رده رپورتاژ آگهی بیمه بدنه آزادراهی چیست؟ سفر با خیال راحت با اپلیکیشن تاپ

بیمه بدنه آزادراهی چیست؟ سفر با خیال راحت با اپلیکیشن تاپ

رپورتاژ آگهی
نویسنده: رضا رضایی
4 اردیبهشت 1400

میزان خسارت‌های حوادث رانندگی در سال تا میلیاردها تومان برآورد می‌شود و گاها این خسارات غیر قابل جبران هستند یا ضربات مالی شدیدی به خانواده‌ها وارد می‌کنند. داشتن یک بیمه بدنه آزادراهی مطمئن برای هر سفر می‌تواند سفری با خیال راحت‌ و اوقات بهتری برای هر مسافر به ارمغان بیاورد. با ویژگی جدید اپلیکیشن تاپ، شما می‌توانید در هر لحظه پیش از سفر، با هزینه بسیار مقرون به صرفه، بیمه بدنه آزادراهی را از بیمه کارآفرین تهیه کنید. برای استفاده از خدمات اپلیکیشن تاپ، فقط کافیست کاربر تاپ باشید.

 

چرا از تاپ بیمه بدنه آزادراهی بخریم؟

خرید بیمه بدنه آزادراهی کارآفرین، یکی از سرویس‌های جدید و جذاب اپلیکیشن تاپ است که در کمتر نرم‌افزار ارائه کننده خدمات الکترونیکی می‌توانید مشابه آن را پیدا کنید. مزیت‌های اصلی خرید بیمه بدنه آزادراهی از اپلیکیشن تاپ عبارتند از:

سرعت خرید بیمه: با اپلیکیشن تاپ، در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌توانید خودروی خود را برای انجام سفر بیمه کنید. لازم نیست از مدت‌ها قبل برای خرید این بیمه اقدام کنید. بیمه شما به صورت آنی ثبت شده و قابل استفاده خواهد بود.

هزینه پایین: با خرید بیمه بدنه آزادراهی از اپلیکیشن تاپ، با کمترین هزینه ممکن خودروی خود را در طول سفر بیمه می‌کنید. همین حالا دست به کار شوید و قیمت تمام شده بیمه بدنه مقاصد مختلف را در اپلیکیشن ببینید. قطعا از قیمت پایین آن غافل‌گیر خواهید شد.

سادگی خرید بیمه با تاپ و پرهیز از ایجاد پیچیدگی‌های غیر ضروری: برای خرید بیمه بدنه آزادراهی با اپلیکیشن تاپ تنها کافیست، پلاک خوردوی خود را در اپلیکیشن ثبت کنید و مبدأ، مقصد و زمان سفر خود را وارد کنید. تاپ با ساده سازی مراحل خرید بیمه، انجام مراحل را برای همه کاربران راحت کرده است.

شرایط و ویژگی‌های خرید بیمه بدنه آزادراهی با اپلیکیشن تاپ

در حال حاضر تعدادی از پر تردد ترین مسیرهای سفر و آزادراه‌های کشور تحت پوشش خدمات خرید آنلاین بیمه بدنه آزادراهی کارآفرین با اپلیکیشن تاپ قرار گرفته‌اند. بیمه خودرو به خصوص در مسیرهای پر تردد آزادراهی و جاده‌ای می‌تواند خیال راننده و سرنشینان خودرو را تا حد زیادی از یک سفر ایمن راحت کند. علاوه بر این با هزینه پایین خرید بیمه بدنه آزادراهی نسبت به امکاناتی که در اختیار صاحب خودرو قرار می‌دهد و سرعت و سهولت بالای مراحل خرید با اپلیکیشن تاپ، تهیه این بیمه منطقی و ارزشمند به نظر می‌رسد.

شرایط بیمه‌نامه بیمه بدنه آزادراهی کارآفرین با اپلیکیشن تاپ به شرح زیر است:

  • سقف پوشش بیمه بدنه تا سقف 20 میلیون تومان است.
  • مدت زمان پوشش بیمه بدنه آزادراهی از ابتدا تا انتهای اتوبان‌های انتخاب شده توسط کاربر را شامل می‌شود.
  • برای دریافت خسارت از بیمه، ارائه کروکی پلیس بزرگراه الزامی است. پس در صورت بروز حادثه، برای کشیدن کروکی، تا رسیدن پلیس راه منتظر بمانید.
  • خسارت‌های وارده از تمام شعب بیمه کارآفرین در سراسر کشور قابل دریافت است.

 

راهنمای مرحله به مرحله خرید بیمه بدنه آزادراهی با اپلیکیشن تاپ

برای خرید بیمه بدنه آزادراهی و سایر خدمات خودرویی تاپ، پیش از هرچیز باید پلاک خودروی خود را در اپلیکیشن ثبت کنید. اگر پیش از این پلاک خودرو خود را ثبت نکرده‌اید این امکان در بخش خرید بیمه بدنه آزادراهی نیز برای شما فراهم شده است.

برای خرید بیمه مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

  1. ابتدا وارد اپلیکشن شده و سپس از منوی صفحه اصلی، گزینه «خدمات خودرو» را انتخاب کنید.
  2. در صفحه بعد گزینه سوم، «بیمه بدنه تک سفره آزادراهی» را لمس کنید.
  3. اگر از قبل پلاک خودرو خود ا در تاپ وارد کرده‌اید، روی آن کلیک کنید و در غیر اینصورت ابتدا گزینه افزودن پلاک جدید را لمس و شماره و پلاک خوردو و سایر اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید.
  4. در مرحله بعد تاریخ سفر، مبدأ و مقصد را مشخص کنید. با لمس منوی کشویی مبدأ و مقصد، لیست آزادراه‌های تحت پوشش بیمه برای شما نمایش داده می‌شود.
  5. پس از انتخاب زمان، مبدأ و مقصد سفر، قوانین و شرایط بیمه را مطالعه و در صورت تأیید تیک آن را بزنید. در آخر گزینه تایید را لمس کنید.
  6. در صفحه بعد مسیر مشخص شده را دوباره چک کنید و سپس گزینه تایید را انتخاب کنید.
  7. حالا وارد صفحه پرداخت شده‌اید. اطلاعات لازم را وارد و مبلغ بیمه را پرداخت کنید.

تاپ، دستیاری مناسب برای تمام خدمات الکترونیک روزانه

تاپ، برای سهولت زندگی شهروندان معاصر و رفع نیازهای الکترونیک کاربران خود در کوتاه‌ترین زمان و ساده‌ترین روش ایجاد شده است. برای استفاده از خدمات تاپ، فقط کافیست کاربر این اپلیکیشن باشید.

با نصب اپلیکیشن تاپ، علاوه بر امکان خرید آنی بیمه بدنه آزادراهی، امکانات کاربردی بسیار دیگری هم در اختیار شما قرار می‌گیرد. این خدمات، سرویس‌های متنوعی از خدمات پرداخت کارت به کارت، پرداخت قبوض، خرید شارژ همراه . اینترنت، خدمات خودرویی؛ تا خدمات گردشگری و خیریه را  شامل می‌شود. برخی از ویژگی‌های اپلیکیشن تاپ عبارتند از:

خدمات خودرویی:

  • پرداخت عوارض خودرو
  • پرداخت خودکار عوارض عوارض آزادراهی
  • پرداخت عوارض ورود به طرح ترافیک
  • پرداخت قبوض جریمه خودرو
  • خدمات پارک حاشیه‌ای

https://top.ir/toll

خدمات خرید بیمه:

  • خرید آنی بیمه شخص ثالث (نقدی و اقساطی)
  • خرید بیمه بدنه (نقدی و اقساطی)
  • خرید بیمه آتش‌سوزی
  • خرید بیمه عمر و بازنشستگی
  • خرید بیمه تکیلی درمان

خدمات مالی:

  • خدمات صدور، استعلام و انتقال چک سامانه صیاد
  • ثبت‌نام سامانه سجام و اعتبارسنجی فردی
  • خدمات دارندگان کارت‌های بانکی پارسی کارت
  • پرداخت از کیف پول آنلاین تاپ

خدمات پرداخت قبوض:

  • پرداخت قبوض برق، گاز، آب، تلفن و …
  • پرداخت قبوض خطوط تلفن همراه ثابت

خدمات اپراتورهای همراه:

  • خرید شارژ سیم کارت‌های اعتباری اپراتورهای ایرانسل، همراه اول و رایتل
  • خرید بسته‌های اینترنت همراه

علاوه بر این‌ها با نصب اپلیکیشن تاپ، خدمات جذاب دیگری مانند خرید بلیت اماکن گردشگری، امور خیریه، مشاهده سوابق تراکنش‌های کارت به کارت، خرید کارت هدیه فیزیکی و دیجیتال و بسیاری امکانات دیگر در دسترس شما قرار می‌گیرد.

در واقع، با گسترش ویژگی‌ها و امکانات این اپلیکیشن، تاپ فقط یک اپلیکیشن ساده پرداخت نیست. بلکه دستیاری همه کاره برای ایجاد سهولت و سرعت در دریافت خدمات آنلاین ضروری و ذخیره کردن زمان کاربران خود برای رسیدگی به امور مهم‌تر است.

 

راه‌های دانلود و نصب اپلیکیشن تاپ

نصب اپلیکیشن تاپ، بیشتر از سه دقیقه از وقت شما را نمی‌گیرد. تاپ، یک اپلیکیشن کم حجم است و برای استفاده از آن فقط به یک گوشی تلفن همراه هوشمند نیاز دارید. برای دانلود و نصب اپلیکیشن تاپ از یکی از منابع زیر استفاده کنید:

لینک دانلود اپلیکیشن تاپ از گوگل پلی:

ir.tgbs.peccharge

لینک دانلود اپلیکیشن تاپ از مایکت:

https://myket.ir/app/ir.tgbs.peccharge

 

لینک دانلود اپلیکیشن TOP از کافه بازار :

https://cafebazaar.ir/app/ir.tgbs.peccharge

مطالبی که ممکن است به آن علاقه داشته باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

وام بدون چک و ضامن
×
وام بدون چک و ضامن
تا 50 میلیون تومان
دیجی‌پی