مدیریت هزینه و درآمدها با سامانه هدف بانک آینده
بانک آینده «سامانه هدف» را به مجموعه خدمات بانکی خود افزود.
به گزارش رده و به نقل از وبسایت بانک آینده، این سامانه که باهدف بهبود سبک زندگی و مدیریت هزینه و درآمدهای شخصی مشتریان بانک آینده راهاندازی شده است، مانند یک حسابدار شخصی دیجیتال عمل کرده و با دریافت خودکار دادههای تراکنش مالی مشتریان و دستهبندی صورتحسابها، گزارش کاملی از وضعیت مالی مشتریان، به آنها ارائه میکند.
کافی است؛ مشتریان بانک آینده بودجه خود را در این سامانه ثبت کنند تا علاوه بر دریافت گزارش و هشدارهای مالی از سوی بانک، با ثبت دستی سایر تراکنشها (با دریافت فایل Excel حسابهای خود در سایر بانکها)، نمودارهای تحلیلی مربوط بهحساب خود که به بررسی روند مالی حساب آنها پرداخته است را نیز دریافت کنند.
این سامانه به کاربران کمک میکند تا بهسادگی گزارشی از هزینهها و درآمدهایشان داشته باشند و وضعیت مالی خود را بررسی و مدیریت کنند.
در حاشیه این خدمات، پیشنهادهایی برای تخصیص بودجه به سرفصل هزینههای مشتری، ارائهشده که کمک بزرگی در مدیریت هزینه و درآمدهای شخصی مشتریان بانک بهحساب میآید.
برای استفاده از سامانه هدف باید ابتدا عضو پیشخوان مجازی بانک آینده شد. پس از دریافت کلمه عبور پیشخوان، با استفاده از شماره مشتری و کلمه عبور خود میتوان از سامانه هدف نیز استفاده کرد.
بانک آینده از مشتریان خود خواسته است برای کسب اطلاعات بیشتر با شعب بانک آینده و یا با مرکز ارتباط آینده با شماره تلفن 27663200-021 تماس بگیرند.
کافی است؛ مشتریان بانک آینده بودجه خود را در این سامانه ثبت کنند تا علاوه بر دریافت گزارش و هشدارهای مالی از سوی بانک، با ثبت دستی سایر تراکنشها (با دریافت فایل Excel حسابهای خود در سایر بانکها)، نمودارهای تحلیلی مربوط بهحساب خود که به بررسی روند مالی حساب آنها پرداخته است را نیز دریافت کنند.
این سامانه به کاربران کمک میکند تا بهسادگی گزارشی از هزینهها و درآمدهایشان داشته باشند و وضعیت مالی خود را بررسی و مدیریت کنند.
در حاشیه این خدمات، پیشنهادهایی برای تخصیص بودجه به سرفصل هزینههای مشتری، ارائهشده که کمک بزرگی در مدیریت هزینه و درآمدهای شخصی مشتریان بانک بهحساب میآید.
برای استفاده از سامانه هدف باید ابتدا عضو پیشخوان مجازی بانک آینده شد. پس از دریافت کلمه عبور پیشخوان، با استفاده از شماره مشتری و کلمه عبور خود میتوان از سامانه هدف نیز استفاده کرد.
بانک آینده از مشتریان خود خواسته است برای کسب اطلاعات بیشتر با شعب بانک آینده و یا با مرکز ارتباط آینده با شماره تلفن 27663200-021 تماس بگیرند.