رده بررسی «رده» در سالی که گذشت

«رده» در سالی که گذشت

بررسی

چیزی شبیه گزارش عملکرد و نمایش اعتماد و محبت شما

نویسنده: رضا رضایی
1 فروردین 1400
گزارش رده

با بررسی نتایج گزارش و آنالیز عملکرد سایت رده در سال 99 خستگی‌ از تنمان درآمد؛ تا به امروز یک میلیون و ۳۰۰ هزار کاربر در رده ثبت‌نام کردند که شامل یک میلیون شماره موبایل منحصربه‌فرد و ۳۰۰ هزار ایمیل متفاوت است.

تلاش ما در رده این بوده که به ساده‌ترین شکل ممکن خدمات بانکی را به شما معرفی کنیم و با فراهم کردن امکان مقایسه میان خدمات بانک‌ها و موسسات مالی مختلف به شما کمک کنیم تا بدون اینکه نیاز به مراجعه حضوری داشته باشید و زمان زیادی را صرف این کار کنید، به راحتی پاسخ سوالات خود را دریافت کنید و بهترین تصمیم را بگیرید.

در ادامه گزارش ۹۹ رده خوشبختانه تا به امروز کاربران زیادی برای پیدا کردن وام بانکی مناسب، دریافت شماره حساب و شماره شبا و آشنایی با خدمات بانکی مختلف به سایت رده سر زده‌اند و نیازشان را برطرف ساخته‌اند. بنابر این بازدید از سایت رده تا آخرین روز کاری سال 99 به ۴۱ میلیون نفر رسید و در نتایج گوگل ۲۷ میلیون بار کلیک شده است.

 

معرفی my محصول جدید رده

در ماه‌های ابتدایی سال 99، صفحه خدمات مالی و بانکی my به منظور آسان‌تر ساختن فرآیندهای بانکی برای کاربران رده رونمایی شد. برای اینکه از امکانات my بهره‌مند شوید و کارهای بانکی خود را خیلی سریع و راحت انجام دهید، تنها کافی است در آن ثبت‌نام کنید. در سالی که گذشت استقبال شما از این محصول، به ما انگیزه داد تا به زودی در روزهای ابتدایی سال ۱۴۰۰ از نسخه به‌روز شده و نهایی اپلیکیشن رده رونمایی کنیم.

عضویت در رده

خدمات تبدیل شبا با رده

به کمک my رده به راحتی می‌توانید از روی شماره کارت یا شماره حسابتان شماره شبا خود را به دست آورید. همچنین استعلام شماره شبا و تبدیل شماره کارت به حساب نیز از طریق این صفحه امکان‌پذیر است. تجربه کاربری خوب در کنار پاسخگویی بخش پشتیبانی سبب شده تا تعداد ثبت‌نامی‌های my روزبه‌روز افزایش پیدا کند. البته بدون عضویت در رده هم می‌توانید شماره شبا بگیرید ولی فقط با شماره حساب. در سالی که گذشت به دلیل ایرادات سرویس‌دهنده این خدمات، برای مخاطبانی که به هشدارهای عضویت در رده توجه نکرده بودند و به اشتباه با وارد کردن شماره کارت -و بدون عضویت- شماره‌ای شبیه شماره شبا گرفته بودند، مشکلاتی پیش آمد که تمامی آنها با پیگیری و به دلیل امنیت شبا به حساب افراد برگشت.

دریافت شماره شبا همه بانک‌ها

اعتبارسنجی با رده

امکان اعتبارسنجی یکی دیگر از خدمات مهم my است که به کمک آن رتبه اعتباری هر شخص حقیقی یا حقوقی بر اساس رفتارهای مالی که در بانک‌ها، موسسات اعتباری و… داشته است، مشخص می‌شود. برای اینکه با رده اعتبارسنجی خود را انجام دهید، تنها کافی است شماره ملی و شماره موبایل خود را وارد کنید. به همین راحتی! برای استعلام وام و چک برگشتی هم تنها کافی است همین اطلاعات را وارد کنید تا نتیجه به شما نشان داده شود.

چگونه رتبه اعتباری به دست آوریم؟

گزارش اقساط وام در رده

در بخش دیگری از my می‌توانید از وضعیت تسهیلات بانک‌ها و موسسات مالی مختلف باخبر شوید. علاوه بر این اگر از قبل وامی گرفته‌ باشید، ما به شما خواهیم گفت که در پرداخت چه قسط‌هایی تاخیر داشته‌اید.

 

استعلام چک برگشتی با رده

اگر شماره ملی و شماره تلفن همراه شخص موردنظرتان را در بخش استعلام چک برگشتی my وارد کنید، سوابق و تعداد چک برگشتی او به همراه اطلاعات مربوط به آن چک به شما نشان داده می‌شود. راستی در سال گذشته مجموعه مطالب ما درباره قانون جدید چک، چگونگی برگشت زدن چک و همین‌طور روش‌های رفع سوءاثر چک برگشتی بسیار پرکلیک و پر استفاده بود که بد نیست اینجا دوباره آنها را مرور کنیم.

قانون جدید چک چیست؟

مراحل و روش برگشت زدن چک

راهنمای رفع سوء اثر چک برگشتی

مطالبی که ممکن است به آن علاقه داشته باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

تسهیلات بدون ضامن
×
تسهیلات بدون ضامن و وثیقه
تا 50 میلیون تومان
ویپاد | ترابانک پاسارگاد