درباره رده

درباره رده

می‌گویند مادر هر اختراعی نیاز است. «رده» نیز بر اساس نیاز شکل گرفت. یکی از ما برای مقایسه خدمات بانکی‌اش نیاز پیدا کرد آن را در اینترنت جستجو کند ولی دریغ از یک نتیجه به‌دردبخور ... و این‌گونه بود که گفتیم چرا ما نه؟

و ایده اولیه « رده» شکل گرفت دورهم جمع شدیم و شروع به تحقیق و بررسی کردیم. از این بانک به آن بانک رفتیم، برایمان سؤال پیش آمد کاربران چه نیازهایی دارند؟ چه راه‌هایی برای زودتر به جواب رسیدن سؤالات است؟ کدام خدمت بانکی مفیدتر است؟ و ...
مشتریان برای دریافت خدمات بانک‌ها با دشواری‌های فراوانی روبرو هستند. تعدد و تنوع زیاد این خدمات، یافتن بهترین خدمت را سخت و دشوار می‌کند، کم‌اطلاعی از قوانین و آیین‌نامه‌های بانکداری و همچنین جزئیات زیاد آن‌ها، مشتریان را دچار سردرگمی می‌کند.
 
ما بر آنیم تا با ساده‌سازی مفاهیم، دسته‌بندی و توضیح روندِ کاری خدمات، انتخاب مناسب را برای مشتریان آسان کنیم
 
ساده‌سازی مفاهیم بانکی، دسته‌بندی و توضیح روندِ کاری خدمات و مرور تجربهٔ دیگران به همراه بررسی برای آشنایی بیشتر مشتریان با بهترین خدمت متناسب با نیاز آن‌ها را انجام خواهیم داد.

آنچه «رده» به دنبال آن است معرفی بهتر خدمات بانکی است. تا آنجا که شهروندان برای رسیدن به جواب‌هایشان اجباری به رفتن به شعبه بانک‌ها نداشته باشند. با امید به‌اینکه به‌جایی برسیم «رده» مرجع اصلی جواب نیاز بانکی‌شان شود و بانک‌ها و مؤسسات مالی نیز رده را مکانی برای معرفی بهتر خدماتشان بدانند.

اشتراک گذاری

رده را دنبال کنید