 

مطالبی که ممکن است به آن علاقه داشته باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

تسهیلات بدون ضامن
×
تسهیلات بدون ضامن و وثیقه
تا 50 میلیون تومان
ویپاد | ترابانک پاسارگاد