رده رپورتاژ آگهی ایران زمین بانک دیجیتال

ایران زمین بانک دیجیتال

رپورتاژ آگهی

اگر دنبال بانکی هستید که پایه خدماتش دیجیتال باشد…

نویسنده: رضا رضایی
20 مهر 1399
شعبه ونک خودبانک ایران زمین

۴ سالی می‌شود که بانک ایران زمین با هدف جهش بزرگ در شیوه ارائه خدمات به مشتریان، پروژه بانکداری دیجیتال را آغاز کرد و در این راه گام‌های بزرگی برداشته است. در این پروژه، ارائه خدمات با محوریت تجربه مشتری و تغییر نگرش نسبت به فرآیندهای تولید محصول، جاری‌سازی خلاقیت در مجموعه این بانک، ارتباط موثر با فین‌تک‌ها و استارتاپ‌ها مورد توجه قرار گرفته و یکی از موارد مهم ایران زمین در این مدت بوده است.

حالا خبر رسید که جشن «رونمایی از پروژه بانکداری دیجیتال در بانک ایران زمین» به زودی برگزار می‌شود و آخرین گام‌ها برای رسیدن به هدف چهارساله این بانک با افتتاح مرکز داده برداشته شده است. راه‌اندازی مرکز داده بانک ایران زمین یکی از نیازهای پیاده‌سازی بانکداری دیجیتال بود که حالا به روزهای آخر سیدن به این هدف نزدیک می‌شود.

شعبه ونک خودبانک ایران زمین

این روزهای پایانی مهرماه، برای این بانک و مشتریانش روزهایی است که «پایلوت اولین بانک دیجیتال» کشور اجرا می‌شود. پروژه‌ای که از جمعه گذشته رسما آغاز شده و همه اختلالات سیستمی آن تا پایان روز یکشنبه رفع شده است. هرچند روابط‌عمومی بانک ایران زمین باز هم در بیانیه و پیام‌هایی از مشتریانش بابت تاخیر احتمالی در خدمات بانکی عذرخواهی کرد و از مشتریانش خواست در صورت بروز مشکل با شماره 24809-021 مرکز ارتباط با مشتریان بانک تماس بگیرند.

اما سوال اینجاست که بانک ایران زمین در این سال‌ها و برای رسیدن به هدف بانک دیجیتال چه گام‌هایی برداشته است؟ اینجا مروری می‌کنیم بر همه خدمات و رویکردهای دیجیتال این بانک که بازتابی در رده داشته است.

 

کارپوشه ایران زمین

«کارپوشه» اینترنت بانک حقوقی، فعالیت جذابی است از بانک ایران زمین که تسهیلاتی تازه برای کاربران اینترنتی فراهم می‌کند. ارائه سرویس به مشتریان حقوقی و دارندگان حساب‌های مشترک هدف این خدمات است. اشراف کامل بر عملیات بانکی، سهولت بخشیدن در سپرده‌های حقوقی یا مشترک -که دارای شرایط برداشت تعریف‌شده در بانک هستند و برداشت از آن نیازمند تائید بیش از یک نفر است- برای صرفه‌جویی در هزینه و زمان مشتریان، مهم‌ترین دستاوردهای کارپوشه است.

ساده‌تر اینکه مدیران ادارات و شرکت‌ها یا کسانی که حساب مشترک دارند و تراکنش‌های انتقال وجه‌شان نیاز به چند امضا دارد، می‌توانند با استفاده از کارپوشه، در وقت و کارشان صرفه‌جویی بسیاری کنند. همزمان با این سادگی، رعایت شرایط برداشت از حساب و امنیت تراکنش هم تامین می‌شود تا هر برداشتی با تایید تمامی صاحبان حساب مشترک انجام شود. روش‌های راه‌اندازی این خدمت را می‌توانید در مطلب تجربه یک بانکداری حقوقی بخوانید.

 

همراه بانک ایران زمین

همراه بانک ایران زمین با هدف ارائه یک تجربه جدید از خدمات مالی در اختیار مشتریان قرار گرفته است. رویکرد طراحی اپلیکیشن این بوده که بتواند بیشتر خدمات بانکی را در یک بسته کامل ارائه کند. یعنی مشتریان می‌توانند حتی فعالیت‌های مهمی مانند درخواست دسته چک و درخواست تمکن‌مالی تا پرداخت‌هایی نظیر خرید شارژ و پرداخت قبوض را بدون مراجعه به شعبه انجام دهند.

داشتن امکانات گسترده برای بانکداری شخصی و شرکتی، ورود امن به همراه‌ بانک از طریق اثر انگشت، امکان انتقال وجه دسته‌ای و مستمر، بی‌نیازی به نام کاربری و رمز عبور مجزا (با همان حساب اینترنت بانک می‌توان وارد این اپلیکیشن شوید) از جمله مزایای این بانک است. تغییر در دسترسی‌ها و دکمه‌های سریع هم کار با این نرم‌افزار را برای مشتریان آسان می‌کند. روش راه‌اندازی و استفاده از این همراه بانک را می‌توانید در مطلب یکپارچگی خدمات بانکی با همراه بانک ایران زمین بخوانید.

 

کارت هدیه مجازی بانک ایران زمین

کارت هدیه مجازی ایران زمین در ادامه توسعه خدمات بانکداری دیجیتال و از آن مهم‌تر، با هدف ارائه خدمات غیر حضوری رونمایی شد. این کارت همانطور که از نامش پیداست، یک خدمت کاملا مجازی است؛ برای صدور و تاییدش نیاز به حضور در شعبه‌های بانکی یا خودبانک و خودپردازها نیست ولی از همان امکانات و کارکردها بهره‌مند است. برای داشتن این کارت کافی است ابتدا اپلیکیشن همراه بانک ایران زمین را نصب کرده باشید.

این کارت همانند بقیه کارت‌های هدیه، طرح منحصربه‌فرد (ازدواج، نوروز، تولد نوزاد و… همینطور طرح‌های خوشرنگ ولی بی‌مناسبت) و جمله اختصاصی دارد و قابلیت شارژ هم برای آن پیش‌بینی شده است. برای اطلاع از چگونگی استفاده از این خدمت مجازی و کارراه‌انداز مطلب خدمات ویژه در زمان کرونا را بخوانید.

 

اینترنت بانک ایران زمین

اینترنت بانک ایران زمین یکی از سیستم‌های بانکداری مدرن این بانک است که برای مشتریان دارای ارتباط اینترنتی این امکان را فراهم می‌سازد که در هر زمان به همه خدمات بانکی موردنیازشان دسترسی داشته و برای خود یک شعبه خانگی ایجاد کنند. نکته جالب اینکه می‌توانید به همان صورت آنی و مجازی سپرده افتتاح کنید. خوبی دیگر اینترنت بانک ایران زمین این است که با نسخه موبایل هم‌خوانی کاملی دارد. این خدمت دیجیتال، دوزبانه است، انتقال وجه مستمر و گروهی علاوه بر سپرده‌های بانک ایران زمین، به‌صورت بین‌بانکی و پایا نیز وجود دارد و می‌توان اقساط مربوط به تسهیلات دیگران را پرداخت کرد و همینطور می‌توان برای پرداخت خودکار اقساط، سپرده‌ای را تعیین کرد.

برای آنکه از جزئیات اینترنت بانک ایران زمین و چگونگی کار کردن با آن آگاه شوید، مطلب بانکداری از خانه به دردتان می‌خورد.

مطالبی که ممکن است به آن علاقه داشته باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

تسهیلات بدون ضامن
×
تسهیلات بدون ضامن و وثیقه
تا 50 میلیون تومان
ویپاد | ترابانک پاسارگاد