رده خبر تعداد کارت‌های الکترونیکی بانک صادرات ایران از مرز 55 میلیون کارت گذر کرد

تعداد کارت‌های الکترونیکی بانک صادرات ایران از مرز 55 میلیون کارت گذر کرد

خبر
نویسنده: رده
8 اسفند 1394
به گزارش رده و به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک در راستای جلب رضایت مشتریان، ارتقای کیفی خدمات، تنوع‌بخشی به محصولات و توسعه بانکداری الکترونیک، نسبت به صدور و تحویل انواع کارت‌بانکی به مشتریان و متقاضیان در اسرع وقت اقدام می‌نماید. بر این اساس تا پایان مهرماه امسال 55 میلیون و 402 هزار کارت الکترونیکی بانکی صادر و تحویل مشتریان نموده است که از این تعداد، بیش از 38 میلیون کارت مربوط به سپهر کارت‌های صادره است.
این گزارش حاکی است از بین انواع کارت‌های الکترونیکی، کارت‌های سپهر با توجه به قابلیت‌های زیاد آن‌که امکان دریافت و انتقال وجه از طریق دستگاه‌های خودپرداز، خرید online از طریق بسترهای اینترنتی، خرید با استفاده از دستگاه‌های پایانه فروش و… را برای مشتریان فراهم می‌سازد بیشتر مورد استقبال قرارگرفته است.
 دارندگان سپهر کارت‌ها می‌توانند از خدمات متنوع دستگاه‌های خودپرداز، خدمت پرداخت تلفنی قبوض و تلفن‌بانک از طریق سامانه صدای سپهر (09602)، پایانه‌های فروش نصب‌شده در فروشگاه‌های معتبر سراسر کشور و دستگاه‌های کارت‌خوان شعب استفاده نمایند.
گفتنی است بانک صادرات ایران با 2600 شعبه در سراسر کشور، 385 هزار و 420 دستگاه کارت‌خوان متصل به حساب‌های این بانک، 477 هزار مشتری اینترنتی و ارائه انواع خدمات متنوع نوین بانکی به‌عنوان بزرگ‌ترین بانک بورسی خصوصی کشور نقش مؤثری در توسعه و نهادینه کردن فرهنگ بانکداری الکترونیک در جامعه ایفا نموده است.
مطالبی که ممکن است به آن علاقه داشته باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

تسهیلات بدون ضامن
×
تسهیلات بدون ضامن و وثیقه
تا 50 میلیون تومان
ویپاد | ترابانک پاسارگاد