رده خبر صدور نزدیک به 13000 «هوادار کارت» کوثر

صدور نزدیک به 13000 «هوادار کارت» کوثر

خبر
نویسنده: رده
1 خرداد 1395
کارت‌های هواداری کوثر هم‌اکنون در شبکه شتاب فعال است و هواداران سه تیم استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی پس از دریافت کارت خود می‌توانند تمام عملیات بانکی تعریف‌شده برای کارت‌های عضو شتاب را انجام دهند.
دریافت کارت‌های هواداری به‌سادگی میسر خواهد بود و تمام هواداران تیم‌های استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی می‌توانند برای دریافت کارت هواداری خود به 350 شعبه موسسه اعتباری کوثر در سراسر کشور مراجعه کنند و برای این منظور همان فرآیند معمول برای صدور کارت‌های بانکی از قبیل افتتاح حساب و تکمیل فرم انجام خواهد شد.
همه هواداران می‌توانند با افتتاح یک حساب عادی در موسسه، کارت‌بانکی خود را با لوگوی تیم مورد علاقه‌شان دریافت کنند و بلافاصله بعد از فعال شدن کارت‌ها از مزایای آن بهره‌مند شوند، این حساب یک حساب عادی بانکی است و هوادار کارت کوثر تمام قابلیت‌های سایر کارت‌ها را دارد.
تخفیف‌های ویژه از فروشگاه‌ها و مؤسسات طرف قرارداد طرح هواداری کوثر شامل افق کوروش، کفش ملی، رستوران‌های پدر خوب، اینترنت آسیاتک، جیرینگ و همراه اول پس از فعال‌سازی کارت به هواداران محترم ارائه خواهد شد.
با افتتاح حساب هواداری در موسسه اعتباری کوثر، هواداران علاوه بر بهره‌مندی از امتیازات و تخفیف‌های خاص از تیم محبوبشان نیز حمایت می‌کنند.
از مجموع 12762 فقره کارت هواداری صادره از سوی موسسه اعتباری کوثر تا پایان اردیبهشت‌ماه سال جاری هواداران تیم‌های استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی به ترتیب دارای 3676، 8316 و 770 سهم از مجموع کارت‌های هواداری هستند.
با شروع دوره جدید مسابقات لیگ برتر و فصل جاری، موسسه اعتباری کوثر کمافی‌السابق در زمان بازی این تیم‌ها با استقرار باجه‌هایی به هواداران ارائه خدمت می‌کند. در این راستا همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه جهت افتتاح حساب و دریافت کارت هواداری الزامی است.
مطالبی که ممکن است به آن علاقه داشته باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

3 دیدگاه
  1. ماهان سهرابی می‌نویسد

    ESTEGHLAL

    1
  2. ناشناس می‌نویسد

    شعبه بابل: رئیس شعبه: روح اله اکبری آدرس: بابل، خیابان مدرس، روبروی مجتمع یاس تلفن: 01132205101

  3. عمار می‌نویسد

    اقا تو شهرما بابل هم این موسسه هستش کجا هستش میشه ادرسش روبه ما بدین

تسهیلات بدون ضامن
×
تسهیلات بدون ضامن و وثیقه
تا 50 میلیون تومان
ویپاد | ترابانک پاسارگاد