رده رپورتاژ آگهی پست بانک از طریق آزمون استخدام می‌کند

پست بانک از طریق آزمون استخدام می‌کند

رپورتاژ آگهی
نویسنده: رده
16 اسفند 1394
به گزارش رده و به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران: بنابر اعلام اداره‌کل امور کارکنان؛ در این آزمون که در رده‌های شغلی و رشته‌های موردنیاز با مدرک تحصیلی فوق‌دیپلم، لیسانس و فوق‌لیسانس برگزار خواهد شد داوطلبانی که دارای شرایط عمومی و اختصاصی هستند، می‌توانند در آزمون شرکت نمایند.
بنابراین گزارش: رده‌های شغلی موردنیاز نگهبان، متصدی امور بانکی، کارشناس ارزی و کارشناس حقوقی می‌باشد و عناوین آزمون عمومی برای تمامی رده‌های شغلی شامل؛ زبان انگلیسی، معارف اسلامی و ریاضی، کامپیوتر و هوش و استعداد تحصیلی و آزمون اختصاصی برای رده شغلی کارشناس حقوقی شامل متون حقوقی (انگلیسی)، حقوق تجارت، حقوق مدنی، آئین دادرسی مدنی و کیفری و متون فقه، رده شغلی متصدی کارشناس (ارزی) شامل مالیه بین‌الملل، تجارت بین الملل بانکداری بین‌الملل، خرید و سفارشات خارجی و زبان انگلیسی (بازرگانی) می‌باشد.
گفتنی است: داوطلبان واجد شرایط می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و آشنائی با نحوه ثبت‌نام و همچنین عناوین شغلی مورد نیاز استان‌ها به وب سایت این بانک به نشانی www.postbank.ir مراجعه نمایند.
ثبت نام طی شانزدهم لغایت بیست‌وهفتم اسفندماه سال جاری انجام و کارت ورود به جلسه آزمون و تاریخ برگزاری آن نیز متعاقباً اعلام می‌شود.
مطالبی که ممکن است به آن علاقه داشته باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

وام بدون چک و ضامن
×
وام بدون چک و ضامن
تا 50 میلیون تومان
دیجی‌پی