بانک صادرات

بانک صادرات ایران به‌عنوان یک بانک خصوصی و به‌صورت سهامی عام با نام «بانک صادرات و معادن ایران» در 15 شهریورماه سال 1331 در اداره ثبت شرکت‌ها تأسیس شد و در 22 آبان سال 1331 با 13 نفر کارمند شروع به کار کرد. اولین شعبه این بانک در بازار تهران 22 آبان 1331 آغاز به کار کرد.

اولین شعبه خارج از کشور صادرات در سال 1340 در هامبورگ آلمان تأسیس و پس‌ازآن شعب خارجی این بانک یکی پس از دیگری افتتاح شدند. هم‌اکنون بانک صادرات ایران مالکیت بانک مستقل دایر در خارج از کشور (بانک صادرات تاشکند، لندن PLC، فیوچر بانک بحرین و آرین بانک افغانستان) را در اختیار دارد و علاوه بر این، واحدهای بانکی متعلق به این بانک در اروپا و آسیا بیش از 20 واحد است.
بانک صادرات ایران در حال حاضر عنوان گسترده‌ترین شبکه شعب بانکی ایران را با داشتن بیش از 2700 شعبه فعال در اختیار دارد.
بانک صادرات ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی، در سال 1358 در اجرای مصوبه مجلس شورای اسلامی، «ملی» اعلام شد و پس از 30 سال در راستای اجرای اصل 44 قانون اساسی، در 19 خردادماه سال 1388 به جرگه بانک‌های خصوصی پیوست.

نوع
بانک
هیات مدیره

محسن سیفی کفشگری (مدیرعامل و عضو هیئت مدیره)
قربان اسکندری (رئیس هیئت‌مدیره)
محمدرضا حسین‌زاده (نایب رئیس هیئت‌مدیره)
یاسر مرادی (عضو اجرائی هیئت‌مدیره)
مهدی اقبالی راد (عضو غیر اجرائی هیئت مدیره)

تلفن
021-84761
مرکز ارتباط
09602
فکس
021-88839534
آدرس
تهران، خیابان سمیه بین خیابانهای شهید مفتح و بهار، برج سپهر
ایمیل
info@bsi.ir
وب سایت
آدرس بانکداری‌ الکترونیک

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

10 دیدگاه
  1. امیر می‌نویسد

    پیامک تراکنش های زیر ۵۰هزار تومن رو نمیفرستد

  2. علیرضا می‌نویسد

    سلام تا بحال از بانک صادرات پدرم که بازنشسته هست وام نگرفته
    چطور میتونم به بازرسی زنگ بزنم
    چون میرم بانک میگن بخشنامه نیومده
    شماره بازرسی یا ادرس دفتر بازرسی چنده و کجاست؟

  3. ترابی می‌نویسد

    یکی از بهترین بانک هایی هست که باهاش چند ساله کار میکنم. بانک های زیادی حساب باز کردم ولی بانکی که تا به الان ازش راضی بودم صادرات هست.

    2
  4. علوی می‌نویسد

    تمدید کارت بانک صادرات را یک هفته است پیگیری کردم نمی دونم این هم از عنایت دولت حدید است که سامانه استعلام قطع است نهایت سامانه شمس ثبت مردم که برن شعبه ندای جنوبی عظیمیه بگیرم می گن باید نوبت بگیری یک ساعت ایستادم آخرش گفتن دوسه روز طول می کشه کلا نمی دونم چرا اما متاسفم که صادرات حساب دارم

  5. کیمیاشانازی می‌نویسد

    سلام یه وام ۶ملیونی میخواستم

  6. مهشید می‌نویسد

    سلام
    ما سالهاست با بانک صادرات کار کردیم همسرم دسته چک دارن و به عنوان یک ضامن مورد قبول قرار گرفتن سفته ۸۶میلیون تومانی هم که خواستید گفتیم باشه الان ی ضامن دیگه با کسر حقوق از کجا بیاریم نداریم بیستم هم صاحبخانه خونه اشو میخ‌اد اگه راهنمایی است مرحمت بفرمایید

    1
  7. Amir می‌نویسد

    چرا کاری میکنید کلی فحش بدم اعصاب ادم خراب میکنید نرم افزار ایوا نصب کردم بعد یک ماه هر کاری کردم انتقال انجام نشد به پشتیبانی زنگ زدم گفت مبدا بانک صادرات پشیباتی نمیکنیم اپ نصب کردم پشتیبانی نمیشد سکه نصب کردم هفت هشتاد نصب کردم بازم مبدا بانک صادرات پشتیبانی نمیشد تا تاپ نصب کردم تاپ پشتیبانی میکنه چند ماه با تاپ کار کردم تا دیروز اون کار نمیکرد زنگ زدم میگه ما دیگه بانک صادرات پشتیبانی نمیکنیم الان با کدوم برنامه کار کنم چرا اینقدر بانک صادرات بی کیفته هرچی اپلیکشن باهاش قطع ارتباط کرده

    4
    1
    1. مصطفی می‌نویسد

      اصلا این کارا نمیخواست?
      صاپ مال خود صادرات رو نصب کنید با اون راحت انجام بدین

      1
      1
  8. غلامعباس بارانوند می‌نویسد

    بانکصادرات یکی از بانکهای فعال ایران و خاورمیانه است که به اشکال مناسب و آبرومند وفعال سالها یکی از نشانه های ابرومند فعالیت سرمایه داری ملی ایران در آسیا واروپا وجهان بوده و بیشتراز 60 سال وحدود 70سال بانکی فعال و توانا بعنوان یکی از صنوف آبرومند وشاخص ایران بوده واستمرارداشته و دارد .

    2
    3
  9. مسلم ریگی می‌نویسد

    شماره شبا کارت

    6
    2
تسهیلات بدون ضامن
×
تسهیلات بدون ضامن و وثیقه
تا 50 میلیون تومان
ویپاد | ترابانک پاسارگاد