رده رپورتاژ آگهی چطور بیمه تکمیلی شرکت خود را تغییر دهیم؟

چطور بیمه تکمیلی شرکت خود را تغییر دهیم؟

رپورتاژ آگهی
نویسنده: رضا رضایی
20 دی 1399
بیمه تکمیلی با تیم شیم

بیشتر شرکت‌ها و سازمان‌ها وقتی اقدام به خرید بیمه تکمیلی گروهی می‌کنند، در سال‌های بعد هم ترجیح می‌دهند همان بیمه تکمیلی قبلی را تمدید کنند تا اینکه بخواهند آن را تغییر دهند. حتی برخی شرکت‌ها وقتی گزینه‌های بهتری به آن‌ها پیشنهاد می‌شود که با قیمت کمتری، خدمات و پوشش‌های بیشتری ارائه می‌دهند، باز رغبت چندانی به تغییر بیمه درمان گروهی خود ندارند. چرا؟

به نظر بیشتر شرکت‌ها ترجیح می‌دهند درگیر فرایند بوروکراسی جمع‌آموری مدارک و انطباق با شرایط بیمه درمانی جدید نشوند. به عبارتی آن‌ها تنها زمانی حاضر به انجام این کار هستند که واقعاً مزایای بیمه درمان تکمیلی گروهی جدید نسبت به قبلی، قابل توجه و مشهود باشد.

 

طرح بیمه تکمیلی درمان گروهی تیم شیم

کارگزاری بیمه «توسعه راهکارهای نوآور ارزش»، خدمات و محصولات خود را با عنوان برند «تیم‌شیم» و در حوزه بیمه درمان گروهی عرضه می‌کند. به عبارتی تیم‌شیم نخستین ارائه‌دهنده تخصصی، صفر تا صد خدمات بیمه درمان تکمیلی به شرکت‌ها و سازمان‌ها است.

با طرح بیمه سازمانی تیم‌شیم، سهم قابل توجهی از هزینه‌های درمانی به وسیله شرکت‌های بیمه پرداخت می‌شود و از فشار و بار مالی هزینه‌های درمان از روی دوش پرسنل شرکت‌ها و خانواده‌هایشان کاسته می‌شود. مسئله‌ای که با توجه به افزایش روزافزون هزینه‌های درمان هم برای کارکنان شرکت‌ها واجد اهمیت است و هم مدیران.

 

تسهیل فرایند خرید بیمه درمان به صورت گروهی

مهم‌ترین ویژگی و مزیت طرح بیمه تکمیلی گروهی تیم‌ شیم، ساده شدن فرایند انتخاب و تهیه بیمه تکمیلی در آن است. فرایند مشاوره و پشتیبانی توسط کارشناسان خبره تیم شیم به صورتی انجام می‌شود که به آسانی و سرعت، بهترین انتخاب از سوی هر مجموعه و سازمان با توجه به شرایط مورد نظرش صورت بگیرد:

  • سادگی فرآیند خرید
  • کمترین میزان کاغذبازی و بوروکراسی اداری
  • کاهش دغدغه‌های شرکت برای پیگیری و یا اضافه و کم کردن لیست بیمه‌شده‌ها
  • سهولت عملیات بیمه‌گری (افزایش و کاهش بیمه‌شدگان و …)

علاوه بر این در تیم شیم تعدادی طرح آماده به شما پیشنهاد می‌کند که در آن کارکنان شرکت نیاز به چکاپ و آزمایش اولیه جهت بیمه شدن ندارند و بیمه‌شدگان هر شرکت می‌توانند بدون نیاز به تکمیل فرم پرسشنامه سلامت و هر گونه چکاپ پزشکی و آزمایش اولیه در شرکت‌های معتبر طرف قرارداد تیم شیم بیمه شوند.

این سادگی و سرعت در فرایند خرید هم به طرز چشمگیری نمود دارد. اگر از خدمات بیمه تکمیلی گروهی فعلی خود راضی نیستید ولی زمان و حوصله لازم برای تغییر آن را نداشته‌اید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً با تیم شیم تماس بگیرید تا بدون هیچ دغدغه و زحمتی، فرصت بهره‌مندی از بیمه‌های بهتر و مناسب‌تر را داشته باشید.

همچنین مزیت‌های دیگری هم در طرح بیمه درمان گروهی تیم شیم به شما ارائه می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جمع‌آوری پرونده‌های خسارت از محل شرکت
  • پیگیری پرونده‌ها و پرداخت سریع خسارت
  • ارائه گزارشات منظم پرداختی‌ها
  • ارسال پیامک واریز هر خسارت
  • امکان مشاهده آنلاین وضعیت پرونده‌های خسارت

 در صورت علاقه برای دریافت مشاوره و یا کسب اطلاع از اینکه با مبلغی که در حال حاضر برای بیمه تکمیلی سازمان و شرکتتان پرداخت می‌کنید، چه بیمه‌ها و طرح‌های دیگری را می‌توانید تهیه کنید حتماً با تیم شیم تماس بگیرید.

مطالبی که ممکن است به آن علاقه داشته باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

تسهیلات بدون ضامن
×
تسهیلات بدون ضامن و وثیقه
تا 50 میلیون تومان
ویپاد | ترابانک پاسارگاد