رشد 30 درصدی تعداد تراکنشهای پایانههای فروش بانک صادرات ایران
در دیماه 94 نسبت به مقطع زمانی مشابه اتفاق افتاد:
مجموع تعداد تراکنشهای بانکی دستگاههای پایانه فروش متصل به حسابهای بانک صادرات ایران در دیماه سالجاری نسبت به مقطع زمانی مشابه در سال قبل 30 درصد رشد را نشان میدهد.
به گزارش رده و به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک در راستای افزایش سطح دسترسی مردم به ابزارهای نوین بانکی و کاهش هزینهها، ترافیک و آلودگی هوا، توسعه این ابزارها را در اولویت قرارداده است. آمارهای عملکردی حاکی از آن است که بیش از 39 میلیون تراکنش توسط پایانههای فروش متصل به حسابهای این بانک در دی ماه انجام گرفته که این میزان بیانگر رشد 30 درصدی تراکنشها نسبت به مقطع زمانی مشابه در سال 93 میباشد.
همچنین گزارش یاد شده بیانگر رشد 15 درصدی تعداد کل تراکنشهای سیستم سپهر در دی ماه سال جاری نسبت مقطع مشابه در سال قبل میباشد که این میزان رشد گویای استقبال بیشتر مردم از خدمات نوین این بانک است.
شایان ذکر است این بانک به منظور ارج نهادن به نقش و جایگاه مشتریان به تازگی طرح کلیک را عرضه نموده که طی آن کلیه مشتریان حقیقی که دارای حداقل یک حساب در این بانک هستند و یا نسبت به افتتاح حساب اقدام مینمایند، با استفاده از درگاههای الکترونیکی و انجام تراکنشهای غیرحضوری میتوانند اقدام به کسب امتیاز نمایند. این گزارش میافزاید امتیاز هر فعالیت در طرح کلیک براساس جدول جامع امتیازی بخش بانکداری الکترونیکی مندرج در وب سایت باشگاه مشتریان به نشانی club.bsi.ir محاسبه گردیده و مشتریان گرامی میتوانند با مراجعه به سایت یادشده ضمن ثبت نام در باشگاه مشتریان امتیاز قابل کسب از هر فعالیت در طرح کلیک را مشاهده نمایند و از جوایز این طرح شامل دو دستگاه خودروی هیوندای IX35، 100 عدد کمک هزینه خرید لپ تاپ، 200 عدد کمک هزینه خرید گوشی هوشمند، 200 عدد کمک هزینه خرید تبلت و 200 عدد کمک هزینه خرید ساعت مچی هوشمند برخوردار شوند.
این بانک با 468 هزار مشتری اینترنتی با میانگین حدود 12 میلیون تراکنش در ماه با رشد 21 درصدی، تعداد 391 هزار دستگاه پایانه فروش (کارتخوان) متصل به حسابهای بانک صادرات ایران و صدور حدود 53 میلیون انواع کارتهای الکترونیک به عنوان بزرگترین بانک بورسی کشور نقش بسزایی در ترویج بانکداری نوین دارد.
همچنین گزارش یاد شده بیانگر رشد 15 درصدی تعداد کل تراکنشهای سیستم سپهر در دی ماه سال جاری نسبت مقطع مشابه در سال قبل میباشد که این میزان رشد گویای استقبال بیشتر مردم از خدمات نوین این بانک است.
شایان ذکر است این بانک به منظور ارج نهادن به نقش و جایگاه مشتریان به تازگی طرح کلیک را عرضه نموده که طی آن کلیه مشتریان حقیقی که دارای حداقل یک حساب در این بانک هستند و یا نسبت به افتتاح حساب اقدام مینمایند، با استفاده از درگاههای الکترونیکی و انجام تراکنشهای غیرحضوری میتوانند اقدام به کسب امتیاز نمایند. این گزارش میافزاید امتیاز هر فعالیت در طرح کلیک براساس جدول جامع امتیازی بخش بانکداری الکترونیکی مندرج در وب سایت باشگاه مشتریان به نشانی club.bsi.ir محاسبه گردیده و مشتریان گرامی میتوانند با مراجعه به سایت یادشده ضمن ثبت نام در باشگاه مشتریان امتیاز قابل کسب از هر فعالیت در طرح کلیک را مشاهده نمایند و از جوایز این طرح شامل دو دستگاه خودروی هیوندای IX35، 100 عدد کمک هزینه خرید لپ تاپ، 200 عدد کمک هزینه خرید گوشی هوشمند، 200 عدد کمک هزینه خرید تبلت و 200 عدد کمک هزینه خرید ساعت مچی هوشمند برخوردار شوند.
این بانک با 468 هزار مشتری اینترنتی با میانگین حدود 12 میلیون تراکنش در ماه با رشد 21 درصدی، تعداد 391 هزار دستگاه پایانه فروش (کارتخوان) متصل به حسابهای بانک صادرات ایران و صدور حدود 53 میلیون انواع کارتهای الکترونیک به عنوان بزرگترین بانک بورسی کشور نقش بسزایی در ترویج بانکداری نوین دارد.