رده رپورتاژ آگهی سبدگردان آسمان؛ بهترین روش سرمایه گذاری برای کودکان

سبدگردان آسمان؛ بهترین روش سرمایه گذاری برای کودکان

رپورتاژ آگهی

در سال ۱۴۰۰ این روش سرمایه‌گذاری را امتحان کنید

نویسنده: رضا رضایی
1 تیر 1400

آیا شما سرمایه‌گذاری برای آینده فرزندانتان را شروع کرده‌اید؟ برای آینده آن‌ها چه برنامه‌ای دارید؟ به نظر شما مناسب‌ترین و بهترین گزینه سرمایه گذاری بلندمدت بدون نیاز به دانش تخصصی برای کودکانتان چیست؟

سرمایه گذاری برای کودکان همواره یکی از دغدغه های والدین آینده‌نگر بوده که با توجه به شرایط کشور  و تورم روزافزون ، نگرانی درباره آینده مالی فرزندان نسبت به گذشته بیشتر هم شده است. در این مطلب ما تلاش می‌کنیم پاسخ این سوالات را به طور کامل و از جنبه‌های مختلف مورد بررسی قرار دهیم تا از همین الان برای تامین هزینه تحصیل و مخارج دانشگاه، تامین مخارج ازدواج و جهیزیه فرزندان برنامه‌ریزی کنید.

اما آیا واقعاً این گزینه‌ها پرسودترین بازارها برای سرمایه گذاری هستند؟ آیا گزینه‌های پربازده‌تر، امن‌تر و کم‌ریسک‌تر دیگری برای تامین آینده مالی کودکان نیز وجود دارد؟

باید گفت بله؛ بورس یا بازار سهام با اختلاف معناداری جلوتر از همه بازارهای مذکور است. اگر از زمان بدو تولد فرزندتان، به مرور زمان و به صورت پیوسته حتی با مبالغ کمتر از 500 هزار تومان در بورس سرمایه‌گذاری کرده و به صورت بلند مدت نگهداری کنید، مطمئن باشید اتفاق بسیار مبارکی در زندگی فرزندانتان رقم زده اید و به لحاظ مالی آینده او را با خیال راحت تضمین کرده‌اید.

برای اینکه بتوانید از بازار سهام (بورس) بیشترین منفعت و سود ناشی از سرمایه گذاری را کسب کنید، نیاز به تجربه، تخصص، دانش مالی و زمان کافی دارید. متاسفانه عموم جامعه به دلیل نداشتن فرصت و تخصص کافی، طی سالیان گذشته از سودهای جذاب و قابل‌تکرار بورس بی‌بهره بوده‌اند. در سال 1390 سازمان بورس و اوراق بهادار جهت کمک به اشخاصی که تمایل به سرمایه گذاری در بازار سرمایه و برای کودکان خود را دارند، اما شرایط لازم برای ورود به این بازار را ندارند، راهکاری اندیشید و زمینه ورود همه اشخاص با هر سطح دانش مالی به بازار سرمایه را فراهم کرد.

شرکت سبدگردان آسمان نیز به عنوان دومین سبدگردان رسمی کشور در مرداد ماه 1390 فعالیتش را آغاز کرد و طی 10 سال فعالیت حرفه ای در حوزه سبدگردانی به عنوان یک گزینه مطمئن و امن برای سرمایه‌گذاری خود را معرفی کرده است.

 

آسمان یکم و بازدهی 7300 درصدی

«ماهان» که زمان تولدش با تولد صندوق آسمان یکم در شهریور 1391 یکسان است و والدینش به همین مناسبت به عنوان ولی به نام او 50 میلیون تومان سرمایه گذاری کردند؛ هم اکنون و در سن 8 سالگی صاحب سرمایه 3 میلیارد و 650 میلیون تومانی است. این صندوق طی 8 سال فعالیت 7300 درصد بازدهی کسب کرده است.

آسمان خاورمیانه و بازدهی 3200 درصدی

پدر و مادر «نهال» از جمله والدینی بودند که در صندوق آسمان خاورمیانه با 25 میلیون تومان سرمایه‌گذاری کردند؛ این سرمایه‌گذاری به نام نهال خانم است و ایشان مهر ماه سال 1400 کلاس اولی خواهد بود. کلاس اولی‌ای که 550 میلیون تومان سرمایه دارد و برای سال اول ابتدایی حداکثر به 20 میلیون تومان از این پول نیاز دارد و مابقی همچنان در صندوق آسمان خاورمیانه برای آینده او سرمایه گذاری می‌شود.

مطالبی که ممکن است به آن علاقه داشته باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

تسهیلات بدون ضامن
×
تسهیلات بدون ضامن و وثیقه
تا 50 میلیون تومان
ویپاد | ترابانک پاسارگاد